Zaloguj się

View Full Version : [Rook & Main] Balans Potworów



Legenda Sasha
20-10-2024, 14:01
Przez ostatnie wiele miesięcy sporo osób narzeka na balans potworów zarówno na Rook, jak i na Main, dlatego postanowiłem zrobić zbiorowy temat, aby każdy mógł wyrazić swoje zdanie i napisać propozycje odnośnie zmian w mobach.
Zmiana w balansie potworów zazwyczaj odnosi się do dostosowywania statystyk, umiejętności lub trudności potworów, aby poprawić doświadczenia graczy i zapewnić większą równowagę i rozrywkę w grze. Oto kilka aspektów, które mogą być brane pod uwagę podczas takiej zmiany:



Statystyki: Dostosowanie punktów życia, punktów doświadczenia, obrażeń, szybkości ataku czy obrony potworów, aby były bardziej zgodne z poziomem trudności gry i poziomem gracza.
Umiejętności specjalne: Modyfikacja umiejętności potworów, takich jak ataki obszarowe, efekty (paraliżowanie, obrażenia ognia) lub inne mechaniki, które mogą wypłynąć na strategię walki gracza.
Behaviorystyka: Zmiana zachowania potworów, takich jak sposób, w jaki agresywność zmienia się w trakcie walki, a także ich taktyki ataku.
Zdobycze: Dostosowanie nagród w postaci przedmiotów za pokonanie potworów, aby były bardziej satysfakcjonujące.
Skalowanie trudności: Wprowadzenie systemów, które pozwalają potworom skalować się wraz z postępami gracza, aby utrzymać wyzwanie na odpowiednim poziomie.
Interakcje z otoczeniem: Dostosowanie sposobu, w jaki potwory wykorzystują teren, np. korzystanie z osłon, pułapek czy innych elementów otoczenia, np. ucieczka.


Każda zmiana w balansie potworów powinna być dokładnie przemyślana i przetestowana, aby zapewnić, że gra pozostanie zabawna, sprawiedliwa i przyjemna. Dlatego proszę o rozsądne i przemyślane propozycje, bo łatwo też idzie narobić syfu wprowadzając nowe zmiany. :) Proszę o opinie wszystkich graczy z Rooka jak i Maina. Chcemy znać Wasze zdanie i poprawić element gry, aby gra stała się bardziej przyjemna.
Wiele osób pewnie zapyta, kto to wprowadzi? Kiedy? Mogę jedynie napisać (chyba mogę :D), że pewna osoba uzyskała dostęp do modyfikacji wszystkich potworów, więc wszelkie zmiany powinny wejść szybko w życie.

Temat jest zrobiony specjalnie dla Was gracze, aby sprawdzić co myślicie o balansie potworów na serwerze. Jakich zmian byście chcieli, lecz pamiętajcie - bez przesady!

Unlucky
20-10-2024, 14:38
Dwarfy (kostium wampira): zmniejszyć częstosliwość rzucania parali, zwiększyć loota

Convertery, Omniby, Perfectory: usunąć summony, zwiększyć ich MINIMALNY dmg, nie zwiększać maksymalnego.
Umilamy czas ludziom na respach, a przy okazji utrudniamy walkę z "bossami", które summonują te potworki.

Perfectory, Glaciusy: zwiększyć loot, zwiększyć exp

Flubbery: zwiększyć loot, zwiększyć exp, zmniejszyć dmg

Innych "noob" potworków nie ma co komentować, bo u nich problem jest z respem, a nie ich trudnością.
Respów 3k+ nie znam, więc się nie wypowiem.


Bossy Ahmedowe: ZWIĘKSZYĆ LOOT

Pagon
20-10-2024, 15:39
Trochę nie rozumiem zamysłu tego tematu. Zmiany w istniejących już potworach? Wiadomo, że każda zmiana niesie za sobą taki efekt, że z danym potworem walczy się łatwiej bądź trudniej (lub więcej/mniej expa, większy/mniejszy loot) a to zapewne wprowadziłoby oburzenie po jednej ze stron graczy, bo dlaczego ktoś ma mieć łatwej/trudniej na danym etapie gry? Grzebanie w tych aspektach w istniejących już potworach zrozumiałbym tylko i wyłącznie w bossach - bo wiadomo, nie są one do expa tylko dla funu i loota.

Twoja propozycja byłaby jak najbardziej spoko gdyby miało się to tyczyć potworów które byłyby wprowadzone na serwer jako nowe aby nadać im określone umiejętności, zachowanie - a to wiąże się z nowymi terenami, respami i tu już jest po temacie bo tego nie ma kto zrobić :)

Point
20-10-2024, 20:26
Biorę odpowiedzialność za ten temat i gwarantuje, że sensowne zaproponowane zmiany zostaną wprowadzone w życie, nie później niż z końcem listopada. Czasu będę potrzebował na to mniej więcej tyle, bo chciałbym zbalansować znaczną ilość potworów, bossów, które są „przestarzałe” i nie dopasowane do obecnych czasów. Mam tutaj na myśli głównie zapomniane respy, a nawet wychodzę z założenia że możemy lekko podkręcić expienie na małych poziomach, aby ułatwić nieco grę nowym graczom. Oczywiście wszystko w granicach rozsądku. Także jeśli ktoś ma ciekawe propozycje, to zapraszam do dyskusji. Najlepiej w tej formie - Igneous Beats HP -> HP | EXP 45k -> 60k | Loot.

Granger
20-10-2024, 20:38
Szczerze dobrze, ze cos sie zaczyna dziac!
Co do samych propozycji
Zostalbym przy tym co wielokrotnie bylo mowione czy to dc, gc i forum, wykorzystac te stare respy i zrobic cos nowego dla tych wiekszych lvl, podmiana mobka na starym respie musisz posiadac dany kostium, lub zrobic jakas dana misje by otrzymac dostep.
Co do samej poprawki trzymam strone Unluckiego, bo to byloby dobrze zmienic.

Hakkuwa
20-10-2024, 20:46
A wy dalej probujecie uratowac apo? XD Znowu sie napracujecie wyslecie do mortiisa gotowca a ten nawet nie podmieni bo bedzie myslal ze w 2024 ktos nadal bedzie probowal podjebac mu apo :d no nic powodzenia, lepiej byscie na tym wyszli jakbyscie zalozyli swoj ots.

