Taki se pazdzioszek
23-07-2008, 16:02
Przeprowadziłem wywiad z graczem o nicku Qal Amhal Queen (Speed Fireman). Bardzo mnie o to prosił, nie mogłem się oprzeć jego ślicznej żółtej brodzie. :rolleyes:
Doświadczenia w tworzeniu wywiadów nie mam, ale surowa krytyka zawsze się przyda. :o
Ja
Qal Amhal Queen
Witam Cię krasnalku, mogę przeprowadzić z Tobą wywiad?
Oczywiście, że... tak xd
Pierwsze pytanie to już tradycja: Jak masz na imię, ile masz lat i gdzie mieszkasz? :)
Mam na imię Damian, mam 15 lat i mieszkam w pięknym Gdańsku
Dobra, Tibia na pierwszym miejscu :D Od kiedy grasz na apo?
Moja przygoda zaczęła się od Rl tibii. Zacząłem grać w nią 3 lata temu, a na APO gram od 2 lat :)
Jaki najwyższy level osiągnąłeś na rl tibii? :D
9 druida jak połowa apo? xd
Moim największym lvl byl 19, tylko dlatego, że kupiłem go na 17 lvlu od kolegi za 10 zeta xd
Nieźle ;d
A na apo jak Ci idzie przez te 2 lata? Mam nadziejś, że wbiłes więcej leveli niż tylko 2. :]
Moimi największymi osiągnięciami na APO są : Druid- Qal Amhal Queen 374 lvl i ukochany najt Speed Fireman 137 lvl. Speedem wbijałem bardzo dużo lvli. Dziennie około 1 i następnie w tym samym dniu padałem jeszcze 2 razy o_0
Hmm Speed Fireman? Jesteś szalonym piromanem?!
Szalonym to mało powiedziane . Na sylwestra wydałem 150 zł na sztuczne ognie i 2.50 na korsażyki
Łooo
Mimo tego "niezbyt" dużego levela jesteś znany wielu osobom na apo :)
nom :) Pzd Elvan.
Lizodup.
Jak oceniasz pracę Mortiisa i Tygrysa, podobał Ci się ostatni update? :)
Mortiis chociaż trochę udowodnił swoją pracą, że nie wydaje pieniędzy za nasz Pacc na glany. Co do pracy Tygrysa również jestem zadowolony i stwierdzam, że zrobił więcej niż Mortiis :)
Teraz trochę o rl życiu. Czy masz dziewczynę? Może wolisz chłopców?
Ofc Dziewczyny. Swojej wybranki szukam xd ale mi sie nie spieszy. Jak to powiedział Pandora "Na miłość przyjdzie czas" o_0
A ja mam jakieś szanse? :confused:
u mnie nie bo masz za duży nos i wodogłowie
Ojojoj bo sie pogniewamy :mad: