View Full Version : [Armia 7.6] System PvP! Zmiana na lepsze?
Witam!
NA początku przedstawie moja propozycje w dalszej częsci ją rozwine.
*Jak wiemy PvP na apo ogranicza się do "straty fraga".. nie ma żadnej satysfakcji że ktoś padł, stracił item, spadł mu lvl...
*Brak ciekawych wojen
*Brak też huntów...
Ad1. Na serwerze Apo istnieje pewien amulet StarLight (gwiezdne światło) znane też jako SL. Psuje on cały system Pvp na armii ; mianowicie jakiś ktoś kupi sobie SL za marne 100cc i jest już "pro".. Pomyślmy... Nie tracimy lvl, eq'u, skilli, mlvl ... nie jeden powie "to jest cudowne" lecz ja odpowiadam "Nie!" Dlaczego? Ponieważ to jest bez sensu! Padamy i odrabiamy 100cc przez 15min expa.. I znowu padami i nic! Statystyki zostają takie same...
Ad2. Czy graliście kiedykolwiek na Globalu lub innych Ots-ach?
Jeżeli nie to podpowiem. Istnieje takie coś jak wojna czytaj (2 drużyny które mają na celu udowodnienie że są "lepsi") Nie jeden powie "no ale przecież nic nie staje na przeszkodzie" Wszystko psuje ten SL.. Padne odrobie 100 cc i kupie sobie kolejnego SL..
Ad3. To samo co Ad.2 tylko Hunt na kogoś np. Zemsta za kradzież ..
Co zrobić aby było lepiej?.
Tym głównie chciałem się zająć Wymienie pare podpunktów:
a) wycofać Sl i w zamian wstawić aol + 5 bless. (1 bless 20cc) gdzie 1 bless zmniejsza strate poziomu o 10%
b) zostawić Sl lecz jego cena zwrosła by do 200cc a poziom skile oraz mlvl malał by o 30%
c) Nowy amulet za 50cc z którym nie tracilibyśmy lvl ale zmalała by szansa że po śmierci stracimy część z Eq wymonisła by 3% (jaśniej jeżeli padniemy jest 3% szansy że coś stracimy)
Do propopzycji podchodze z pełną powagą. Jeżeli popełniłem jakiś błąd proszę to uwzględnić. Opinie na temat tej propozycji mają być poważne tak samo jak ja jestem poważny w stosunko do "Was"
Dziękuje i prosze o udzielenie się na temat tej propozycji!
Zostawiam sondę !
Pozdrawiam
P.S Osoby które głosują w sondzie proszę aby sie wypowiedziały!
Na jestem na tak.
SL powinien to byc unikatowy item a nie ze 100lvl go moze miec
Blessy jak najbardziej
SL mozna by bylo dac za okolo 500cc (unikatowy) nie bedzie z nim latal 100lv
Wojny gildi?
To zalezy od gildi a nie GMow
Proponowalbym jakis zamek o ktory walcza gildie np. co 2 tyg (pomysl z silkroad online, walka o fortece)
Plusy z zamku
-npc z tanszymi manasami
-npc z tanszymi SL
-szybsze respy potworow (wiec nowe tereny dostepne tylkow tym zamku)
P.S nie zaglosuje
Ale wybieram Ad.1 i Ad.1 a takiej opcji nie ma
Earendur Helyanwe
29-10-2008, 21:40
Jak by był to początek APO to bym zrobił opcje "a" ale teraz nie ma sensu tego robic.
Wybrałem owa~~
*Myssqa*
29-10-2008, 23:02
Najpierw pomyslalem ze to ma sens ale uswiadomilem sobie ze to APO a nie RL czy cos tam..jesli juz cos mozna na otsie zmienic to np. cene sl'a lub zrobic aby posiadal go lvl (...)+
Sepacz <3
29-10-2008, 23:25
@topic
btw. Wbijesz 400+ i zmienisz zdanie,
Np. taki Neko jakby padł na tych blessach to by mu padlo z 5 leveli wiec o co chodzi? neko pada codziennie po 10+ razy wiec mamy 50 lvli wstecz : ]
niekazdy ma 100+ lvl jak Ty. Nie wejdzie to do APO nigdy.
Najpierw myśl potem pisz.
Pozdrawiam
Hmm... Najlepiej zrobić że jak padniesz i masz sl to tracisz 1lvl. Zawsze jeden lvl.