Point
20-10-2024, 21:15
Wolę robić cokolwiek dla 20 osób na APO, nawet tych którzy chętnie zwyzywali by mnie od najgorszych, niż dla 1000 na nowym serwerze. Jestem tu z sentymentu do tego serwera i będę działał, dopóki nie uda się komuś wykończyć mnie psychicznie także pozdrawiam stałych graczy i zachęcam do komentowania na temat. :)

Don Peron
20-10-2024, 22:03
Biorę odpowiedzialność za ten temat i gwarantuje, że sensowne zaproponowane zmiany zostaną wprowadzone w życie, nie później niż z końcem listopada. Czasu będę potrzebował na to mniej więcej tyle, bo chciałbym zbalansować znaczną ilość potworów, bossów, które są „przestarzałe” i nie dopasowane do obecnych czasów.
Niezła próba obejścia systemu Mortisowego. XD Skoro nie możemy dodać nic nowego, to zmienimy rzeczy będące już w grze!!! 300IQ.
O jaki balans chodzi? exp/hp/dmg/lot - stworzenie dobrego respa jest dość złożną rzeczą, niekoniecznie resp musi być skomplikowany aby fajnie się na nim expilo np. wardy. Zmiany dla samych zmian nie wprowadzą nic korzystnego dla serwera. Chęć zagospodarowania terenów nieodwiedzanych spowoduje spadek zainteresowania obecnych "najlepszych" respów. Wpadniemy w błędne koło, które będzie na zmianę bufowało respy.


a nawet wychodzę z założenia że możemy lekko podkręcić expienie na małych poziomach, aby ułatwić nieco grę nowym graczom. Oczywiście wszystko w granicach rozsądku.
z kond ty się urwałeś XD nowi gracze o matko boska xDD
500lvl od niechcenia wbijasz w 2/3dni. Full eq i bardziej wartościowe questy wykonasz do 2k lvla. Żeby "coś znaczyć" na apo jaki trzeba mieć lvl? 3k? 4k? 5k? Załóżmy, ze ten nowy gracz będzie chciał wbić ten 3000lvl. Point powiedz, w którym miejscu mamy ułatwić rozgrywkę takiemu świeżakowi, tak aby nie rozjebać i tak już przesyconego rynku?


Jak widzę cos takiego:

Także jeśli ktoś ma ciekawe propozycje, to zapraszam do dyskusji. Najlepiej w tej formie - Igneous Beats HP -> HP | EXP 45k -> 60k | Loot.
to ręce oooopppppaaaadddaaaaajjjjjjjjjjaaaaa. Na jakiej podstawie gracz może podawać adminowi gotowe liczby do modyfikacji potwora XD
https://www.youtube.com/watch?v=uYxudzIWZ0g


Wiadome, że każdy będzie chciał lepszego expa i większego lota.... Jak na moje to administracja powinna znać się na liczbach, wykresach i po odpowiednich badaniach, powinna wprowadzać zmiany w potworach.

@everybody balans i zróżnicowanie polega na tym że:
albo masz dobrego expa z pająka i średni lot
albo masz średniego expa, kamyki i taska z retu
albo masz kasę z generałów i 0 expa
Dokonujesz świadomego wyboru gdzie spędzisz swój czas i jak szybko będziesz rozwijał swoja postać.

Week
20-10-2024, 22:56
Wiadome, że każdy będzie chciał lepszego expa i większego lota.... Jak na moje to administracja powinna znać się na liczbach, wykresach i po odpowiednich badaniach, powinna wprowadzać zmiany w potworach.

@everybody balans i zróżnicowanie polega na tym że:
albo masz dobrego expa z pająka i średni lot
albo masz średniego expa, kamyki i taska z retu
albo masz kasę z generałów i 0 expa
Dokonujesz świadomego wyboru gdzie spędzisz swój czas i jak szybko będziesz rozwijał swoja postać.

Jestem tego samego zdania, każdy będzie patrzył na swoją dupę i na moby, na których expi lub będzie expił w niedalekiej przyszłości.
Temat niepotrzebnie powstał, wystarczy kilka razy teleportować się do graczy i zobaczyć co biją.
Obstawiam, że na mainie `grywalnych` mobów jest tyle co na rooku.

ROOK:
1-20 - Cyklopy, arena czy cokolwiek co się rusza
21-100 - Kongry
101 - 10k - Antyczne na zmianę z Ahmedem, poza tym Birdy i `nowe`, nic poza tym na rookgardzie się nie opłaca.


Do poprawy na rooku: bossy antyczne, części helmeta nie lecą wcale, nowi (uprzedzając pytanie, tak są nowi gracze XD) nie mają jak robić questow.

Schwaab
21-10-2024, 04:54
Moim zdaniem to pod żadnym pozorem nie ruszajcie potworów... Point dodaj TASKI na Pająki, Dwarfy, Hydrony, Acolyte, Soul Stealer i będzie udogodnienie dla low lvl i high lvl... Ewentualnie większe ekspowiska. I tak uważam, że chu** pozmieniasz... W 2022r. też świat chciałeś Point zmieniać i chu** wyszło. Pozdrawiam.


Ja jestem za wprowadzeniem:
1.loot zwiekszenie np pająki z których lecą białe materiały spadły mi 2sztuki przez tydzień czasu, z ahmedowych leci raz na pół roku coś sensownego, inne bossy też
4. Dragon egg i paral częstotliwość użycia wydłużyć o np 2sekundy kolejne
5. Wyrywkowe sprawdzanie graczy poprzez zaproszenie np na dsc lub ss modułów oraz klientów lub poprawienie klienta skały i jeśli ktoś nie jest akurat na nim zalogowany ban z bomby.
6. Usunięcie trochę kasy z serwera typu loterie skrócenie bana za uc(olbrzymie ilosci) lub usunięcie bana z tabelki za np 500uc(bany po 2msc gruba przesada), wykorzystanie loterry ticket, rozbudowa domków za uc, manasy uhy itp niech kosztują więcej.
7. Zwiększyć bany za prowokacje wjazdy na rodziny itp-mam na myśli nowy regulamin oraz taryfikator banów


Pkt 1. - Calkowicie bez sensu z pajakow leci sporo BH i bialych materialow... Jeden pelen speed to okolo 3-5 BH i min. 1-3 biale materialy. Uwazam, ze akurat ty tam nie masz mozliwosci expienia, wiec sie nie orientujesz.
Pkt 4. - Paral dopoki nie zostanie wprowadzony pkt. 5 bedzie kwestia sporna.
Pkt 5. - Mialo byc to juz 2 lata temu i cisza. NIE KAZDY POSIADA DISCORD XD
Pkt 6. - NIE, NIE, NIE, NIE, NIE i NIE uzywajcie botow to nie bedzie 2msc bana xDDDDD
Pkt 7. - Kara za wyzywanie rodziny to kara do 2000h (nowy regulamin). Za bany mniej czasu za rodzine wiecej?

Edward12
21-10-2024, 09:10
Ja jestem za wprowadzeniem:
1.loot zwiekszenie np pająki z których lecą białe materiały spadły mi 2sztuki przez tydzień czasu, z ahmedowych leci raz na pół roku coś sensownego, inne bossy też
2. Zmiana w paralu dostajesz parala robisz skos i leżysz bo buguje postac
3. Mamy tyle strojów które można wykorzystać np. Nowe questy, expowiska, tak na prawdę mamy 3 respy na których opłaca się expic na dużych lvl typu pajaki dwarfy duchy
4. Dragon egg i paral częstotliwość użycia wydłużyć o np 2sekundy kolejne
5. Wyrywkowe sprawdzanie graczy poprzez zaproszenie np na dsc lub ss modułów oraz klientów lub poprawienie klienta skały i jeśli ktoś nie jest akurat na nim zalogowany ban z bomby.
6. Usunięcie trochę kasy z serwera typu loterie skrócenie bana za uc(olbrzymie ilosci) lub usunięcie bana z tabelki za np 500uc(bany po 2msc gruba przesada), wykorzystanie loterry ticket, rozbudowa domków za uc, manasy uhy itp niech kosztują więcej.
7. Zwiększyć bany za prowokacje wjazdy na rodziny itp-mam na myśli nowy regulamin oraz taryfikator banów
8. Popi zmiany nowe taski
9. Jestem za zwiększeniem expa dla początkujących niech mają trochę łatwiej podgonić towarzystwo
10. zwiększenie expa z mobów Acolyte Of Blood
11. Wywalić że nie możesz kogoś zaatakować jak ma zaznaczonego moba, odpalasz pk chłop ci ucieka, poczym zaznaczy moba i cie bije a ty go nie możesz XD

