Witam. Chcialbym sie zapytac jak rozpoznac IP wewnętrzene i zewnetrzne, poniewaz proboje postawic ots, dodam ze mam liveboxa tp..To bylo pierwsze pytanie. Teraz drugie, jak dodac swoj wlasny czar na otsie jesli te pliki z czarami sa w formacie .lua, w notatniku nie moge tego otworzyc ani nic..help me xd
BassHunter
27-06-2008, 15:22
Ip zew. można zobaczyć na stronie www.otserv.pl/ip/ ! [nie jest to reklama, pomagam koledze].Tam wyświetla się Ip zew.
Jak dodać czar ? Otwórz notatnik i przeciągnij plik *.lua na niego. Powinnien otworztyć się cały "szkielet" czaru.
Dam przykład.
area = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0}, <--- obszar
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}
attackType = ATTACK_PHYSICAL -
needDirection = false - sa to opcje czaru
areaEffect = NM_ME_HIT_AREA -
animationEffect = NM_ANI_NONE -
hitEffect = NM_ME_HIT_AREA
damageEffect = NM_ME_HIT_AREA
animationColor = RED - to także.
offensive = true
drawblood = true
UltimateExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
n = tonumber(var) -- try to convert it to a number
if n ~= nil then
-- bugged
-- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0
UltimateExplosionObject.minDmg = 0
UltimateExplosionObject.maxDmg = 0
else
UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 4.0 - 30 - siła czaru (min. ile może uderzyć)
UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 4) * 3.7 - siła czaru (max ile może uderzyć)
end
return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, UltimateExplosionObject:ordered())
end
Zapisujemy to np. jako exori erex.lua w folderze instant. Potem otwieramy folder spells.xml
<spell name="Water Beam" words="exevo vis hur" maglv="30" mana="300" enabled="1"><vocation id="1" /></spell>
<spell name="Water Beam" < Nazwa czaru.
words="exevo vis hur" < Inkantacja.
maglv="30" < od jakiego mlvl
mana="300" < ile many wymaga
enabled="1"> < u powinno być 1
<vocation id="1" /> < dla jakiej profesji.
Wyjaśnienie tego vocation:
<vocation id="1" /> - Sorcerer
<vocation id="2" /> - Druid
<vocation id="3" /> - Pallayn
<vocation id="4" /> - Knight
Może być on dla kilku profesji. wystarczy dopisać.
<vocation id="2" /><vocation id="3" /> </spell>
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.