View Full Version : Zbieram Ekip?. (w?a?)
Witam, zbieram ekipę do poradnika, w którym będzie opisany Szybki 300 lvl., oraz sprzedawany na allegro.
Jeśli ludzie będą kupować, zrobimy stronkę, oraz inne poradniki.
Oczywiście będziesz tez zarabiał, później ustalimy.
Potrzebuję: 2-3 osób.
Poszukuję osób:
-Mądrych, Inteligentnych
-Musisz pisać poprawną polszczyzną.
-Musisz mieć doświadczenie w grze. Grać min. 1 rok, minimalnie 400 poziom.
Jeśli spełniasz powyższe wymagania, napisz w tym temacie.
TEAM
-Malkin - Zajmuje się: APO-Co i jak, Program "Anty - Hack" , Questy.
-Zaraki Kenpachi - Zajmuje się : Profesja Knight, Czary.
Ja moklbym sje przylonczycdz !1
Dobra teraz serio,mogłbym się dołączyc do roboty tego poradnika.
Gram 2.5 roku na apo.
Blinder Najt
27-06-2008, 21:01
Ja spełniam te wymaganie gram od 2 lat na apo... napisz na pw dam ci gg itd pogadamy:)
Mysle ze sie dogadamy :P nick w Grze Asmow 542lvl and Sevirox
Siemanko, mam doswiadczenia w grze... Gralem charami Fightter (315 EK), Pro xim (233 EK), Altron (154 MS). Obecnie gram postacią Simple Zimp. Jest to 15 lvl ,ponieważ dopiero dzisiaj został utworzony i skiluje.
Myślę iż będę się nadawał, ponieważ w tibie gram już 3+ lat.
Proszę o rozpatrzenie posta.
Pozdrawiam.
Wiceps-Biceps
27-06-2008, 21:20
Kto Ci kupi poradnik na allegro? Za 1zł?....
Lisek Chytruseq
27-06-2008, 21:25
Jak by co pisz lesek chytruseq . Sa wakacje jestem wolny do poniedzialku , moge pomóc. Wprawdzie nie mam 400 Lev ale doswiadczenie mam =] Tylko co ja ci pomoge ? szybki 300 lev - rook 1 h / 15-30 Cycki [30minut] 30-40 Dragi [1h] 40 - 55 hero [2 h] i na tym ma polegac ten poradnik ?? mysle ze raczej malo osob to kupi ;]
Zaraki Kenpachi
27-06-2008, 21:28
Pisze poprawnie po polsku ;D
Na apo nie wiem ile dokładnie gram, ale jak neko miał 700-600 lvl? Softy 2.7-2.5 itp...
Grałem kriss knight 0-600
Maradonna 550-650..
I inne chary..
Moja część skończona xD
#Wiceps