ZozolDeNoob
21-10-2024, 09:58
Chęć zagospodarowania terenów nieodwiedzanych spowoduje spadek zainteresowania obecnych "najlepszych" respów. Wpadniemy w błędne koło, które będzie na zmianę bufowało respy.


z kond ty się urwałeś XD nowi gracze o matko boska xDD
500lvl od niechcenia wbijasz w 2/3dni. Full eq i bardziej wartościowe questy wykonasz do 2k lvla. Żeby "coś znaczyć" na apo jaki trzeba mieć lvl? 3k? 4k? 5k? Załóżmy, ze ten nowy gracz będzie chciał wbić ten 3000lvl. Point powiedz, w którym miejscu mamy ułatwić rozgrywkę takiemu świeżakowi, tak aby nie rozjebać i tak już przesyconego rynku?


Również myślę że pomysł na podkręcenie EXPa dla mniejszych poziomów byłby bezsensowny. Tak jak napisał tyci teni, 500lvl wbija się w kilka dni.

Moim zdaniem na potwory typu: Arachnomorph, Hydron, Demented Dwarf, Acolyte of Blood, Soul Stealer(można ale nie trzeba, exp i tak jest dobry) powinien zostać dodany task ponieważ tam expi większość graczy powyżej 4k poziomu a jedynym sensownym taskiem do wzięcia na tych poziomach z tego co pamiętam to jest task na Returned'y.


Dwarfy (kostium wampira): zmniejszyć częstosliwość rzucania parali, zwiększyć loota
Bossy Ahmedowe: ZWIĘKSZYĆ LOOT
Z tym się zgodzę, parale na dwarfach (po wprowadzeniu zmiany gdzie kostium nie ściąga już parala) to tragedia - sam mógłbym załączyć kilka filmików z 5k+ lvl gdzie po dostaniu X parali w sekunde pada jak leszcz bo nie może się uleczyć xD
A loot z BOSS'ów ahmedowych? - śmiech na sali

Co do zmiany loota z innych bossów/potworów to podrzucę kilka starych zignorowanych tematów.
Poprawa loota/expa z zapomnianych/nieopłacalnych mobów. (https://forum.toproste.pl/showthread.php?139588-Poprawa-loota-expa-z-zapomnianych-nieop%B3acalnych-mob%F3w)
Mnie śmieszy - loot z BOSS'ów (https://forum.toproste.pl/showthread.php?135109-Mnie-%B6mieszy-loot-z-BOSS-%F3w)
Ogólny balans loota (https://forum.toproste.pl/showthread.php?140262-Og%F3lny-balans-loota)


Propozycja

Na OTS jest nadmiar Ultimate Coins, każdy chyba to zauważył. Moim zdaniem powinna zostać wprowadzona jakaś loteria bądź możliwość dobudowy domku etc.
Grinchmas Advent-ure na APO! (https://forum.toproste.pl/showthread.php?143225-Grinchmas-Advent-ure-na-APO!&p=1240903&viewfull=1#post1240903)
Grinchmas który był rok temu był fajną opcją dla niektórych aby wydać "nadmiar Ultimate Coins'ów" kupując łzy grincha żeby wygrać jakieś przedmioty.
Osobiście myślę że nawet wystawienie niektórych z tych lepszych domków na przykład na licytacje forum, zmniejszyłoby ilość UC na serwerze.
ale to tylko moje zdanie

Zarexoholik?
21-10-2024, 19:57
Główny problem z mobami to exp i loot. Dodatkowo jest cała masa terenu, który jest zapomniany - nie ze względu na odległość tylko na opłacalność. Przykład: zamek bally na Ank, wieże Wise Manów na COD, respy Ots Kingów na Ev itd. - to były opłacalne miejscówki, aktualnie: kto i po co miałby tam pójść? Bardziej opłaca się iść na respy eventowe - blisko temple, dodatkowo taski = szybki exp/refil. Całkowicie nie opłaca się bić różnych miejscówek, bo nie są dostosowane do obecnych czasów.

Większość mobów ma loot niedostosowany do dzisiejszych czasów. Większość respów bije się bez zbierania loota, bo i tak nic ciekawego/wartego zatrzymania i podniesienia nie wypada. Z większości mobów powinniśmy mieć możliwość zdobyć różnego rodzaju materiały, czy podstawowy loot tj. crystal arrow, golden bolt, crystal wand, winged helmet, soft boots, pharao sword, eagle shield, magic axe, magic mace, silver wand, sapphire set. Są to przedmioty, których i tak się praktycznie nie używa, a dzięki temu ludzie mogliby zacząć uczęszczać na zapomniane moby/miejscówki. Przez niedoszacowanie expa/loota większość respów na APO jest zapomniana i bezużyteczna. Kto w dzisiejszych czasach bije np. orshabaale na cod (nad devil atomem)?

Wise Man: brak loota i marny jak na obecne czasy exp. Trzeba by dodać sensowniejsze przedmioty jak winged helmet, softy, pharao sword, crystal wand, eagle shield - oczywiście z niższą szansą na loot, ale zawsze z jakąś. Dodatkowo może niebieskie materiały?

Fire Woman - j.w. - kto w ogóle na nie chodzi? Po co? Loot + exp - tragedia.

Returnedy - loot to tragedia.

Bally - loot tragedia.

Acolyte Of Blood - ktoś to w ogóle bije?

Ward - exp/loot tragedia. Tutaj niektórzy jeszcze mają taski, nic więcej.

Urge - zmarnowane respy/mob.

Tiger King - śmiech na sali.

Pirate Warmaster/Pirate Sabreur/Pirate Pearlmaster/Pirate Officer/Pirate Corsair/Pirate Ghost - kto tam chodzi? Po co?

Perfector - kto tam chodzi? Po co?

Pathfinder - kto tam chodzi? Po co?

Ots Queen - loot i exp tragedia.

Mistic Scarab - zapomniany mob i miejsce.

Devil atom/master atom - PO CO?!

Mad dog - loot/exp tragedia.

Glacius - całkowicie zapomniany mob.

Respy - fallen kingów itd. - zmarnowane miejsce do spoko expa i loota.

Można tak w nieskończoność...

