PDA

View Full Version : Awansowanie w poziomie magicznym przy użyciu magicznych przedmiotów.



Zarexoholik?
06-01-2022, 15:10
Proponuję by wprowadzić zależność awansowania w poziomie magicznym przy używaniu przedmiotów typu: silver wand, crystal wand, golden bolt tak jak to działa na zasadzie zwykłych broni np. magic axe. Używając magic axe rośnie nam umiejętność władania toporem, a używając np. silver wanda nie rośnie nam umiejętność władania magią. Nadmieniam, że używając np. tempest rod mamy możliwość awansowania w poziomie magicznym.



Przypominam Ci że profesja typu Czarodziej, Druid czy Paladyn mają czary leczące, które zwiększają twój poziom magiczny, a rycerz tego nie ma.
Jestem na NIE!

1. exura

makao


Przy założeniu, że jedno walnięcie spalałoby 10pkt many nie wiem czy to opłacalne rozwiązanie :D

Dlatego tak mocarne przedmioty mogłyby zużywać więcej niż 10 pkt many!


Tylko wtedy istnieje ryzyko, że nie będziesz miał many, więc różdżka nie zadziała w decydującym momencie :faja:

Kto nie ryzykuje ten piccolo nie pije... :rotfl:


Właśnie h lvlom by to praktycznie nic nie dało.
Przykład:
Do wbicia 145 mlvla potrzeba zużyć ok. 300mln punktów many. Przy założeniu, że strzał z wanda zużywałby, tak jak napisał Squid, 10 punktów many, a przelicznik dla mlvla wynosiłby w dalszym ciągu x3, na wbicie całego mlvla bijąc z samego wanda trzeba uderzyć 10 mln razy. To raczej dodatek do gry niż jakieś znaczące ulepszenie. Największą różnicę odczują mniejsze lvle, łatwiej będzie im wbić 95/100 mlvl na lepszy czar.

Poważnie chciało Ci się mu to tłumaczyć? Ja jak przeczytałem jego posta to: :hahaha:

MichaS
06-01-2022, 15:13
Przypominam Ci że profesja typu Czarodziej, Druid czy Paladyn mają czary leczące, które zwiększają twój poziom magiczny, a rycerz tego nie ma.
Jestem na NIE!

Squid
06-01-2022, 15:18
Uściślę - tempest rod zwiększa poziom magiczny gdyż zużywa manę. Jeśli dodamy, że każdy hit z różdżki (z tematu) będzie zabierał manę to będzie rósł poziom magiczny ;)

Tylko wtedy istnieje ryzyko, że nie będziesz miał many, więc różdżka nie zadziała w decydującym momencie :faja:


Przy założeniu, że jedno walnięcie spalałoby 10pkt many nie wiem czy to opłacalne rozwiązanie :D

NoTricks
06-01-2022, 15:58
Lata lecą, a problemy wciąż te same. Link do wątku z 2015 roku:
http://www.forum.toproste.pl/showthread.php?p=1170372#post1170372

Kluczowy fragment mojego postu:
"Uważam, że postacie magiczne powinny zostać w pełni umagicznione – w tym przypadku przynajmniej C Wand powinien dostać poprawkę - bić od magi jak Silverka, tylko 1 sqm). Dodatkowo, proponuję troszkę zwiększyć dmg zadawane przez te bronie (głównie poprawić ten cały przelicznik dla tych broni, uwzględniając lvl, mlvl, atak broni).
Jako, że nie ma czegoś takiego jak „Wand Fighting” w skillach (byłoby to coś czego nigdzie chyba nie ma) oraz gdyby dmg tych Wandów miało zostać poprawione, uważam że każdy atak z Wandów powinien zabierać manę (tak jak to jest w przypadku Wandów/Rodów), np. 50mp/atak dla C Wanda i 100mp/atak dla Silverki - wtedy mag mógłby sobie w trainie też skillować xD
Dodatkowo uważam, że UW powinno być tylko dla EK/RP i bić w zależności od lvl/najwyższego posiadanego skilla, a dla magów powinno być coś innego w zamian, ale to temat na inne rozważania."

Co do zasady jestem na tak, można ewentualnie uwzględnić również opcję modyfikacji regeneracji hp/many w samych postaciach, przedmiotach itp.

Elemele
06-01-2022, 16:06
Zaznaczyłem nie.
Obecnie knight to ściek na serwerze. A Twój pomysł by jeszcze ulepszył postacie magiczne w szczególności h lvle.

WaszMis
06-01-2022, 16:27
Ależ oczywiście że na tak!!

