Zaloguj się

View Full Version : Ustabilizowanie hitów z broni



Asildur
28-06-2009, 19:44
Otóż jak w temacie: moja propozycja dotyczy zmniejszeniu ogromnej różnicy pomiędzy poszczególnymi hitami z broni u knighta. Jak wiadomo knight jest profesją specjalizującą się w obrażeniach ofensywnych zadawanych z broni białej, ale jego umiejętności w posługiwaniu się nią są bardzo słabe. Z questu QoD (Quest of Destiny) dla knighta przewidziana jest magic mace'a, która w prawdzie zadaje obrażenia z 2 sqm'ów, ale rozległość zadawanych hitów jest nieprzeciętnie zróżnicowana. Paladyn/profesja magiczna osiągają odpowiednio golden boltem i silver wandem duże i stałe hity, knight zaś w tym aspekcie pozostaje daleko w tyle...
Tak więc przechodząc do sedna proponuje ustalenie średnich obrażeń zadawanych ciągle. Dziękuję za uwagę ;).

@Edit
Matt12 - Tak, zgadzam się tylko porównaj sobie nagrody z questu na którym ilość potrzebnych pieniędzy nie zmienia się zależnie od profesji, a jednak nagrodą knight jest lekko ujmując pokrzywdzony : /
Krzaczek - Nawet jak wbije 200 skill to i tak różnica zadawanych obrażeń będzie strasznie duża

Matt12
29-06-2009, 10:02
Jak zauważyłeś, magic maca ma bardzo duży margines hitów,
ale nie jest to wina tego, ze knight jest slaby w walce bronią białą tylko ta maca taka po prostu jest i musisz się z tym pogodzić.

Azbestowy Krzaczek
29-06-2009, 10:07
Wbij 150 cluba i wtedy zobacz hity .

Matula ^^
29-06-2009, 10:10
Jak zauważyłeś, magic maca ma bardzo duży margines hitów,
ale nie jest to wina tego, ze knight jest slaby w walce bronią białą tylko ta maca taka po prostu jest i musisz się z tym pogodzić.

@ zauwazyl wlasnie ;]

Bardzo dobry pomysl. Wczesniej sie tak nad tym nie zastanawilem jednak masz racje. Kazdy moze pomyslec ze najt nie jest do pvp, ze jest od bloczenia itp. Moze i tak jest moze nie ma najlepszego pvp ale dlaczego ma tak odstawac.

Nie wiem jak to jest z tymi hitami bo go gram pallem ale pomysl rozsadny i przemyslany.

Jestem na tak :)

Sory za bledy. Jestem na zagranicznym kompie.

__________________

@ UP. ! Jasne kolego ;]

Wolly
29-06-2009, 10:29
Tak, niestety obrażenia są całkiem rozbieżne w sile. Przydałoby się ustabilizowanie i dodanie coś do Magic Mace, bo na razie to odstaję od Silver Wand'a i Golden Bolt'a.

Pampalini
29-06-2009, 11:06
Z golden bolta sa tragicznie mocne hity, z mocnienie magic macy mogło by polegać na hitach od 300 do 900 więcej .. ale co równało by się z większym clubem.. jestem na tak.

Dalekowidz84
29-06-2009, 11:57
Jak ci nie pasuje to se weź kurde magic sworda i będziesz miał średnie hity
To poprostu jest urok profesji i tyle
Nie ma co narzekać jest dobrze ,każda profesja ma swoje wady i zalety .

silver ghostek
29-06-2009, 12:08
E tam... Jedyne co przeszkadza mi w zabiciu ms/ed/rp to auto vita/sio.
Jakbym caly czas bil z mace 2,7-3,2k to zaden ms/ed nie mialby szans ;c
Jest dobrze tak jak jest.

UraBura
29-06-2009, 14:34
Otóż jak w temacie: moja propozycja dotyczy zmniejszeniu ogromnej różnicy pomiędzy poszczególnymi hitami z broni u knighta. Jak wiadomo knight jest profesją specjalizującą się w obrażeniach ofensywnych zadawanych z broni białej, ale jego umiejętności w posługiwaniu się nią są bardzo słabe. Z questu QoD (Quest of Destiny) dla knighta przewidziana jest magic mace'a, która w prawdzie zadaje obrażenia z 2 sqm'ów, ale rozległość zadawanych hitów jest nieprzeciętnie zróżnicowana. Paladyn/profesja magiczna osiągają odpowiednio golden boltem i silver wandem duże i stałe hity, knight zaś w tym aspekcie pozostaje daleko w tyle...
Tak więc przechodząc do sedna proponuje ustalenie średnich obrażeń zadawanych ciągle. Dziękuję za uwagę ;).

@Edit
Matt12 - Tak, zgadzam się tylko porównaj sobie nagrody z questu na którym ilość potrzebnych pieniędzy nie zmienia się zależnie od profesji, a jednak nagrodą knight jest lekko ujmując pokrzywdzony : /
Krzaczek - Nawet jak wbije 200 skill to i tak różnica zadawanych obrażeń będzie strasznie duża



Hmm jeżeli uważasz, że magiczne profesje zadają duże hity z silver wanda to proponuje zagrać taka profesja..... są one 2x mniejsze od hitów z golden bolta czy nawet magic macy..... więc mi tu nie pierdol, że coś ci nie pasuje..... moim zdaniem powinni zwiększyć hity z sw albo zmniejszyć z gb tak jest moja propozycja.... 1500 rp uderza 3 maxy i bolt i ed/ms pada na tym samym lvlu..1500 ed.ms musi jebnąć 4 mas morty/vita visy + wand a więc?

Grulix!
29-06-2009, 14:42
Właśnie nie. Ja z magic mace bije po 3 k ledwo na 900lv. To jest żałosne, gdy palek szoty po 5 k z g bolta... + może bić an cały ekran i 10 sqm. A ja 2 x kratki tylko, ;/. Trzeba to polepszyć o 10 ataku np.

silver ghostek
29-06-2009, 15:26
Właśnie nie. Ja z magic mace bije po 3 k ledwo na 900lv. To jest żałosne, gdy palek szoty po 5 k z g bolta... + może bić an cały ekran i 10 sqm. A ja 2 x kratki tylko, ;/. Trzeba to polepszyć o 10 ataku np.

od kiedy 900 rp bije po 5k z g bolta? ;o
ja 1300 rp bije po 5,6 w potwory
btw. jak masz 100 club to sie nie dziw...

@topic
dobrze jest

Ktoś II
29-06-2009, 16:01
No tak, masz rację.
Knight bije strasznie dziwne hity... Nieraz walnie 2k nieraz 500 :|.
Co do skilli, to nigdy nie skillowałem, bo skille chuja dają.
Proponuję również, aby wbicie np. jednego skilla dawało cokolwiek...
A ja różnicy nie widzę. Hity u najta zależą bardziej od levela.