Legenda Sasha
21-10-2024, 20:55
Moim zdaniem powinny ulec zmianie następujące potwory:

Rookgaard:


Rook Composer - zwiększyć otrzymywane punkty doświadczenia oraz ilość % KlejNutek (od 18% do nawet 25% - w końcu to potwór zrobiony pod owy przedmiot).
Kamuflażowe potwory: Cockatoo, Necropharus, Mr. Da. Priest of Darkness, Serpentarion - kiedy ktoś ostatnio tam był? Expił? Chyba z rok albo 2 lata temu, co? :D Loot stanowczo do poprawy jak i exp.. Nie po to się robiło kostiumy, męczyło się.. Biegało tak daleko na owy resp, aby tam nie chodzić (prócz skrzynek z expem). Większy exp najlepiej x2 i loot - dodanie może jakichś materiałów, run czy przedmiotów.
Dark Princess - ktoś pamięta tą ciemną księżniczkę? Wątpię. :D Zwiększyć expa i dodać coś ciekawego do loota, może nutkę jakąś ciekawą czy coś?
Mrówki: Baby Ant, Ant, Ant Warrior, Ant Guard - zwiększyć expa i loota (dodać coś nowego). Jeszcze można dodać coś ciekawego do bosa Ant Queen - w końcu to bos.
Antyczna wyspa - bossy i potwory:

Moonaron, Histeol, Nistelo, Seti, Lios, Heapster i Quoersesosa - zwiększyć częstotliwość wypadania części hełmu ramzesa oraz obniżyć expa za zabicie danego moba i zmniejszyć expa za kliknięcie w ciało.
Tutanchamon - zwiększyć częstotliwość wypadania lepszych przedmiotów, ewentualnie dodać coś nowego. Sporo osób pewnie chciałoby zwiększenia częstotliwości wypadania artefaktów, ale czy jest taki sens? Nie wiem, chyba nie..
Ancient Djinn, Ancient Pharao - zwiększyć częstotliwość wypadania przedmiotów, dodać nowe, np. uhy/gfb/ materiały, przedmioty do ahmeda. Zwiększyć ciut expa.




Mainland:


Main Composer - zwiększyć otrzymywane punkty doświadczenia oraz ilość % KlejNutek (od 18% do nawet 25% - w końcu to potwór zrobiony pod owy przedmiot). Aktualnie mogą wypaść z niego mniej %owe nutki niż np. z Omniba czy Convertera.
Stiff - chyba jeden z najczęściej olewanych automatów. Co mi tam najlepszego spadło? Chyba tylko mięso.. Zwiększyć expa oraz zdobycz + dodać nowego loota.
Noun, Bonzo, Shaman i Ahmed - jedne z nielicznych bosów na które chętnie się chodzi, ale czy to ma sens? Nie po to człowiek się trudził xx miesięcy, aby nie mieć satysfakcji z bicia owych potworów. Zwiększyć stanowczo expa i podkręcić loota, ewentualnie dodać coś nowego. Co? Kwestia dogadania na osobny temat. Te bosy to nagrodą, a nie kara - proszę o tym pamiętać!
Mini Bosy: Minion, Minos, Mini Minos, Satan, Nightbane, Master Atom, Omen - stanowczo podkręcić loota i expa, nie dość, że mają dużo hp to jeszcze nic z nich nie leci, a jak leci to raz xxx zabitych mobów, no i jeszcze zwiększyć expa,
Inne potworki typu: Doom Caster, Mad Dog i takie co napisał Zarex powinny też ulec zmianie. Mniejsze poziomy też powinny szybciej i przyjemniej wbijać poziomy..


Jaka zmiana expa? Loota? Hp? Nie chce mi się pisać, bo nie mam na to czasu i pewności, że coś zostanie zmienione, dlatego odpuszczam. Jeżeli coś by było pewne, to można byłoby wypisać wszystkie liczby i porównania. :>

@edit
Pewnie zaraz ktoś napisze: "Sasha, poyyyyebało? Idź zjedz kiełbaskę". Otóż ni! Masz duży poziom to powinieneś mieć niezły profit z potworów/ bossów, które możesz bić. Na tym chyba polega ta cała zabawa? Niestety tutaj na APO nie ma bosów, z których można zdobyć jakieś bardzo rzadkie przedmioty, niestety.
Mogę dodatkowo dodać, że jeżeli ktoś chce robić nowe potworki to polecam zobaczyć moby z najazdu automatycznego na wyspie Ankaros. Ciekawe tam są potwory, fajny exp i loot. Osobiście widziałbym gdzieś taki respawn z mobkami z przedziałku 3k+ do 10k. :D

Wydaje mi się, że odrobina chęci i wprowadzenie tego co oczekujemy (my gracze) może doprowadzić do sukcesu i zadowolenia. My tu gramy i chyba my wiemy lepiej jakie mamy potrzeby, aby gra stała się bardziej atrakcyjniejsza i przyjemniejsza. ;)

Tomixx
21-10-2024, 21:35
Rookgard:

Antyczna wyspa - co do wyspy ancientowej zrobilem kiedys propozycje https://forum.toproste.pl/showthread.php?141122-Przywrocenie-wyspy-ANCIENT-(Tut-oraz-bosy), wiekszosc graczy byla "ZA" to chyba o czyms swiadczy? ;) Moim zdaniem powinno sie zwiekszyc czestotliwosc wypadania czesci z bosow 1-7, oraz wypadania artefaktow z tutanhamona. (Wrocic do tego co bylo przed oslabieniem, pewnie wiekszosc graczy bedzie po mojej stronie.. wyspa ancient znowu bedzie tetnila zyciem i przyciagala ludzi a to chyba o to chodzi co nie?).

Wyspa piratow - bardzo fajna wyspa z potencjalem.. tylko co z tego jak nikt tam nie siedzi bo sie nie oplaca? Zwiekszcie expa (cos w podobie z "nowymi", bedzie swietna alternatywa do expa ;), mozna nawet dac minimalnie wiekszy exp niz z nowych dlatego ze cannabisy sa potrzebne do wejscia na wyspe.. ewentualnie zwiekszyc liczbe cannabisow potrzebnych do wejscia ;) ) oraz dodajcie jakies ciekawe przedmioty do loota (Moze jakies inne niz leca z "nowych"?)

"Nowe" tzn mudwormy itp.. - mysle, ze fajna opcja bylo by dodanie taskow na owe potwory?

Dudo Wygnaniec Powrot III
25-10-2024, 17:07
a mam propozycje areny miedzy graczami takie "ala pk" ktos cos?
Cos nowego cos innego i takie "woow" na roku...
oczywiscie z duzym lvl i pacc itp itd - zeby nowi mieli motywacje zostania na roku i grania na aPO :p

Week
29-10-2024, 13:56
Rookgard:

Miasto Antyczne:

NPC Regrubmah:
- Zmienić, że jeżeli nie mamy capa na postaci, to artefakt upada pod nas, a nie znika.
- Wykorzystać jakoś punkty tasków, aktualnie zbieramy chyba tylko 4fun, zrobić jakąś dźwignie i za 1k punktów jakiś fajny bossik solo (lub samą dźwignie, która daje losowo część 1-7 za 1kpkt), co by dawał np część Ramzesa (zawsze to by się uzbierało części dla osób, które jeszcze nie mają questa).


Ancient Beast:
- Zmniejszyć o 20% atak dystansowy z kamienia,
- Dodać do loota white bale of material - bardzo rzadko.

Ancient Skeleton:
- Zwiększyć wypadanie skeleton bone oraz small skeleton bone.

Ancient Shambler:
- Zmniejszyć defa (aktualnie bije się je dłużej niż Ancient Mumie, przez co więcej ih schozi na zabicie, a loot oraz exp słabszy.
- Zwiększyć nieco exp minimalnie.

Ancient Mummy:
- NIC

Ancient Djin:
- Zmniejszyć obrażenia z dystansu o 10%~,
- Zwiększyć wypadanie ring of lios,
- Dodać do loota blue bale of material - bardzo rzadko?

Ancient Pharao:
- Zwiększyć wypadanie wand of heapster, dadać jakieś szmatki do loota, bo aktualnie najmniej opłacalny mob na antycznym,
- Zmniejszyć def.

