View Full Version : Boty - temat ogólny.
Lu$hOoOoOfy Cineq
02-10-2008, 22:44
Hi.
Założyłem ten temat z powodu tego, że 90% userów tego działu używa boty.
Więc postanowiłem zrobić temat ogólny. Postrzebujesz jakiegoś skryptu, szukasz downloadu, czy zastanawiasz się co wybrać. Blackd czy NG... To temat dla Ciebie. Dyskutujemy/pytamy się na temat botów tylko do RL.
Tak więc podzielmy się swoją wiedzą z innymi i bądzmy wielką rodziną botterów! (Xd)
Ja jestem w tej żałosnej 10% liczbie userów, którzy nie mają bota;s
Gram palkiem...Ale nie wiem jak to jest z Spearami,czy bot sam chodzi, czy też Sam muszę sie budzić w nocy xD Czekam na odpowiedź.
Lu$hOoOoOfy Cineq
02-10-2008, 22:59
Nie wiem jak w NG, ale w Blackd są skrypty na kupno royalek.
Sunrise gra palkiem i używa tego skryptu. ; o
A jak jest ze skilami?? Sorki, że sie tak dopytuje ale jak chodzi o boty na rl to jestem ZIELONY ;<
Lu$hOoOoOfy Cineq
02-10-2008, 23:08
Puszczasz na goblinach/trollach z full def, kamienie/speary sam lootujesz i od razu używasz. Masz exp + skille. Ew. na slimie, ale nie polecam, bo dużo osób wybija slimy, chyba, że masz dobrą miejscówkę.
Zamierzam sobie kupic tego słynnego BlackD Proxy za 3 dyszki ( ;
Rocky Balboa
02-10-2008, 23:28
Cineq , a co powiesz o tym : Gdzie skillować 75ek , skills : 74/70 ;) Bo nie mam pojęcia . ;)
Sunrise Hope
02-10-2008, 23:37
A jak jest ze skilami?? Sorki, że sie tak dopytuje ale jak chodzi o boty na rl to jestem ZIELONY ;<
20lvl - Gobliny z depositerem mocno i duzo na full def
40lvl - Oasis tomb slime ( 0 ludzi), port hope slime ( ktoś się trafi zapewne)
80lvl - Dworce z small stones 80+ skill i w miare dobre eq (Bierzemy 200 kamieni + znany nam skrypt na -1 "usuwamy setMeleeKill Terror Bird" gdyż to szybka droga aby paść. Dworce bijemy na full atk) lub idziemy na pospolite slime...
http://i34.tinypic.com/9rsgzs.jpg
DannRook
03-10-2008, 08:08
To ja mam pytanie:
Jak ustawić w blackd, żeby mi wbijał exura kiedy mam full many?