PDA

View Full Version : Czekam na pacca juz 13dni



~Bocianex~
14-06-2008, 22:10
O co chodzi??wyslalem 2 czerwca kase na pacc przez poczte,i co tak dlugo niedochodzilo ? kolegom do 8 dni max!! myslalem ze jakis strajk na poczcie a tu strajku nie ma i jakos mi jeszcze nie doszedl pacc!! prosze o jakas wypowiedz mortiisa bo nie po to place 10zl zeby mi teraz pacc nie doszedl

Dobre Chlopaki
14-06-2008, 22:16
O co chodzi??wyslalem 2 czerwca kase na pacc przez poczte,i co tak dlugo niedochodzilo ? kolegom do 8 dni max!! myslalem ze jakis strajk na poczcie a tu strajku nie ma i jakos mi jeszcze nie doszedl pacc!! prosze o jakas wypowiedz mortiisa bo nie po to place 10zl zeby mi teraz pacc nie doszedl

Otóż tak był Strajk "POCZTA STRAJKOWAŁA" od 31 Maja do 4 Czerwca. Otóż możliwe że sa jakieś problemy na poczcie , lub wpisałeś złe dane. Najlepiej upewnij sie czy podałes poprawne dane , jak tak to opisz cała sytułącje dla Mortiisa na @Poczte . | ==> bosch@o2.pl


Hmm.. powracając do Teamtu PACC nie doszedł? napisanego przez Exod dostosuj sie do jego słow:


Doszedłem do wniosku, że warto to napisać także tutaj,

Pierwszy krok to upewnić się, że czas szacowany czas na aktywowanie PACC minął.

Bank: 0-3 dni roboczych
Poczta: 3-7 dni roboczych

Dopiero teraz można dopytywać się o status PACCa.



FAQ:

Mam potwierdzenie, że przelew doszedł, ale PACCa jeszcze nie ma, co jest?
Nie sprawdzamy konta co pięć minut, lecz przynajmniej raz dziennie. Potrzebujemy na to czasu.

Minął szacowany czas, a PACCa nie ma, o co chodzi?
Bywa tak, że bank/poczta ma problemy i opóźnia dostarczenie pieniędzy. Spokojnie, jeśli dane zostały podane zgodnie z prawdą, to PACC na pewno dojdzie.

Co to dzień roboczy?
Innymi słowy dni od poniedziałku do piątku. Wtedy, kiedy większość ludzi na świecie pracuje.

PACC w ogóle nie doszedł!
Bywa tak, że z winy osoby wysyłającej lub 'baby w okienku' podawany jest zły tytuł przelewu, dlatego też czasem nie wiemy komu dać PACCa. W takim przypadku należy skontaktować się z Mortiisem podając mu wszystkie dane przelewu, a najlepiej zeskanowany dowód wpłaty. By zapobiec takim przykrym wydarzeniom, zalecamy trzykrotne upewnienie się, że kasjerka poprawnie wpisuje tytuł przelewu.

Jak skontaktować się z Mortiisem?E-mail kontaktowy jest podany na stronie z zamówieniem PACC. Służy on tylko do kontaktu w sprawach PACC!