Ancient Demon:
- Dodać do loota red bale of material - bardzo rzadko (?),
- Dodać atak, który zabiera po 1 soul (atak z Tutenchamona) wzamian za inny.


Bossy Antyczne:

Moonaron:
- Zwiększyć wypadanie części,
- Dodać do loota b. rzadko jakieś itemy kostiumowe(?)

Histeol:
- Zwiększyć wypadanie części.

Nistelo:
- Zwiększyć wypadanie części,
- Dodać jakiś badziewny loot, to najgorszy boos pod względem loota.

Seti:
- Zwiększyć wypadanie części.

Lios:
- Zwiększyć wypadanie części,
- Dodać jakiś badziewny loot.

Heapster:
- Zwiększyć wypadanie części.

Quorses:
- Zwiększyć wypadanie części.

Tutenchamon:
- Przywrócić wypadanie artefaktów, ale z mniejszą szansą na wypadanie, niż dawniej.
- Dodać jakiś badziewny loot, bo aktualnie nie ma wcale.

Inne potwory oraz bossy:

Red Dragon:
- Dodać do loota red bale of material,
- Zwiększyć exp(?)

Demodras:
- Dodać do loota red bale of material.

Rook Composer:
- Zwiększyć nieco expa,
- Dodać jakieś itemy typu knight legi, medusa shield do loota.

Resp mrówek:
Tutaj pasowałby gruntowny remont, resp zapomniany i przez nikogo nie uczęszczany.
Dodać do mobów jakieś szmatki może, zwiększyć exp, tak aby Angry Birdy czy Mumie miały konkurencje.

Wyspa piratów:
Również zapomniany resp po zrobieniu questa, exp oraz loot nie powala względem Antycznego, gdzie poza expem mamy również loot i artefakty...

Inne rzeczy:

- Pasowałoby, aby zrobić/przerobić jakiegoś moba, co by dało się expić na czymś poza Antycznym na takim 400+, Angry Birdy często zajęte są nawet przez 1k+,

- Stony - pewnie niewiele osób wiedziałoby o istnieniu tego moba, gdyby nie misja u Ahmeda, jednak po misji dalej jest zapomniany, może z tym też coś pomyśl Point? :)

- Poprawić quest !fight,

- Dodać taski na mrówki, piraty, `nowe` do Urlicha oraz poprawić nagrody u niego, bo te 0% za wykonane taski oraz 5cc, to nie zachęca.

Mr Joint
29-10-2024, 14:49
Mam takie same propozycje jak kolega.
pozdrawiam.


Rookgard:

Miasto Antyczne:

NPC Regrubmah:
- Zmienić, że jeżeli nie mamy capa na postaci, to artefakt upada pod nas, a nie znika.
- Wykorzystać jakoś punkty tasków, aktualnie zbieramy chyba tylko 4fun, zrobić jakąś dźwignie i za 1k punktów jakiś fajny bossik solo (lub samą dźwignie, która daje losowo część 1-7 za 1kpkt), co by dawał np część Ramzesa (zawsze to by się uzbierało części dla osób, które jeszcze nie mają questa).


Ancient Beast:
- Zmniejszyć o 20% atak dystansowy z kamienia,
- Dodać do loota white bale of material - bardzo rzadko.

Ancient Skeleton:
- Zwiększyć wypadanie skeleton bone oraz small skeleton bone.

Ancient Shambler:
- Zmniejszyć defa (aktualnie bije się je dłużej niż Ancient Mumie, przez co więcej ih schozi na zabicie, a loot oraz exp słabszy.
- Zwiększyć nieco exp minimalnie.

Ancient Mummy:
- NIC

Ancient Djin:
- Zmniejszyć obrażenia z dystansu o 10%~,
- Zwiększyć wypadanie ring of lios,
- Dodać do loota blue bale of material - bardzo rzadko?

Ancient Pharao:
- Zwiększyć wypadanie wand of heapster, dadać jakieś szmatki do loota, bo aktualnie najmniej opłacalny mob na antycznym,
- Zmniejszyć def.

Ancient Demon:
- Dodać do loota red bale of material - bardzo rzadko (?),
- Dodać atak, który zabiera po 1 soul (atak z Tutenchamona) wzamian za inny.


Bossy Antyczne:

Moonaron:
- Zwiększyć wypadanie części,
- Dodać do loota b. rzadko jakieś itemy kostiumowe(?)

Histeol:
- Zwiększyć wypadanie części.

Nistelo:
- Zwiększyć wypadanie części,
- Dodać jakiś badziewny loot, to najgorszy boos pod względem loota.

Seti:
- Zwiększyć wypadanie części.

Lios:
- Zwiększyć wypadanie części,
- Dodać jakiś badziewny loot.

Heapster:
- Zwiększyć wypadanie części.

Quorses:
- Zwiększyć wypadanie części.

Tutenchamon:
- Przywrócić wypadanie artefaktów, ale z mniejszą szansą na wypadanie, niż dawniej.
- Dodać jakiś badziewny loot, bo aktualnie nie ma wcale.

Inne potwory oraz bossy:

Red Dragon:
- Dodać do loota red bale of material,
- Zwiększyć exp(?)

Demodras:
- Dodać do loota red bale of material.

Rook Composer:
- Zwiększyć nieco expa,
- Dodać jakieś itemy typu knight legi, medusa shield do loota.

Resp mrówek:
Tutaj pasowałby gruntowny remont, resp zapomniany i przez nikogo nie uczęszczany.
Dodać do mobów jakieś szmatki może, zwiększyć exp, tak aby Angry Birdy czy Mumie miały konkurencje.

Wyspa piratów:
Również zapomniany resp po zrobieniu questa, exp oraz loot nie powala względem Antycznego, gdzie poza expem mamy również loot i artefakty...

Inne rzeczy:

- Pasowałoby, aby zrobić/przerobić jakiegoś moba, co by dało się expić na czymś poza Antycznym na takim 400+, Angry Birdy często zajęte są nawet przez 1k+,

- Poprawić quest !fight,

- Dodać taski na mrówki, piraty, `nowe` do Urlicha oraz poprawić nagrody u niego, bo te 0% za wykonane taski oraz 5cc, to nie zachęca.

Domcio Old
29-10-2024, 15:48
Rookgard:

Miasto Antyczne:

NPC Regrubmah:
- Zmienić, że jeżeli nie mamy capa na postaci, to artefakt upada pod nas, a nie znika.
- Wykorzystać jakoś punkty tasków, aktualnie zbieramy chyba tylko 4fun, zrobić jakąś dźwignie i za 1k punktów jakiś fajny bossik solo (lub samą dźwignie, która daje losowo część 1-7 za 1kpkt), co by dawał np część Ramzesa (zawsze to by się uzbierało części dla osób, które jeszcze nie mają questa).


Ancient Beast:
- Zmniejszyć o 20% atak dystansowy z kamienia,
- Dodać do loota white bale of material - bardzo rzadko.

Ancient Skeleton:
- Zwiększyć wypadanie skeleton bone oraz small skeleton bone.

Ancient Shambler:
- Zmniejszyć defa (aktualnie bije się je dłużej niż Ancient Mumie, przez co więcej ih schozi na zabicie, a loot oraz exp słabszy.
- Zwiększyć nieco exp minimalnie.

Ancient Mummy:
- NIC

Ancient Djin:
- Zmniejszyć obrażenia z dystansu o 10%~,
- Zwiększyć wypadanie ring of lios,
- Dodać do loota blue bale of material - bardzo rzadko?

Ancient Pharao:
- Zwiększyć wypadanie wand of heapster, dadać jakieś szmatki do loota, bo aktualnie najmniej opłacalny mob na antycznym,
- Zmniejszyć def.

Ancient Demon:
- Dodać do loota red bale of material - bardzo rzadko (?),
- Dodać atak, który zabiera po 1 soul (atak z Tutenchamona) wzamian za inny.


Bossy Antyczne:

Moonaron:
- Zwiększyć wypadanie części,
- Dodać do loota b. rzadko jakieś itemy kostiumowe(?)

Histeol:
- Zwiększyć wypadanie części.

Nistelo:
- Zwiększyć wypadanie części,
- Dodać jakiś badziewny loot, to najgorszy boos pod względem loota.

Seti:
- Zwiększyć wypadanie części.

Lios:
- Zwiększyć wypadanie części,
- Dodać jakiś badziewny loot.

Heapster:
- Zwiększyć wypadanie części.

Quorses:
- Zwiększyć wypadanie części.

Tutenchamon:
- Przywrócić wypadanie artefaktów, ale z mniejszą szansą na wypadanie, niż dawniej.
- Dodać jakiś badziewny loot, bo aktualnie nie ma wcale.

Inne potwory oraz bossy:

Red Dragon:
- Dodać do loota red bale of material,
- Zwiększyć exp(?)

Demodras:
- Dodać do loota red bale of material.

Rook Composer:
- Zwiększyć nieco expa,
- Dodać jakieś itemy typu knight legi, medusa shield do loota.

Resp mrówek:
Tutaj pasowałby gruntowny remont, resp zapomniany i przez nikogo nie uczęszczany.
Dodać do mobów jakieś szmatki może, zwiększyć exp, tak aby Angry Birdy czy Mumie miały konkurencje.

Wyspa piratów:
Również zapomniany resp po zrobieniu questa, exp oraz loot nie powala względem Antycznego, gdzie poza expem mamy również loot i artefakty...

Inne rzeczy:

- Pasowałoby, aby zrobić/przerobić jakiegoś moba, co by dało się expić na czymś poza Antycznym na takim 400+, Angry Birdy często zajęte są nawet przez 1k+,

- Poprawić quest !fight,

- Dodać taski na mrówki, piraty, `nowe` do Urlicha oraz poprawić nagrody u niego, bo te 0% za wykonane taski oraz 5cc, to nie zachęca.

Nic dodac nic ujac, propo jak najbardziej dla graczy rooka, jedyne co bym zmienil, to nic xd

Creati
30-10-2024, 18:45
Witam, dużo propozycji już padło to może i ja się podzielę tym co uważam że wymaga modyfikacji:
Rook Composer - zwiększyć exp za zabicie tego bossa i proponuję również dodać do niego większe nutki np. 19-22%
Respy kostiumowe - całkowicie zmodyfikować potwory bo jest to jeden z najbardziej zapomnianych respów na roku --->zwiększyć exp za potwory dodać ciekawsze przedmioty do lota.
Mrowisko - również pomyśleć nad modyfikacją tego respa bo poza misjami z ahmeda mało uczęszczany teren ---> zwiększyć exp za mrówki oraz lot, dodanie również jakiś przedmiotów ciekawych by opłacało się tam zaglądać
Dark Princess - poza sporadycznym loceniem piwa i jakiś itemków do kostiumu najlepszy przedmiot który leci z księżniczki to demon shield. Boss do modyfikacji.
Wyspa antic:
Ancient Beasty - zwiększyć lot małych i dużych kości.
Moonaroon - zwiększyć częstotliwość wypadania części ramzesa oraz wypadanie jakichkolwiek itemków.
Ancient Skeleton - zwiększyć lot małych dużych kości, poprawić nieco lot run gfb.
Histeol - zwiększyć częstotliwość wypadania oraz wypadanie itemków.
Ancient Shambler - zwiększyć nieco exp oraz locenie run explo, zmniejszyć nieco defa.
Nistelo - zwiększyć częstotliwość wypadania części ramzesa oraz poprawić lot cenniejszych przedmiotów.
Ancient Mummy - zostawić tak jak jest
Seti - zwiększyć częstotliwość wypadania części ramzesa oraz częstotliwość wypadania rabbit present - aktualnie to parodia.
Ancient Djinny - zwiększyć exp za zabicie djinna, poprawić lot run gfb.
Lios - zwiększyć częstotliwość wypadania części ramzesa oraz dodać jakieś itemki.
Ancient Pharao - zwiększyć exp za zabicie pharaona, dodać runy explo do lota. Poprawić i dodać lot przedmiotów z moba, aktualnie nie wypada tam nic. Zwiększyć nieco częstotliwość wypadania artefaktu.
Heapster - zwiększyć częstotliwość wypadania części ramzesa.
Ancient Demon - zostawić tak jak jest.
Quorses - zwiększyć częstotliwość wypadania części ramzesa.
Tutenchamon - zwiększyć ilość wypadanych run explo,gfb, uh, dodać jakieś ciekawe przedmioty np. materiały, nie przywracać lota artefaktów na antyczne bossy, ponieważ locenie artefaktów na respach w takim wypadku mija się z celem.
Wyspa piratów - zwiększyć exp za piraty, mogłyby być alternatywą dla osób bijących "nowe" tj. fendery, giant leafy, mudowormy, swamp golemy.
Poprawić npc Spider u którego występuje bug - szerzej opisany w tym temacie https://forum.toproste.pl/showthread.php?140802-NPC-Spider
Naprawa npc Talkative Mathew - aktualnie dany npc nie skupuje i nie sprzedaje żadnych przedmitów.

