View Full Version : Pacc
Knightek duzy
22-06-2009, 16:47
Czy jestes za moim pomysłem??
1-zdecydowanie tak
2-moze byc
3-nie
4-nie mam zdania
Mam pomysł jeśli chodzi o kupno PACC chciałbym zauważyć ze Pacc kupuje się na dni może ktoś wyjedzie gdzieś a kasa i pacc przepada mój pomysł polegałby na tym ze Pacc kupowałoby sie na godziny onnline czyli ktos by kupil Pacc 96 h i gdyby zagrał jedną godzinę zostałaby odjęta od calości, zostałoby więc 95 h.
MaNIeK211294
22-06-2009, 16:54
sonda gdzie?
jestem na NIE
znakkkkkkkkkkkkkkkkkk
Kamor ^Inter^
22-06-2009, 16:56
Tak jest na Mazurku,a tego powielać nie chcemy.
Kkthx,NIE.
A co z noliferami grajacymi 24/7? Co chwile trza by Pacc kupowac, nonsens..Jestem na nie.
Knightek duzy
22-06-2009, 16:56
Jestem początkujący i właśnie jak sie robi sonde??
Kornas Pall.
22-06-2009, 16:57
Pacc kupowałoby sie na godziny onnline czyli ktos by kupil Pacc 96 h i gdyby zagrał jedną godzinę zostałaby odjęta od calości, zostałoby więc 95 h.
Czyli jedno logowanie ,1 godzina pacc mniej?Podsumowując chcesz zrobić coś takiego ,że jeżeli się logujesz to 1 dzień pacc Ci ubywa , a jeżeli nie.......NIE! Mortiis by nic wtedy nie zarobił .
Sonde zrob !! ; d
Jestem neutralny do tego pomyslu ;>
simzonek
22-06-2009, 17:08
Kurde wy z apo robicie mazurkiego :d
Tyle wam powiem.Jestem na NIE!!!
Pampalini
22-06-2009, 17:13
Mortiis aż tak nie upadnie żeby z apo robić mazurskiego .. jak jedziesz na wakacje to po co wcześniej pacca kupujesz omg poza tym powiedz mi jedno po co ten temat ? bo nie wiem ;|
Jestem Za! Ale koleś sondę byś dodał do tego tematu.
Jestem początkujący i właśnie jak sie robi sonde??
Przed zatwierdzeniem tematu na dole masz coś takiego:
http://i41.tinypic.com/whxwea.jpg
i tam zakładasz sondę.
@topic
Zły pomysł ;(
Nie według mnie nie a co ty musisz przed kompem jak masz pacc caly czas siedziec? Moze bys jeszcze chcialnaliczanie sekundowe do tego zeby zadana cenna sekunda nie uciekla.