View Full Version : [Armia 7.6] Propozycja co do summonów
Shadow Sorcer
20-08-2008, 14:56
a wiec jak w temacie pomyslalem sobie ze np. expiac na 2x queen ile sie traci expa z queen jak one na wzajem siebie bija i summony rowniez bija queen co powoduje mniejsza ilosc expa. Moja propozycja jest taka zeby za kazdego zabitego summona rowniez byl przyznawany exp oraz loot z niego taka jest moja propozycja czekam na komenty
Jest to nie możliwe do wykonania w silnikach 7.6. : (. Ale masz pełną rację. Połowa expa przepada. Da sie zrobić tak by summony queena nie biły samej 'matki'
masz racje gdy expie na draculach jak biore 3 i 5 nie ma roznicy bo jak biore 5 to sie nawzajem zabijają i exp jest równoznaczy z tym jak zabijam 3
^^LUKI^^
20-08-2008, 15:23
@up masz racje terz jak expie na draculach to jak biore wiencej tak po 5-7 to one same siebie zabijaja ;/
old Don Mateo
20-08-2008, 15:52
Przykro mi ale wątpię czy jest to możliwe na silniku 7.6 chyba że własny klient co jak wiemy wątpię czy to nastanie a z tym lootem to wiesz taki Neko co expi na APO to obecnie by 2 razy szybciej zarabiał kase
***** masz ryj niewykonalny na silniku 7.6, to nie chodzi o protokół silnika a o umiejętności programisty. Dodatkowo obrażenia jakie zadają potworki ustawia się w lua. Proponuję dać im obrażenia np. od energii i żeby były na nią odporne i to rozwiązuje sprawę. Wiem bo tak robię na swoim ots.
oj dzieciaku uspokój się widac że masz max 12 lat a zresztą jak to jest wykonalne to będzie żal na maxa bo ten ots jest coraz bardziej łatwiejszy zamiast go utrudniac a i wez wypier. z forum lepiej takich dzieci neo nie potrzebujemy
Hupefupe
21-08-2008, 11:23
Hmm może lepiej zrobić aby summony i tzw "matki" nie mogły ranić potworów ??
Yearsh II
21-08-2008, 12:25
no chyba tak sie nie da... Tak samo ja mam z ots kingami expie biore po 3 i polowa expa w dup** : <
Ale i tak lv wbijacie w 5-6 minut.
Wątpie, żeby Mortiis zrobił coś z tym. Zajmuje się przecież 8.xx ;[
Silkroad
21-08-2008, 12:49
A jak np. bart expi na 12 Ballach to on się skarży? były takie tematy z tymi summonnami i każdy wie że zawsze exp ubywa. To jest raczej niewykonalne w Silniku 7.6. Ale jestem jak najbardziej na tak.
DuffenzhoOfYebacKazadum
22-08-2008, 19:00
@Up
12 bally? chyba 1,2.
@Topic
Ta, ta, ta.
Pójdziesz na glaciusy i zarobisz 10kcc w 1 dzien.
19Fifi64
24-08-2008, 20:41
Przykro mi ale wątpię czy jest to możliwe na silniku 7.6 chyba że własny klient co jak wiemy wątpię czy to nastanie a z tym lootem to wiesz taki Neko co expi na APO to obecnie by 2 razy szybciej zarabiał kase
***** masz ryj niewykonalny na silniku 7.6, to nie chodzi o protokół silnika a o umiejętności programisty. Dodatkowo obrażenia jakie zadają potworki ustawia się w lua. Proponuję dać im obrażenia np. od energii i żeby były na nią odporne i to rozwiązuje sprawę. Wiem bo tak robię na swoim ots.
Kamilos xD
24-08-2008, 21:27
@up wszycy macie racje bo ja np biore 2 dl'e i z 1 dla jest 50000 exp a jak biore 2 to zamiast dostawac 100000 exp to dostaje 80000exp więc 1 elder demon w plecy
Ee... tam. Niby jakaś w tym prawda jest, bo summony expa kradną, ale nikt tego nie zrobi za jakieś kilkadziesiąt marnych punktów expa, zabijcie sobie kolejne 2 i macie tyle co za 2 poprzednie powinniście mieć. Chyba dużo wam to czasu nie zajmie, zabić kilka potworków więcej?
sebaa1994
01-09-2008, 12:03
OOOOO Zal HaHaHa to ja bym na queeny exp i bym czekal az max kingow summonuje albo na fireWomeny zal TEMAT DO ZAMKNIECIA !!!!!!!!!!!!!
Kornas Pall
01-09-2008, 12:31
Kiedyś w starej wersji Tibi był taki bug , ze summony dawały expa , ale usuneli tego buga w wersji 7.1 ;>
wojtek_14-94
06-09-2008, 20:17
Tak to jest bardzo dobry pomysl i jeszcze mogli by zrobic zeby deda mogl otworzyc ten co dostal wiecej exp tak jak jest to na rl tibi byloby o wiele lepiej moim zdaniem
Zajmuje się przecież 8.xx ;[
No, no, oczywiście. xdd
Hmm może lepiej zrobić aby summony i tzw "matki" nie mogły ranić potworów ??
Matki nie ranią swoich pokemonów. Pozatym, to już lepiej zrobić, żeby jeden pokemon nie bił drugiego.
Proponuję dać im obrażenia np. od energii i żeby były na nią odporne i to rozwiązuje sprawę. Wiem bo tak robię na swoim ots.
Ja tak podobnie robiłem jak mi się nudziło, zrobiłem dwie drużyny - czerwonych i niebieskich. Czerwoni biją z ognia i są nań odporni, a niebiescy analogicznie tylko, że z energią. Ja wpadałem w taki burdel i musiałem ich wszystkich rozjebać, oni bili się nawzajem, ale mnie też :D
Tak to jest bardzo dobry pomysl i jeszcze mogli by zrobic zeby deda mogl otworzyc ten co dostal wiecej exp tak jak jest to na rl tibi byloby o wiele lepiej moim zdaniem
Niewykonalne... z chęciami mortiisa.
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.