PDA

View Full Version : Telefon na abonament/mix - orange/era : )

masiro
12-10-2009, 14:38
Witam!

Chcę sobie kupić telefon na abonament/mix w orange/era. Nie znam się w ogóle na telefonach, zawsze wybierałem byle jaki, i potem żałowałem ;)

Więc mam do was, pytanie - jaki telefon polecacie; najważniejsze funkcje:

*mp3 w chuuuy głośne, dlatego preferowałbym jakiegoś se ;p

*dobry aparat (nie taki, że niby 5mpx a foty jak marne vga, wiecie o co chodzi :D)

I wiadomo podstawowe funkcje, których nie chce mi się wymieniać, dawajcie propozycje sprawdzonych telefonów :)

Z góry dziękuję :).

Legionista 10
12-10-2009, 14:58
Witam!

Chcę sobie kupić telefon na abonament/mix w orange/era. Nie znam się w ogóle na telefonach, zawsze wybierałem byle jaki, i potem żałowałem ;)

Więc mam do was, pytanie - jaki telefon polecacie; najważniejsze funkcje:

*mp3 w chuuuy głośne, dlatego preferowałbym jakiegoś se ;p -N73 ME (2 glosniki, ktore napie... w h...

*dobry aparat (nie taki, że niby 5mpx a foty jak marne vga, wiecie o co chodzi :D)-N73 ME (3.2mpx) zdjecia robi ladne

I wiadomo podstawowe funkcje, których nie chce mi się wymieniać, dawajcie propozycje sprawdzonych telefonów :)-http://www.nokia.pl/produkty/telefony/nokia-n73/cechy-i-funkcje-telefonu

Z góry dziękuję :).

Mam ten telefon okolo 3-4 miesiecy i jestem zadowolony.Polecam Ci go

Arigori Dziewicze Łono
12-10-2009, 22:08
Ja mam SE k800i i za 400 spokojnie kupisz na allegro - spełnia wszystkie twoje wymagania. Gdybym mial teraz kupowac bralbym Samsunga Avile czyli telefon z ekranem dotykowym za okolo 500 zł

Brain
13-10-2009, 17:49
@Up
Nie radził bym brać teraz avili ponieważ nie ma wi - fi lecz taka wyjdzie w chyba nowym roku (obecnie jestem właścicielem i nie narzekam lecz brak wi-fi :/)

@Topic