Skille, mlvl nie. np. Harvester który ma 140~ distance. Ludzie by go zabijali bo mu zazdroszczą. I cała jego praca pójdzie się... no.
1lvl to dobra kara :] 10 deadów = 10lvl. A jak się cała gildia weźmie do roboty, to nie dość że ziom straci kase, to jeszcze parenaście lvli jak nic. Pozdro
Domerus3
30-10-2008, 00:23
Popieram cię w 100%, obecny system pvp to porażka, żadnej satysfakcji z zabicia kogoś, jak ktoś Cie obraża to zabicie jego nic nie zmienia, ma na sl i dalej wbija na resp i wyklina...
Jestem za zlikwidowaniem Sla a wprowadzeniem blessów tyle że każdy bless dawałby po 12-15 % mniej straty tyle że cena była by różna dla każdego blessu a poszczególne błogosławieństwo można byłoby kupić wykonując kolejne questy:
Np:
1 Bless - 10cc
2 Bless - 20cc
3 Bless - 50cc
4 Bless - 100cc
5 Bless- 200cc
Czyli jakby nie patrzeć żeby miec "ochronę" 75 % Trzebaby było wykonać wszystkie questy i wydawać za każdym razem 380cc. Sprzedawców blessów ustawiłbym w różnych miastach żeby dane miasto nie opustoszało np. Pierwszy Bless można kupić na senji itd.
koles co zalozyl temat jaki masz lvl 100 ?? miej sobie 900 to spada 6 lvli przyczym padasz czesto a nie mowiac juz o abu jemu by z 11 spadlo i co to za gra fatalny pomysl....
Boicie się o swoje dupy Allegro Kidy.
Metalsider
30-10-2008, 14:21
wedlug mnie all sa do bani...
jest dobrze i nie wymyslaj ;p
zwróciłem uwage że wasze wypowiedzi to porażka... 30% to 6vl? 1 lvl to 100% odjąć 30% = 70% więc tracimy 30 % z jednego lvl a nie z całego poziomu...
Scylla xD
30-10-2008, 15:22
1. nie
2. nie
3. nie
to jest do bani pomysl zeby taki item byl za 500cc nie oplaca sie wtedy go wogule kupywac trzeba zmienic wszystkie pliki serwerowa a to cięzka praca.
Wojne glidi pff nierob z APO rl nigdy tak nie bedzie ponieważ na rl sa przyplizone granice levelowe a tutaj jak nie 100 to 700 jak nie 700 to 1200 jak nie 1200 to 1700 Abu
Poprostu nie
Son Pall
30-10-2008, 15:37
Jestem na Tak..
Ktoś wspomniał , że gdyby neko padł by stracił 5 lvli i o to właśnie chodzi..
by uważał aby nie padać i nie expił by na jakiś Devil Atomach .. przecież to jest śmieszne.. ^
SL ? ja jego ..
Przecież padać możesz ile razy chcesz jeżeli masz na new.. nikt nie jest wtedy ostrożny ,żeby nie padać ..
jestem 100% na Tak.!
Zaznaczyłem ostatnią odpowiedź nie podoba mi się ta propozycja APO zostało stworzone po to by gracze nie mieli takich problemów jak na RL bo na RLu nadal popełniane są morderstwa "ON MI ZABLAŁ MÓJ BLASS ALMOL TO GO ZABIŁEM". Mortiis stowrzył serwer po to by gracze mieli zabawe z gry może system pvp nie jest dopracowany ale zacznijmy od tego że, jeśli ma być tu pvp to dane hity są na pewno nie na miejscu, ewentualnie możnaby zrobić "bramke" lvlową co do Star Light czy ja wiem od 300, 400 lvla lub jak wspomniał autor tematu dać większą cene np. 200- 300cc. Według mnie jest dobrze jak jest. A i jeszcze jedno...
Autorze tematu. Powiedz mi czy znasz schociażby 3 propozycje napisane przez graczy które weszły w życie? Napisz mi je a zwracam honor...
Znam :]
1 - aby z dema leciały platynki a nie luzem GP
2 - trainy na rook-u !
3 - Quest na c- armor na rooku !
:)
BiałyDaroBanned
30-10-2008, 16:15
Drogie dzieci!!