Postać magiczna jest postacią która faktycznie jest potężna, ale zauważcie ze każdą ma coś na plus!
Jeśli chodzi o wanda. Sam używam i biegam z nim. Było by to fajna gdyby tak jak Trickster napisał umagicznic całkowicie owe postacie. .
Palek ma distance, knight ma topór, sword i obuch, wiec wydaje mi się że warto

Azielu$
06-01-2022, 16:49
Zaznaczyłem nie.
Obecnie knight to ściek na serwerze. A Twój pomysł by jeszcze ulepszył postacie magiczne w szczególności h lvle.

Właśnie h lvlom by to praktycznie nic nie dało.
Przykład:
Do wbicia 145 mlvla potrzeba zużyć ok. 300mln punktów many. Przy założeniu, że strzał z wanda zużywałby, tak jak napisał Squid, 10 punktów many, a przelicznik dla mlvla wynosiłby w dalszym ciągu x3, na wbicie całego mlvla bijąc z samego wanda trzeba uderzyć 10 mln razy. To raczej dodatek do gry niż jakieś znaczące ulepszenie. Największą różnicę odczują mniejsze lvle, łatwiej będzie im wbić 95/100 mlvl na lepszy czar.

Cygan
07-01-2022, 08:32
JESTEM na TAK. Bardzo fajny pomysl. Szanuje, ze chcialo Ci sie pisac tak FAJNY i UZYTECZNY POST by zaraz trafil do reszty spamu, ktorego nigdy nie zrealizuja :/.

Sasha Rookslayer
07-01-2022, 14:05
JESTEM na TAK. Bardzo fajny pomysl. Szanuje, ze chcialo Ci sie pisac tak FAJNY i UZYTECZNY POST by zaraz trafil do reszty spamu, ktorego nigdy nie zrealizuja :/.

Niestety cos w tym jest. Co do propozycji to jestem za. Mogliby wprowadzić zależność awansowania w poziomie magicznym przy używaniu różnych broni ale zabierałoby to trochę many - nie ma nic za darmo. :D

Ciekawa propozycja, ale i tak zapewne nie wejdzie w życie.. Administracja niech pierw wprowadzi zmiany w cenach manasow, pływaniu statkiem czy trenowaniu, a dopiero później niech wprowadza takie "skomplikowane, a zarazem trudne propozycje". Jestem na tak. :D

1st R. Boonek
07-01-2022, 16:57
No dla niskich lv, dopiero co zaczynających gre zajdą minimalne zmiany, ale co to wniesie dla reszty? Zaznaczyłem tak, chociaż mam mieszane uczucia, bo i tak ciężko o mane na małym lv wiec kolejne rzeczy które będą ja zabierać mogą jedynie utrudnić gre magicznym profesjom.

Ektoplazma
07-01-2022, 17:02
No dla niskich lv, dopiero co zaczynających gre zajdą minimalne zmiany, ale co to wniesie dla reszty? Zaznaczyłem tak, chociaż mam mieszane uczucia, bo i tak ciężko o mane na małym lv wiec kolejne rzeczy które będą ja zabierać mogą jedynie utrudnić gre magicznym profesjom.

Ew. można zostawić Spirte Wand'a jako zwykły wand nie pobierający many.

Zaznaczyłem tak.

TuK!
07-01-2022, 17:04
Czysto teoretycznie ma to sens, bo jednak tak było zawsze na RL i te bronie powinny palić manę, ale z drugiej strony gra na APO już nie wygląda jak dawniej, że zaznacza się potwora myszką, manasuje się ręcznie, castuje spelle i jeszcze biega, tylko raczej biega się po respach na zmianę wciskając F-keye, a myszki jedynie się używa jak coś zobaczymy interesującego w loot-channelu. Jedynie gdzie by mana waste w broniach magicznych był używany, to na afk w trainerach i w pvp. Mimo wszystko zaznaczam tak. Ewentualnie wyszedłbym z propozycją dodania training rod/wand, których koszt by był odpowiednio wysoki i zaczęłaby też schodzić kasa z serwera.

   6   °
07-01-2022, 18:55
Można by było zrobić podział na wandy i rody, które spalają manę oraz te, które nie spalają, aby nie uwalić na małym lvlu niskopoziomowych graczy.
Jestem na tak.

Louis
11-01-2022, 17:56
Propozycja na tak, ale tylko dla low lvl będzie to udogodnienie do wbijania szybko 100 poziomu magicznego, chociaż wbicie takiego mlvl to nie jest żaden problem w tych czasach servera.