Zaloguj się

View Full Version : ?ywot APO pytanie.

Qrcut
21-10-2008, 13:43
Witam,mam pytanie ile dokładnie stoi już APO,i ile jeszcze wytrzyma,pytanie to głównie dla wtajemniczonych ludzi,chodzi mi o to czy APO zawsze będzie stałym servem,coś jak Real Tibia,czy jednak już się kończy? pewnie pojawią się komentarze po co taki bezsensowny temat itd.ale dla mnie on ma sens,wiele ots na których grałem do których się przywiązałem upadło,nie chce już tracić czasu,chce stałego servera :D

xxXTibiomanxxX
21-10-2008, 13:46
Apo też kiedyś upadnie.
Ale na razie możesz grać , ale i tak za dużo pewnie nie pograsz bo poznasz noobów których jest masa na tym serverze.

Tico
21-10-2008, 14:07
Około 3 lat?
Ja gram od 2 lat. Tutaj.
Dużo się zmieniło.
Zapweniam ciebie że jak ma być koniec to nie prędko.
Może pograsz 2 lub więcej lat.
Nikt ci tego dokładnie niepowie, ale jak już mówiłem narazie niezanosi się na koniec.

ninja roukenon
21-10-2008, 14:14
pan up ma racje APO stoi dlugo i bedzie stalo dlugo,nam kolegow co na deveris grali a dzien pozniej otsa niebylo a APO bedzie jeszcze sporo o to mozesz byc pewny ,no w koncu to najlepszy polski jak i na swiecie OTS ;).

Un... cos tam..
21-10-2008, 14:39
okolo 3 lat :)
apo moze upasc w tej chwili a moze za 10 lat ...

@osecik sluchaj sie serafina to napewno daleko zajedziesz

GrulixBaned
21-10-2008, 14:55
Apo stoi dokładnie od:
Dodano: 22:58:16 16.10.2006 przez uzytkownika: Mortiis
Czyli policz sobie.

Osecik
21-10-2008, 15:02
MiSerafin mowil ze Apo stoi juz 4 lata ;<
Wiec sam nie wiem o co chodzi :PP

ArekOfKazanow
21-10-2008, 17:24
Apo stoi dokładnie od:
Czyli policz sobie.

To nie prawda ... APO stoi dłużej ... Zobacz sobie na www.armiatoprostefansite.fora.pl [Stare forum APO] kiedy Ormin załozył tamto forum. Server był i tak cos o 2-3 miesiące szybciej niz forum ...

Dokładnie Ci nie powiem ile ma APO, bo nie grałem aż od pierwszego dnia. Zacząłem tu grać gdzies tak 2 tyg po powstaniu ? I skończyłem z tym juz dawno.

Czyli policz: