View Full Version : 8.41 obra?enia
Postanowiliśmy zmienić ustawienia kilku czarów tak, aby obrażenia były bardziej adekwatne do ilości many jaka jest potrzebna do użycia zaklęcia.
Eternal Winter +10%
Hell's Core +10%
Divine Missile -10%
Divine Caldera +5%
Hell's Core koszt 1000 mp (zmiana -200mp)
Eternal Winter koszt 1000 mp (zmiana -200mp)
Ice Wave koszt 100 mp (zmiana +50mp)
Divine Caldera koszt 350mp (zmiana +150mp)
Mega Health Potion - regeneruje 1300-1500hp
Great Health Potion - regeneruje 600-800hp
Great Mana Potion - regeneruje 600-800mp
† Undertaker †
21-04-2009, 12:56
Fajnie. :O
Harvester
21-04-2009, 13:19
Mortiis osłabiłeś ostatnio divine caldera a teraz divine missile ? Ja na 308lev przed zmianami zdadawałem tym czarem 250-320dmg przecież to smieszne, aż sie boje pomyśleć ile teraz bede bić. Nikt tego czaru nie używa bo jest słaby a ty go jeszcze osłabiasz ?? Divine missile trzeba było ulepszyc o 10% a nie osłabić i ewentualnie zwiekszyc kosztu do 50many, przecez tego nikt nie używa w pvp a teraz nawet w pvm nie bedzie sie opłacało używać (za długo bedzie sie bic potwora jak ten czar zada ~100dmg na low lev:P). Pozatym co z czarem vita u paladyna ? On zabiera ponad 2x więcej many od czaru gran a leczy tyle samo. Czemu nie ustawisz vity o 20-30% lepiej od czaru gran ? Jak chcesz żeby było uczciwie to "naprawiając" magię równolegle powinieneś odblokować możliwość zadawania normalnego dmg bronią. Nie widać konsekwencji w twoim działaniu ...
P.S. Sprawdziłem, na 308lev nie wale z divine missile nawet 300dmg. To ile wali palek na 40lev jak moze już uzywac tego czaru ? do 50 ?
@edit down
Ale choćby ten czar zabierał 10many to i tak nikt go nie bedzie używać. Mam 308pala i wiem co mówie. Divine missile było za słabe a teraz ? Logiczne było by podniesienie kosztu do 50many ale też podniesienie dmg żeby chociaz można nim było zabijac potwory. A po co teraz ten czar jest ?:)
JA TYLKO DWIE ALE ZASADNIECZE SPRAWY: CZEMU MA SŁUŻYĆ CZAR DIVINE MISSILE ? DO TEJ PORY BYŁ NIEUŻYWANY A TERAZ ?
ORAZ: JAK JUŻ WSZYSTKO TAK DOKŁADNIE WYLICZACIE TO POLICZCIE VITE U PALA - GRAN 70MP I OKOŁO 40% HP, VITA 160MP I TEZ OKOŁO 40%HP (A POWINNO BYĆ 60%), SAN 210MP ALE OKOŁO 80%HP.
LOL DIVINE CALDERA ZNOWU ZA 350MANY i TYLKO +5%? CZEMU AZ 350, 200 NIE STARCZY ? PALADYN NIE MA TYLE MANY CO MAGOWIE WIEC TO BZDURA. NIEDAWNO TEN CZAR ZOSTAŁ OSŁABIONY O OKOŁO 10% A TERAZ JEST LEPSZY O 5% WIĘC I TAK O 5% SŁABSZY I DWUKROTNIE DROŻSZY ? ABSOLUTNIE SIE NIE ZGADZAM.
MOŻE TAK ZOSTAC ALE WTEDY PALEK 12HP NA LEV ZAMIAST 10 I 17MP ZAMIAST 15. TYLKO WTEDY 350MP ZA CALDERA MA SENS.
#up
A zastanow sie ile many zuzywasz na Divine Missle! Po to sa te zmiany, zeby czary mialy obrazenia proporcjonalne do zuzywanej many. Wszystko bylo dokladnie wyliczane.
Widzę ze zaczynacie znowu zmieniać, więc skoro tak osłabiacie po kolei wszystkie profesje, to osłabcie vis hura i tera hura, a zwiększcie jescze czary - exevo gran mas flam i exevo gran mas frigo :>
Lost Girl
21-04-2009, 14:49
No to teraz druid będzie rządził na demonach z Eternal Winter.
Master Sio
21-04-2009, 15:25
Ja tylko czekam aż zmienicie czary z tera/vis hura bo na 244 lvlu wale po 700 w ludzi czyli 2 x 250lvl druid to sork nawet 300 lvl sklada sie bo great daje 800 max.
Marcelllo
21-04-2009, 15:32
Fajnie :) Tylko popraw jeden błąd w swojej wypowiedzi.... :) :
Great Health Potion - regeneruje 600-800mp
Od kiedy health potion regeneruje mp? :D Też Cię lubię :P
A tak to fajne zmiany :)
PS. Leci demon shield z tego dema na rooku na 7.6? :)
Hell's Core koszt 1000 mp (zmiana -200mp)
Eternal Winter koszt 1000 mp (zmiana -200mp)
Ice Wave koszt 100 mp (zmiana +50mp)
Divine Caldera koszt 350mp (zmiana +150mp)
Wyjaśnij może jak ma expić taki 110 palek jak mu najlepszy czar dajecie, tyle co postacia magicznym czary zużywają many, pozdro, nie opłacać się wogóle nie będzie grać na tym OTS, bo kiedy Mortiiss bierze się do balansu, to tylko usiaść i płakać.
Ps. taki balans to dodja do mas sana tak jak ed +50mp anie 150, a drut i tak wali więcej. Moja rada "idź sie prześpij i zastanów"
Teraz w ogóle zwaliłeś to Mortiis ..... Divine missle zabiera 20 many i obrażenia -10% ? Gratulacje pomysłu ... Teraz palek to najgorsza profa i jeszcze Divine Caldera 350 mp omg i co jeszcze ? Może najlepiej odrażenia -50% i mana +500 ?
Przez takie coś ludzie odchodzą stąd ....
Mc Maciek
21-04-2009, 16:09
@up
To zastanów się, chociaż przez chwilę: czy palladyn jest postacią typowo magiczną? Nie wydaje mi się!
Jest dobrze tak, jak jest teraz. To oczywiste, że palladyni będą płakać...
@up
To zastanów się, chociaż przez chwilę: czy palladyn jest postacią typowo magiczną? Nie wydaje mi się!
Jest dobrze tak, jak jest teraz. To oczywiste, że palladyni będą płakać...
Właśnie chodzi o to, że nie jest to po co zwiększać koszt many na 350mp.
Kolejny raz Mortiis dojebał coś nie potrzebnego -.-
Ice Wave zabiera teraz 100 mp a obrażenia nie zostały zmienione a taki me z falm hura wali na 35 lvl około 200 i mu 50 many zabiera ?WTF? druid na tym lvl 150 wali i dotego 100 many zabiera żal i ból teko nie obejmuje _._
Przez takie cos OTS staje się noobski a ludzie odchodzą. Nie dość ze knightom z uhami dojebałeś to teraz palka mas sana osłabic i zwiększyć ilość zabieranaj many
Po prostu ŻALLL
Harvester
21-04-2009, 16:27
Nie można stosować tego samego przelicznika sliły/kosztu czarów u pala i u magów, to jest absurd. Przeciez pal dostaje 15mp na lev a nie 30 jak postacie magiczne a tu nagle 350mp za czar !? Z kąd wzieliście 350, czemu nie na przykład 200 ? Na magrinesie knight ulepszonym niedawno czarem exori gran zadaje teraz większy dmg od czaru cladera paladyna, jaki to ma sens ? Słusznie, że podniesiono minimalny dmg ale równolgle powinien spaść max dmg tego spela.
MORTIIS ZASTANÓW SIE CO ROBISZ BO POPEŁNIASZ BŁĘDY. NIE MOWIE TEGO ZŁOŚLIWIE ALE TAKA JEST PRAWDA.
@MC MACIEK UP
Owszem pal nie jest typowo magiczy wiec czemu liczy sie cene jego czarow jak u maga ? Pozatym czemu ja "niemagiczym" palkiem z gwiazdki mającej 65atk bije tylko 300-600 a mam 108 skila i 300+lev ? Odpowiedz mi na to prosze.
WYRAŹNIE OSŁABIACIE MAGIE JEDNEJ PROFESJI NIE DAJĄC NIC W ZAMIAN. TO JEST SKANDAL ! JA NIE BEDE PŁAKAĆ, POPROSTU JAK SIE WKUR!@# NA TE KRZYWDZĄCE ZMIANY TO ODEJDE.
@METAXA DOWN
SMP ~400 nie 500
Spirt Potion ~500
NIE BĘDZIE SZYBKIEGO EXPA DLA PALA JAK TAK ZOSTANIE. MIMO TO ZGODZE SIE JAK BEDZIE WIECEJ HP/MP NA LEV.
Właśnie chodzi o to, że nie jest to po co zwiększać koszt many na 350mp.
Rowi, właśnie że jest. Teraz pallek zużywa 560mp. 210mp - exura san + 350mp mas san. Strong mana potion daję ok.500mp. Czyli wychodzi na minus. Ale czy zawsze musi być na plus? Czy stanie się coś jak 150 pall ( przykład ) walnie mas sana 5-6 razy, przystopuje z atakiem, zacznie się manasować i za chwilę znów atak? Chyba nie. Jak ma ed? Jeśli expi na Demonach z UE biorąc po 2 na raz, uderzy 3-4 razy, po czym musi się manasować dużo więcej od takiego palla, ponieważ jego czar zużywa dużo więcej many. Moim zdaniem jest bardzo dobrze.
Teraz pall za swój szybki exp, będzie musiał trochę więcej zapłacić.
@up
Strong daje w 90% uzywania go około 400mp, 500 to maksymalna wartość (rzadko wchodzi). Ale sobie pomyśl, pall expi teraz 2x wolniej. A postacie magiczne nie muszą siedzieć na utamce. Wiedzieliście jaka jest każda profa zanim ja wybraliście, tu jebut i kurw** Mortiss wszystko do góry nogami odwala.
Drako o.o
21-04-2009, 17:04
narzekacie..
ja mam palka i dla mnie jest ok chodziaz mas san mogl by kosztowac troszke mniej bo i tak jest cienko z kasa na manasy...
zmniejszyc dmg terra hura bo za wielki i git
zmiany zobaczy się jak to będzie mam nadzieje że nie będą narzekać
grałem rp było nudno ed teraz fajny jest i tak postacie magiczne od Tibi 8.0+ zawsze miały przewagę chyba tylko jedno upade było lipne dla nich .
Obyś Mortiis nigdy nie słuchał takich co chcą żeby było więcej hp/mp na lv.
To akurat musi być jak na rl tibi.
Jeśli byś to zmienił momentalnie odchodzę z gry.
Bo jaki sens byłby gdyby na ots'ie 8.4 każda profesja dostawała np. 1x więcej hp/many na lv ?? zrobiłoby się drugie 7.6 i zaczeło by się dodawanie potworów dających wpizdu expa.
Dlatego Mortiis nigdy nie zmieniaj hp/mana na lv !!! bo zepsujesz ots'a do końca.
Ma być tak jak jest na rl tibi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
W takim razie niczym jeszcze cokolwiek napiszecie przyjrzyjcie sie tym dwom tabelkom:
STATYSTYKI PRZED UPDATE
http://i41.tinypic.com/243gvar.jpg
STATYSTYKI PO UPDATE
http://i40.tinypic.com/a2yg45.jpg
Przyjrzyjcie sie przede wszystkim jakie byly roznice w obrazeniach przy wydatku 100 many. Balansujac profesje trzeba niekiedy w jakims stopniu oslabic ktoras z nich. Nie robmy drugiego APO 7.6, gdzie profesje byly tylko ulepszane!
Pall the Ziom
21-04-2009, 17:34
Powiedziec Prawde ^^?
Zjebaliscie Palka I Druida jak tylko sie dalo :)
Ps.
Xantar Wbij 90 Palkiem k? A potem Zobacz Jak na 90 lvl mam 1k many?
Mas san + Combo Demca i nie mam many? Wtf???
Dobrze bylo ze zabieralo 200 ale nie Mortiis Znów popił :/ :o
Harvester
21-04-2009, 17:41
ALE CZEMU DIVINE CALDERA AZ 350MP ? PRZECIEZ PAL NIE MA TYLE MANY CO CZARODZIEJE, JAK MOZECIE BRAC TEN SAM PRZELICZNIK ? 200-250MP ALE CZEMU 350 ?? NO I CZEMU JA ZADAJE GWIAZDKA 300-600DMG PRZY SKILACH 108 i 300+lev ?? WIECEJ MP/HP NA LEV ALBO MNIEJSZY KOSZT SPELA PRZECIEZ TO PAL A NIE MAG. PROSZE XANTARA O ODPOWIEDŹ.
Don Gibon
21-04-2009, 17:52
Ja pierdole. A nie możecie zrobić po prostu tak jak jest na rl? Założę się, że wówczas ten server miałby więcej zwolenników. Najbardziej to rozjebała mnie ta stamina ^ Był exp x3 i tak powinno zostać bo w końcu to Ots, a wszystkie update (czary, balans profesji itd.) które wejdą na rl powinny ujrzeć też światło dzienne i na tym Ots`ie. Bo jak narazie to każda profesja dostaje tak po dupie, że niedługo nie będzie w ogóle sensu grać, nie mówiąc już o pvp. Gildie z tego co mi wiadomo, już dawno powinny być zrobione, "naprawione" a tym czasem pierdolicie każdą profesje. Takie jest moje zdanie. Przepraszam za wulgarną wypowiedź, ale nie mogłem i nie mogę tego przyjąć ze spokojem.
Harvester
21-04-2009, 18:17
Proszę o odpowiedz kogoś z administaracji:
- Czemu aż 350many za divine caldera ? Z kąd wzieliście liczbe 350 ? 200 by nie wystarczyło gdy jest 15mp na lev ?
- Czemu Używany jest ten sam przelicznik siły/kosztu czaru dla magow i paladynów skoro paladyni dostają 15mp a magowie 30mp na lev?
- Czemu vita u paladyna działa jak gran ? San jest droższy ale działa lepiej wieć akurat san jest ok, tylko vita powinna działać choćby 20% lepiej od gran.
- Czemu najlepszą bronią w grze, z najlepszymi skilami i levelem w grze zadaje gwiazdką tylko 300-600 dmg ?
- Do czego ma służyć czar divine missile który jest bardzo słaby? Nie lepiej jest zwiększyć koszt ale podnieść też siłę żeby ktoś go w końcu użył ?
- Jak to sie stało, że knight z 7-8 mlev mocniej wali z exori gran niż pal z divine caldera na 25+mlev i tym samym lev? Podnosząc min dmg exori nalezy zmniejszyć max dmg, czyż nie ?
Brak odpowiedzi na moje pytania oznaczać będzie ignorancję zdania jednego z graczy. Ja potrafie uzasadnić swoje wypowiedzi jednak nie znam odpowiedzi na wyżej zadane pytania. Prosze o odpowiedzi.
Hmm...
3 rzeczy jakie czyniom palka w tym momecie gownem :P :
1.) Czar Divine Caldera Przy 80 lvl przy 350 spalonej manie, zadaje ok HIT : 140.
2.) Assassin star (1) starczy na 3-4 Hity.... Jest to poprostu beznadziejne.
3.)Czar Exura Vita daje tyle samo many co czar Exura Gran.
Co do Sorcerera... Też jest profesją upośledzoną na swoj sposób...
Nie ma jako tako dobrego czaru do expienia... Chodzi mi o czar lodowy. Mortiis moze zrobić jakis czar typu exevo frigo hur.
Co do ed i ek... sa to profesje juz ulepszone.
Proszę o odpowiedz kogoś z administaracji:
- Czemu aż 350many za divine caldera ? Z kąd wzieliście liczbe 350 ? 200 by nie wystarczyło gdy jest 15mp na lev ?
- Czemu Używany jest ten sam przelicznik siły/kosztu czaru dla magow i paladynów skoro paladyni dostają 15mp a magowie 30mp na lev?
- Czemu vita u paladyna działa jak gran ? San jest droższy ale działa lepiej wieć akurat san jest ok, tylko vita powinna działać choćby 20% lepiej od gran.
- Czemu najlepszą bronią w grze, z najlepszymi skilami i levelem w grze zadaje gwiazdką tylko 300-600 dmg ?
- Do czego ma służyć czar divine missile który jest bardzo słaby? Nie lepiej jest zwiększyć koszt ale podnieść też siłę żeby ktoś go w końcu użył ?
- Jak to sie stało, że knight z 7-8 mlev mocniej wali z exori gran niż pal z divine caldera na 25+mlev i tym samym lev? Podnosząc min dmg exori nalezy zmniejszyć max dmg, czyż nie ?
Brak odpowiedzi na moje pytania oznaczać będzie ignorancję zdania jednego z graczy. Ja potrafie uzasadnić swoje wypowiedzi jednak nie znam odpowiedzi na wyżej zadane pytania. Prosze o odpowiedzi.
Zgadzam się co do tego bo jeśli w tym przeliczniku RP jest porównywalny do ED/MS to jasno wyliczając mag : Obrażenia przykładowo 200 , pall 100 Mag 30 many pall 15 many/lvl wiec powinny obrażenia być kolo 50%+ dla rp
Proszę o odpowiedz kogoś z administaracji:
- Czemu aż 350many za divine caldera ? Z kąd wzieliście liczbe 350 ? 200 by nie wystarczyło gdy jest 15mp na lev ?
- Czemu Używany jest ten sam przelicznik siły/kosztu czaru dla magow i paladynów skoro paladyni dostają 15mp a magowie 30mp na lev?
- Czemu vita u paladyna działa jak gran ? San jest droższy ale działa lepiej wieć akurat san jest ok, tylko vita powinna działać choćby 20% lepiej od gran.
- Czemu najlepszą bronią w grze, z najlepszymi skilami i levelem w grze zadaje gwiazdką tylko 300-600 dmg ?
- Do czego ma służyć czar divine missile który jest bardzo słaby? Nie lepiej jest zwiększyć koszt ale podnieść też siłę żeby ktoś go w końcu użył ?
- Jak to sie stało, że knight z 7-8 mlev mocniej wali z exori gran niż pal z divine caldera na 25+mlev i tym samym lev? Podnosząc min dmg exori nalezy zmniejszyć max dmg, czyż nie ?
Brak odpowiedzi na moje pytania oznaczać będzie ignorancję zdania jednego z graczy. Ja potrafie uzasadnić swoje wypowiedzi jednak nie znam odpowiedzi na wyżej zadane pytania. Prosze o odpowiedzi.
Podaje swoją opinię i ją uzasadnia w przeciwieństwie do gm, którzy ustawiają balans na podstawie własnych niczym sensownym nie popartym pomysłem, chyba, że uzasadniacie to tym, że trzy pierwsze osoby w ranku to paladyni, więc trzeba go udupić, jak tak myślicie to pozdro.
Druid był najlepszą profa to zjebaliście
teraz pallki najlepsze lvl i co ? to samo jak tu teraz grac? Po co niech palki w ogóle nie graja
Pozdro
ZJEBALISCIE
Demiz v.2
21-04-2009, 22:21
@up
To zastanów się, chociaż przez chwilę: czy palladyn jest postacią typowo magiczną? Nie wydaje mi się!
Jest dobrze tak, jak jest teraz. To oczywiste, że palladyni będą płakać...
n/c
@topic
szkoda tylko ze az tyle many zabiera czar dla palladyna.