waski
30-10-2024, 19:19
Witam, dużo propozycji już padło to może i ja się podzielę tym co uważam że wymaga modyfikacji:
Rook Composer - zwiększyć exp za zabicie tego bossa i proponuję również dodać do niego większe nutki np. 19-22%
Respy kostiumowe - całkowicie zmodyfikować potwory bo jest to jeden z najbardziej zapomnianych respów na roku --->zwiększyć exp za potwory dodać ciekawsze przedmioty do lota.
Mrowisko - również pomyśleć nad modyfikacją tego respa bo poza misjami z ahmeda mało uczęszczany teren ---> zwiększyć exp za mrówki oraz lot, dodanie również jakiś przedmiotów ciekawych by opłacało się tam zaglądać
Dark Princess - poza sporadycznym loceniem piwa i jakiś itemków do kostiumu najlepszy przedmiot który leci z księżniczki to demon shield. Boss do modyfikacji.
Wyspa antic:
Ancient Beasty - zwiększyć lot małych i dużych kości.
Moonaroon - zwiększyć częstotliwość wypadania części ramzesa oraz wypadanie jakichkolwiek itemków.
Ancient Skeleton - zwiększyć lot małych dużych kości, poprawić nieco lot run gfb.
Histeol - zwiększyć częstotliwość wypadania oraz wypadanie itemków.
Ancient Shambler - zwiększyć nieco exp oraz locenie run explo, zmniejszyć nieco defa.
Nistelo - zwiększyć częstotliwość wypadania części ramzesa oraz poprawić lot cenniejszych przedmiotów.
Ancient Mummy - zostawić tak jak jest
Seti - zwiększyć częstotliwość wypadania części ramzesa oraz częstotliwość wypadania rabbit present - aktualnie to parodia.
Ancient Djinny - zwiększyć exp za zabicie djinna, poprawić lot run gfb.
Lios - zwiększyć częstotliwość wypadania części ramzesa oraz dodać jakieś itemki.
Ancient Pharao - zwiększyć exp za zabicie pharaona, dodać runy explo do lota. Poprawić i dodać lot przedmiotów z moba, aktualnie nie wypada tam nic. Zwiększyć nieco częstotliwość wypadania artefaktu.
Heapster - zwiększyć częstotliwość wypadania części ramzesa.
Ancient Demon - zostawić tak jak jest.
Quorses - zwiększyć częstotliwość wypadania części ramzesa.
Tutenchamon - zwiększyć ilość wypadanych run explo,gfb, uh, dodać jakieś ciekawe przedmioty np. materiały, nie przywracać lota artefaktów na antyczne bossy, ponieważ locenie artefaktów na respach w takim wypadku mija się z celem.
Wyspa piratów - zwiększyć exp za piraty, mogłyby być alternatywą dla osób bijących "nowe" tj. fendery, giant leafy, mudowormy, swamp golemy.
Poprawić npc Spider u którego występuje bug - szerzej opisany w tym temacie https://forum.toproste.pl/showthread.php?140802-NPC-Spider
Naprawa npc Talkative Mathew - aktualnie dany npc nie skupuje i nie sprzedaje żadnych przedmitów.

Zgadzam się w 100% i podbijam

Kamilosek55
30-11-2024, 20:11
Siemka
Bardzo dużo fajnych pomysłów , mam nadzieję ,że te "najlepsze" zostaną faktycznie wprowadzone w życie .
Tak wielu Graczy zauważyło że Antyczne Miasto potrzebuje "przebudowy " ,że może będzie (powinno być ) przerobione.
Nie będę bardzo się rozpisywało bo naprawdę inni gracze dali świetne propozycje np Creati ,itp.
mogłyby też wrócić "dobudówki " :)
Pozdrawiam
Pika Pika

Unlucky
14-12-2024, 19:33
Kolejne pomysly:

Potworek "EVENT POINT" powinien dawac co najmniej 5pkt eventowych. Teraz respi sie co 1h chyba, zmienic na 15 min.

*Fallen Mage, Fallen Queen - zrownac je ze zmianami z wise manow/ots queen
*elfy z Shaman Maski - zbuffowac exp, loota zostawic
*dwarfy z Shaman Armora - to samo co wyzej
*retu - cokolwiek dodales, to zwiekszyc szanse



Nightbane + dla MichaS, ew. zrobic tak, ze po zrobieniu questa mozna wejsc samemu na niego.

MichaS
15-12-2024, 23:52
Nil:
- Zmniejszyć DMG

Monster Skeleton i Skeleton Lord:
- Zwiększyć częstotliwość wypadania Skeleton Bone

Leviathan:
- Zmienić żeby nie uciekały na black hp
- Zmniejszyć częstotliwość respienia summonów
- Zmniejszyć Dmg

Nightbane:
- Zwiększyć częstotliwość wypadania hoty

Legenda Sasha
18-12-2024, 19:19
Main:
Dodać do Ahmeda, Master Atoma, Devil Atoma przedmiot o nazwie Demon Bone z częstotliwością bardzo rzadko.
Dodać do Orshabaala, Elder Demona i Demon Lorda przedmiot o nazwie Demon Bone z częstotliwością niespotykanie rzadko.

Rook:
Dodać do Demon Lord Rookera przedmiot o nazwie Demon Bone z częstotliwością bardzo rzadko.

Rodziak
20-12-2024, 16:44
Apocalypto: Dodać do loota dragon eggs w liczbie 1-5, eagle shield
Double: Zmniejszyć obrażenia, zwiększyć szanse na obecny loot, nutki z 3 i 9% zamienić na jedną, 15/16%
Dracula: exp 71500 > 100000
Hardened Skeleton: zwiększyć szansę na skeleton bone
Ots King: exp 210000 > 260000
Ots King Ghost: exp 225000 > 300000
Pirate Ghost: dodać biały materiał do loota
Leviathan: Zmniejszyć obrażenia, usunąć uciekanie na low hp
Tiny: Exp 1450000 > 2000000

Belmondo
19-01-2025, 12:19
Zrob cos z dracula na rooku, jest jedna na restart serwera, left horna lotnac to jak wygrac 6 w totka...

Zwiekszyc lekko wypadanie tego horna albo dodac dracule na serwer, czyli laczna ich ilosc niech wynosi 3 i tez resp co restart

Flyfonoid
09-02-2025, 20:59
Chciałbym zgłosić swoje propozycje zmian, bardziej będą dotyczyć potworów dla wyższych lvl.

Zacznijmy:

1. Colonel of Empire - Zwiększenie delikatne ilości wypadanych jajek (pozyskuje się je jedynie z nili w głównej mierze pasek) oraz zwiększenie delikatnie expa
2. General of Empire - Ostatnimi dniami dużo spędziłem bijąc te moby, są to potwory głównie na loota lecz tego loota brak. Task 130 generałów, czasowo mniej więcej 10h samemu po 2 opiewał na broszke, 2 bh i macke.. Myślę że zwiększenie częstotliwości wypadania przedmiotów było by fajne! Exp byłby również okej oraz zmniejszyc liczbe pkt hp aby więcej ludzi tam uczęszczało
3. Minos Potwór ala boss.. Nikt na niego nie chodzi bo samemu bić go to masa czasu a spada z niego jedynie parę motyli i to nie zawsze oraz na sztukę 20minut poświecić dla paru % to trochę nie opłacalny interes. Dodanie nowych rare itemków, zwiększenie expa ale również hitów moba było by genialne
4. Acolyte of Blood potwory głównie dla magicznych postaci.. Exp jest w miarę, ilość hp mógłbym zasugerować aby delikatnie obniżyć o jakieś 5-10% ale.. Loot bym zwiększył ze względu na to że postać magiczna głównie wastuje uceki a nie zarabia jak ek który może śmiało bić generały/creatory itd.
5. Demented Dwarf Genialne moby, nawet ucieczka na blacku nie jest problemem, jedyny problem to parale które są zbugowane na tyle ze jak w jednym momencie dostaje się ich 4-5 i postać w momencie liczy deski.. To bym zmienił aby częstotliwość była mniejsza. Jedna rzecz wspomnę to respienie się mobow jest zbyt wolne, dla AMS 5k w Gold ringach potwory nie wyrabiają się respic.
6. Noun,Bonzo,Shaman bossy jak bossy ale bez szalu nadal, ubiłem z 50 nounów, 50 bonzo i z 30 Shamanów, nie spadło prawie nic (świetna sprawa z zwiększeniem ilości mwalli z bossów)
7. Creator Boss który respi się raz na 24h, nie ma prawie z niego nic. Nie czarujmy się ze klapki to już żaden rare itemek. Było by super gdyby został zmieniony na faktycznie fajnego bossa z którego można dropnać coś ala exp book, albo niepełna hote.. Jedna sztuka na 24h daje małe prawdopodobieństwo zasypania serwera takimi itemami.
8. Omen i Minion Bardzo fajna zmiana było by dodanie większej ilości expa za te moby i możliwości dropa jakiś itemów które nie są tak bardzo popularne, podobnie jak z Creatorem ale w mniejszym stopniu
9. Hydrony Bardzo ciekawe mobki które maja fajny drop lecz expa z nich mało na ilość hp które trzeba zbić aby go zabić

Ogólnie głównym powodem pisania tego postu jest również zachęcenie do dodania tasków od 6k lvl aby one również służyły postaciom magicznym, żeby współgrało to z potworami na których się głównie expi.. Tak jak to jest na 4-5k że są choćby retu albo coś takiego dostepne..