Najlepszą modyfykacją amuletu o nazwie starlight było by podniesienie jego ceny do 300 cc .
Wilk syty i owca cała ;]
Ehhh moze ktos juz to mowil ale powtorze !
To jest OTS (Open Tibia Server) prywatny serwer tibi !
A nie jakies jebance w dupe chcesz popadac i stracic lvl ? Idz na Global albo na otsy 8.x z exp 2x wbil 60~ lvl i popadaj az Ci się znudzi -,-
To jest OTS a nie rl tibia ! Mamy grac dla zabawy ! A nie dla napierdalać stara krzeslem gdy Neko padnie i straci 10 lvli lub Abu padnie i kupa zbita stara w szpitalu ;s.
APO - OTS ! Nie róbcie z tego RL TIBI !
Powered by KaZeK (www.Tibia.com)
Oxidosis**
30-10-2008, 16:51
zwróciłem uwage że wasze wypowiedzi to porażka... 30% to 6vl? 1 lvl to 100% odjąć 30% = 70% więc tracimy 30 % z jednego lvl a nie z całego poziomu...
Ahahaha, w jednym punkcie napisałeś, że spada 30 % mlvl'a .. Fail XD takie 30 % na 15 mlvl można odrabiać nawet w 2-3 miesiące ;]
Lost Girl
30-10-2008, 17:45
Jak chcesz tak grać to zapraszam na Rl tibie. Tu jest w sam raz i zajefajnie się gra. Na rl tibi to rozumiem bo tam się żadko pada a tu to jakby wszedł taki system to nie wiem czy ktoś by miał 500+ lvl. I kazdy by tylko dedał mniejszego od siebie lvla aby stracił troche skilli i lvla. I chyba już były podobne tematy.
Osobiście jestem na duże NIE
@down
Tylko aż boje się pomyśleć co to by było jakby to eq wypadło za którymś dead'em Xd
GrulixBaned
30-10-2008, 17:53
Jestem za propozycją c). 3 % jest to bardzo mała szansa, ze nam wypadnie eq.
Shimanos
31-10-2008, 17:57
1. Na APO jest coś takiego jak "1700 lefele" co mnie przeraża wzdłuż i wszerz.. System blessów działa na zasadzie, 10 % zabrania no i może tam później mniej.. Pomyśl taki Neko. 1600 level (nie wiem jaki ma strzelam) 10% z jego levela to :? 160 leveli. (nie umiem matmy ) Przy 1 padnięciu. Sl = 0 lev. ... ... . . .. . .. . ..
2. Na apo a i owszem był kiedyś system ale SL'a który spada jakiś tam % aktualnego poziomu (czyli 10 % np. masz 1700 i masz 80 % to będziesz miał 10 mniej czyli 70 do next levela a co w tym idzie nie spadały ci skile oraz m lvl tylko lvl i jeszcze były wonty) (qrfa ale ja matematyk) ale był "bunt jak chuj" przed depo wszyscy stali i wyzywali Mortiisa i innych, że "zjebali apo" Więc Mortiis przegłosowany cofnął ten sl ale powiększył jego cenę o.0 . No i teraz ludzie też mówili, że oni mają mało kasy (bo 20 ka ce ce na allegro muszą sprzedać..) i nie stać ich na sl'e ..
3. Podsumowanie ? Nigdy nie wejdzie takie coś w życie apo. Może ktoś wpadnie na "niewyobrażalny" pomysł :P To apo już jest "za bardzo rozwinięte" tzn za duże lefele.
P.S Dla apo 8.xx abyście nie popełnili tego samego błędu i nie dawali sl'i oraz ots kingow, queenow, wiskow, i innego *****.
P.S 2 (Jestem na nie bo to i tak nie wejdzie)
Silkroad
05-11-2008, 18:59
Ots to Ots
Rl to Rl
Nie podoba ci się tu to graj tam. Wszyscy wiedzą że apo jest banalne Masz 100kcc padasz 1000 razy i tak nic nie tracisz!
Jestem na nie, mimo twoiego tłumaczenia :)
Glupi by bylo bez sl bo jak expie przez 12 h tomomentnie uwagi i mam 12h w pelcy
Hrabia Olaf
05-11-2008, 21:49
kasa na allegro podrożała? ;>
pomysł niedopracowany zabardzo. 6/10
200 cc za sl?
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.