Zawsze jest tak, ze co by Ekipa APO nie zrobila, to dla Was jest zle! Naprawde nie potraficie chociaz troszke pomyslec? Te wartosci, ktore podalem, byly wyliczane na 100 lvl przy srednich mlvl biorac pod uwage lvle od okolo 90 do 110, moze juz nawet wiecej, nie pamietam. Palladynowi sie szybko konczy mana? I bardzo dobrze, pall nie jest profesja magiczna!
Dlaczego oslabilismy druida? Z powodu wrazliwosci potworow na ich czary lodowe. I tak w porownaniu do RL Tibii jest tu latwo...
#edit
Jesli faktycznie okaze sie, ze expienie na niektorych potworkach jest nieoplacalne, byc moze (!) zostanie nieznacznie podniesiony loot.
Harvester
21-04-2009, 23:32
Xantar ja wiem doskonale jaki był zamysł, znacznie podnieść koszt expienia. Nie mówie, że to źle, popełniliście jednak wiele błędów, bo 350mp za obszarówke to zdecydowana przeasada i każdy o tym wie. Więc ponownie proszę o sensowne wytłumaczenie czemu ustawiliście tak a nie inaczej. Proszę tylko o krótkie i logicze odpowiedzi na wyżej zadane pytania. To chyba nie jest trudne, ignorując mnie tylko tracicie reputacje. Życie to sztuka kompromisów, słuchajac swoich racji dojdziemy do porozumienia. Jednak na pewno myślący gracze nie zgodzą się aby koszt czaru pala wzrósł dwukrotnie.
Odpowiedzcie na pytania a napewno dojdziemy do kompromisu.
@down
Mortiis ja doskonale rozumiem co chcesz powiedzieć. Ale przecież tu jest inaczej niż na rl, potiony dają więcej, a na przykład obrażenia fizycze są mniejsze. Porównywanie czaru caldera z tym z globala jest bez sensu bo jak sam wspomniałeś nie startujemy z tej samej bazowej siły jak na globalu. Większość obrażeń od magii jest większa na apo niż na rl więc czemu wzór który stosujecie odbija sie najbardziej na palku ? A divine missile ? Osłabiliście czar bo kosztuje tylko 20mp a jego przecież i tak nikt nie używał. Więc zrobiliście ruch jaki wam się wydawał słuszny odnosząc się do globalnych serwerów jednak to było zupełnie nielogiczne patrząc na realia apo :) Bo po osłabieniu tym bardziej nikt z niego na apo nie skorzysta ... To akurat jest szczegół ale doskonale pokazuje, że ta droga nie jest słuszna ...
Wyjaśniam z jakiego powodu została podniesiona mana za Divine Celdera.
Jak już wspominałem nie mamy zamiaru kopiować tego co jest na 'globalu' (rl), ale jeżeli tam jest w miarę dobrze wszystko skonfigurowane to chyba warto by było przyjrzeć się tym ustawieniom i wyjść od jakichś ustawień bazowych (standardowych), aby później można było wprowadzić własne modyfikacje. Poniżej przedstawione są średnie obrażenia z czaru Divine Caldera na rl i na APO, jeżeli posiadam nieprawdziwe wartości jeżeli chodzi o siłę obrażeń na rl to proszę o poinformowanie mnie o tym wraz z argumentami świadczącymi o innych obrażeniach.
http://img2.imageshack.us/img2/959/calderav.jpg
Każdy kto chodzi do szkoły zauważy że obliczając z proporcji przy takiej sile obrażeń na APO czar ten powinien zabierać nawet 390 many!
Dokładnie zdajemy sobie sprawę z tego, że dużo czarów znacząco odbiega od normalności i postaramy się je odpowiednio zmodyfikować, nie sądzimy że gra paladynem będzie niemożliwa, albo kompletnie nieopłacalna, zapewniamy, że sprawdzimy to dokładnie i jeżeli będzie zbyt ciężko, to dokonamy zmian w ilości itemów wypadających z potworów.
Co do obrażeń paladyna z gwiazdki jak sądzę chodzi o assassin star to zostanie to sprawdzone, możliwe że minimalne hity są zbyt niskie.
Divine Missle jest zbliżone siłą do tego z rl.
Exori Gran jest obliczane na podstawie skilli i broni aktualnie trzymanej w ręce, mlvl nie ma tu żadnego znaczenia.
@down
sprawdzamy osobiście jak się gra każdą profesją, jeżeli będzie tak ciężko jak piszecie, dokonamy odpowiednich zmian.
Azian :)
21-04-2009, 23:42
Szkoda tylko, że "ulepszając" profesję w ogóle nie myślicie o stratach jakie poniosą niskie lvl'e, których statystycznie jest o wiele więcej : ) Nie każdy ma 200 lvl i nie każdy ma tyle kasy, żeby sobie mógł pozwolić na większe wydatki związane z maną itp ;]
^Daniel3k*_:*
22-04-2009, 10:25
najpierw zmniejszyliscie dmg z ice wave a teraz jeszcze zwiekszyliscie do 100 many? 40 druidem bije po 130 z wave... zenada. taka jest moja opinia... cofnijcie dmg do takich jak byly na poczatku i nie powinno byc zle ;|
Cremacerek
22-04-2009, 12:24
@up
To zastanów się, chociaż przez chwilę: czy palladyn jest postacią typowo magiczną? Nie wydaje mi się!
Jest dobrze tak, jak jest teraz. To oczywiste, że palladyni będą płakać...
Ale ty sie zastanow: kto uzywa assassin starow skoro hity sa zalosne i nie wlatuja one wraz z sd?
Czyli rozumiem, teraz na wojnie bedzie tak ze: sd zrobia tak ze wiekszosc bedzie zalezala od mlvl, czyli paladyn sobie nie popekuje -.- Pineda bedzie walil z hells core po 1k (bedzie takie cos: manas,flam,manas,flam,manas,flam , gdyz zuzyta mana i mana z pota beda sie rownowazyc)
Wiec podsumowujac, zrobcie tak zeby gmp dawalo po 1k hury jeszcze zwiekszcie jak to zrobiliscie z ue i to tyle. Powodzenia!
Cremacerek
22-04-2009, 12:37
@Xantar
Co ty w ogole gadasz? Obrazenia przy wydatku 100many? HAHAHA! fajny przelicznik tylko ty myslisz ze jakis 150+palek z 3 demonami bedzie kazdego zaznaczali i bic divine missila+ass star? Wiecej many straci na leczenie niz tego warte pozdro-.-
Dobra przeżyjemy nie które wasze zmiany ale wy coraz bardziej dajecie po dupie palladynowi 350 many ;< ja np. nie mam kasy na kupowanie manasów co chwilę bo to naprawdę dużo kasy idzie .
Lost Girl
22-04-2009, 20:25
Ale ty sie zastanow: kto uzywa assassin starow skoro hity sa zalosne i nie wlatuja one wraz z sd?
Czyli rozumiem, teraz na wojnie bedzie tak ze: sd zrobia tak ze wiekszosc bedzie zalezala od mlvl, czyli paladyn sobie nie popekuje -.- Pineda bedzie walil z hells core po 1k (bedzie takie cos: manas,flam,manas,flam,manas,flam , gdyz zuzyta mana i mana z pota beda sie rownowazyc)
Wiec podsumowujac, zrobcie tak zeby gmp dawalo po 1k hury jeszcze zwiekszcie jak to zrobiliscie z ue i to tyle. Powodzenia!
Pineda nie jest idiotą, żeby walić spam z mas flama i wbić bana za fragi i przy okazji zabić połowe swojej ekipy, to nie 7.6 ;)
@topic
Nie martwcie się ekipa wie co robi.
Sir Dyzio
23-04-2009, 22:50
>>>Co to teraz bedzie niewiem jak sie wyrobi z tymi uh'ami lub heal potkami teraz jak mialem za 6cc 200uh to teraz za 6cc mam ledwo 100 troche cienko ale jakos damy rade.<<<^^
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.