Zaloguj się

View Full Version : Pacc przez dotpay



ZioMekCK
24-11-2021, 21:59
Witam
Kupiłem pacc przez dotpay 21.11, w niedzielę wieczorem, płatność blikiem.
Na maila dostałem potwierdzenie od razu. Niestety do dziś nie ma go na koncie
Nick jednej z postaci: Desolator

Mordeczka69
24-11-2021, 21:59
może kupiłeś pacc runke? :-D

ZioMekCK
25-11-2021, 08:55
może kupiłeś pacc runke? :-D

Chciałbym :D to byłby interes życia, ale niestety

Mordeczka69
25-11-2021, 09:27
Chciałbym :D to byłby interes życia, ale niestety

więc co i za jaką kwotę kupiłes?

@down
jak nie potrafisz czytać to się nie wypowiadaj żeby posty nabijać

Sasha Rookslayer
25-11-2021, 15:04
Dotpay.pl/kontakt (http://www.dotpay.pl/kontakt/) - polecam napisać do nich oraz podać numer, treść smsa o ile wysłałeś SMS, a jak przelew to podać swoje dane i opisać sprawę. Powinni pomóc. ;)

@down


toż napisał ze zrobił blik umiesz czytać?

niech ktoś z ekipy ci pomoże nawiązać kontakt z mortiisem

Nie umiem, naucz mnie.
Mortiis był dzisiaj, przeglądał ten temat. Jak widać, chyba sam nie wie co zrobić/ co odpisać. :xd:

Natsu
25-11-2021, 19:08
Dotpay.pl/kontakt (http://www.dotpay.pl/kontakt/) - polecam napisać do nich oraz podać numer, treść smsa o ile wysłałeś SMS, a jak przelew to podać swoje dane i opisać sprawę. Powinni pomóc. ;)

toż napisał ze zrobił blik umiesz czytać?


niech ktoś z ekipy ci pomoże nawiązać kontakt z mortiisem

Szalomek
26-11-2021, 01:10
Gruby, od postów nie przytyjesz. Pościć jednakże trzeba czasem ;)

@topic, możesz napisać wiadomość na maila - pomoc*********.pl Jeżeli jakiś z GMów odczyta wiadomość, bezpośrednio poda ją do Mortiisa.
Z tego co zauważyłem to Mortiis dba o hajs, ale nie o graczy. Podejrzewam, że szybko Ci pomoże ;)

ZioMekCK
26-11-2021, 08:19
@topic, możesz napisać wiadomość na maila - pomoc*********.pl Jeżeli jakiś z GMów odczyta wiadomość, bezpośrednio poda ją do Mortiisa.
Z tego co zauważyłem to Mortiis dba o hajs, ale nie o graczy. Podejrzewam, że szybko Ci pomoże ;)

Od razu następnego dnia po "nieudanej" transakcji napisałem maila na pacc*********.pl, czyli podanego na stronie do kontaktu w takich sprawach. Na razie czekam ale myślałem, że może na forum ktoś miał podobne problemy i pomoże

Mordeczka69
26-11-2021, 08:46
Od razu następnego dnia po "nieudanej" transakcji napisałem maila na pacc*********.pl, czyli podanego na stronie do kontaktu w takich sprawach. Na razie czekam ale myślałem, że może na forum ktoś miał podobne problemy i pomoże

wejdz w tego maila z potwierdzeniem.
powinna byc tam taka informacja:
"W przypadku problemów dotyczących transakcji (dostawa towaru lub usługi, gwarancja, zwrot) prosimy o bezpośredni kontakt ze sprzedawcą: bosch@o2.pl"

Nedin
26-11-2021, 10:07
Nie otrzymaliśmy żadnego powiadomienia od dotpay, więc musisz zgłosić do nich reklamację.

ZioMekCK
26-11-2021, 22:07
Nie otrzymaliśmy żadnego powiadomienia od dotpay, więc musisz zgłosić do nich reklamację.

uprzejmie informuję, że w dniu 2021-11-21 21:57:00 wpłata została prawidłowo rozliczona i przekazana do serwisu INTERGAMING

Podobno z ich strony wszystko jest w porządku.
ponowiłem swojego maila z dokładnym opisem sprawy


EDIT: Sprawa załatwiona, można zamknąć temat :)