View Full Version : Zawziecie sie
Verepcius
15-08-2009, 21:21
Witam mam problem prawdopodobnie z GM.Otoz caly czas dostaje bany.Dzisiaj w godzinach wieczorowych moje ip zostalo zablokowane lecz na zadnej z moich postaci nie pisze ze jest ban.Moze Mi Ktos odpowiedziec Co jest Grane Do Ch**a??!!
Moze ktoś ma takie samo ip jak ty i gra w APO i mieszka obok Ciebie i mogł dostac bana na ip i własnie dlatego masz zablokowane ip, ale nie przejmuj sie napisz do Mortiisa, albo do kogoś i pogadaj...
Verepcius
15-08-2009, 22:12
Tak Tylko zanim doczekam sie na odpowiedz to Mnie ... strzeli.Napisalem Mortiisowi ale nie jestem pewien czy to jego email.Bosh@o2.pl
Tak to jest jego, ale lepiej napisz na forum skargi/odwołania.
Verepcius
15-08-2009, 22:14
Ale co mam dokladnie Tam napisac bo ja jestem Zielony w tych sprawach =/
Nie wiem " np napisz ze masz bana na ip , ale zadna z Twoich postaci nie jest zbanowana, prawdopodobnie ktos dostał bana od Ciebie z ośedla kto gra w APO na ip , a ze macie takie samo ip prosze o unban mojej postaci ;s
Verepcius
15-08-2009, 22:22
A jak myslisz Da to Cos???? :<
No przydałby Ci się kontakt z Mortiisem, jest duże prawdopodobieństwo, że Garqet ma racje. Spróbuj też napisać wiadomość na forum do któregoś moderatora oni powinni mieć kontakt z szefem :p.
Mortiis ma chyba coś z jakąś firmą produkującą narzędzia związany e-mail... Decker, Husqvarna?
Verepcius
15-08-2009, 22:50
Oni beda chcieli zapewne zeby Im udowadniacc... Jak Im to udowodnie?
Ip bedziesz miał odbanowane przy 1 restarcie , Widocznie ma ktoś taki same IP
musisz res wina zrobić a jak neostrade masz to reset kompa i logujesz sie na apo .
Mortiis ma chyba coś z jakąś firmą produkującą narzędzia związany e-mail... Decker, Husqvarna?
Z firmą Bosch.
http://megamajster.pl/_p/32/n/wyrzynarki-bosch-pst-800-pel-p32723.jpg
Jego mail to : mailto:bosch@o2.pl