Creati
19-02-2025, 18:49
Witam, fajnie że zmiany weszły w życie ale mam parę uwag:
Moonaroon - zwiększyć częstotliwość wypadania części ramzesa
Histeol - zwiększyć częstotliwość wypadania części ramzesa
Nistelo - zwiększyć częstotliwość wypadania części ramzesa
Seti -zwiększyć częstotliwość wypadania części ramzesa
Lios - zwiększyć częstotliwość wypadania części ramzesa
Heapster -zwiększyć częstotliwość wypadania części ramzesa
Quorses -zwiększyć częstotliwość wypadania części ramzesa
Lot części poprawiony z poziomu 0 na 0,1. Nadal nie ma szans na zdobycie części by wyruszyć questa czy zrobić pełen dostęp do respów. :/
Ancient Pharao - dodać runy explo do lota :)
Ancient Demon - standardowo jak to na apo bywa lot "odrobine" zmniejszony, czyli kompletnie uje*any, proszę o powrót dropa do poprzedniego poziomu.

Kamilosek55
19-02-2025, 20:19
Witam, fajnie że zmiany weszły w życie ale mam parę uwag:
Moonaroon - zwiększyć częstotliwość wypadania części ramzesa
Histeol - zwiększyć częstotliwość wypadania części ramzesa
Nistelo - zwiększyć częstotliwość wypadania części ramzesa
Seti -zwiększyć częstotliwość wypadania części ramzesa
Lios - zwiększyć częstotliwość wypadania części ramzesa
Heapster -zwiększyć częstotliwość wypadania części ramzesa
Quorses -zwiększyć częstotliwość wypadania części ramzesa
Lot części poprawiony z poziomu 0 na 0,1. Nadal nie ma szans na zdobycie części by wyruszyć questa czy zrobić pełen dostęp do respów. :/
Ancient Pharao - dodać runy explo do lota :)
Ancient Demon - standardowo jak to na apo bywa lot "odrobine" zmniejszony, czyli kompletnie uje*any, proszę o powrót dropa do poprzedniego poziomu.

Dodałbym do tych , bardzo dobry propozycji :
poprawę całego mrowiska na roku tam jest potrzebna przebudowa .(lot i exp)
poprawę respowisk kostiumowych (lot i exp)
dodać nowe expowiska z kostiumami dla h leveli np duch /ghoul dla nisko poziomowych leweli
wprowadzić płate respowiska takie jak na main pozbyło by się trochę kasy
1) wejście na resp Draculi ( co 12h) -25sc wejście (brak możliwości wylogowania)
2)brave witch ( alternatywa dla angry ja siedziałem osobicie do 1400 angra )-25sc
3) Mutated Mummy
Ancient Demon- poprawić lota albo dodac red bale

Domcio Old
20-02-2025, 12:12
Oj tak, loot z demonow mialbyc troche oslabiony, a zostal tak oslabiony, ze szkoda gadac, do poprawy. Co do czesci ramzesa XD to gram na rooku od 11.2022 na bossach bylem nie raz, zloocilem tylko 1 czesc ramzesa w tym okresie, wiec tez by sie przydalo poprawic

Rodziak
15-09-2025, 18:14
Thing - po buffie exp bardzo dobry, może dodałbym jedynie jakiegoś drobnego mada i 1 item więcej do soni.

OTS Queen Ghost - po buffie queenow ghosty zostały z tyłu, podbić im też expa.

Tiny - Poza paskiem na którym glównym ograniczeniem jest czas respienia się mobów są one dosyć nieciekawe, taska robi się bardzo długo, motyle po nerfach lecą słąbo, biją za dużo, lvl leci 2x wolniej niż na bally.

Omniba - taski na omniby mamy bodajże od 701 lvla, aktualnie mam lvl 1130 i dalej bicie tych mobów bez druida nie ma sensu, moby biją zdecydowanie za dużo jak na ilość expa którą dają, tym bardziej, że wybijają też siebie nawzajem. Resp wydaje się też trochę za ciasny jak na ilość ich summonów.

Perfector - podobna sytuacja jak wyżej, ciasny resp, każdy perfector po 2 summony i brakuje możliwości normalnego lurowania/expienia.

Wise Man - mobek tak naprawdę do niczego. Wrzucony jako zapychacz na pasku, poza questami nie ma sensu ich bić. Dużo hp, mało expa, duży dmg, loot śmieciowy - zacząłbym od zmniejszenia hp i zwiększenia expa.

Demented Dwarf - exp wymagający więcej uwagi niż inne, solo praktycznie niemożliwy do bicia, zazwyczaj wymaga mwalli do dobijania - po usunięciu możliwości sciągania parali plecakami kostiumowymi bardzo łątwo o śmierć przy lurowaniu. Takie trudności powinny być chociaż wynagradzane lepszym expem od respów bez żadnych utrudnień.


Ogólnie przedział ~1000-1500 jest mega nudny, jako magiczna przy jakimś 1100 lvlu resp convów już przestaje wyrabiać i pozostają tylko bally, ek/rp to już nawet żadnego wyboru nie ma i może bić tylko bally.

Idąc za ciosem ostatniego buffa asian hornetów można też podobnie poprawić większość mobów na wyspie od qotn, nikt tam nie zagląda poza questem. Respy ładne, ale w większości przypadków exp/loot odstaje, większości mobów praktycznie nie da się lurować większej ilości.

Na przykładzie Ebola bata - exp średni bo na respie nie bardzo da się je lurować, dodatkowo podczas lurowania łapiemy speary które są ich największym dmg. Jedyne "ciekawe" rzeczy z loota z nich to golden butterfly oraz crystal wand, oba z częstotliwością niespotykanie rzadko. Zakładając że znaczy to +- 1/500 mobów, pamiętając o trudnym lurowaniu i ich dużym dmg to okazuje się, że w godzinę najczęściej nie wypadnie nam nic.


Pomimo tego, że to nie do końca temat od tego to uważam, że te tematy się pokrywają - od poziomu 1001 praktycznie każdy task expiąc solo bez druida nie ma sensu, moby albo biją za dużo albo po prostu mają za słabe respy.
Osobiście dużo przyjemniej mi się expi z taskiem niż bez, nawet gdy nagroda za nie przysłowiowo "dupy nie urywa".

Zarexoholik?
30-09-2025, 13:25
Wybrałem się na resp: Warlock na wyspie Evul.

Efekty:

https://i.imgur.com/MdTX54Q.jpeg

https://i.imgur.com/5hHgpF1.jpeg

https://i.imgur.com/DBipzow.jpeg

Ssa, skull staff i rots - za mało żeby żyć za dużo żeby umrzeć.