View Full Version : Propozycja dla Knight'a! Sprawd?
Teotihuacan
13-11-2009, 15:32
Witam, pierw gdy to przeczytasz, to miej na uwadze moje dobre cele co do pomysłu.
Zacznijmy od tego że jest już wiele tematów w Opinie/Krytyki Co do hitów knight'a z m macy lub innych przedmiotów.
Mam pomysł jak ugodzić jak i knightów, jak i reszte serwera.
Mówicie że skille nic nie dają, od Teraz będą dawać!
Moja propozycja jest nastepująca.
Od każdego większego skilla będzie się wiecej biło!
Tak nareszcie skille będą coś dawać.
Naprzykład:
100 skill - 5% większe dmg .
120 skill - 10% większe dmg.
135 skill - 15% większe dmg.
150 skill - 20% większe dmg.
(watpie ze bedzie kiedy kolwiek wbite)
Działało by to na wszystkich broniach jak i na kazdym lvl.
czyli naprzyklad.
Wychodze z rooka na 15 lvl.
Wbijam 100 skill. To dostaje HITY ktore mam poprzez wbicie 100 skilla sworda/mace lub axa. + 5% większe dmg.
Oceńcie.
Sorry za temat poprzedni bez sondy_/
Jeżeli zaznaczysz w Ankiecie NIE to wytłumacz, swój głos.
.!Z@rk!.
13-11-2009, 15:36
No nawet fajny pomysł. Zobaczymy, może to wprowadzą ;]
Przypuszczam, że trainery byłyby zajęte 24/7 :D Każdy chciałby jak najszybciej wbić 150 skilla(prawdopodobnie na bocie).
Ogólnie pomysł fajny, tylko nieco trzeba go dopracować.
Pomysł dość dobry, w jakiś sposób by pomogło knight'om. :) Każdy by zaczął skillować. :)
Teotihuacan
13-11-2009, 15:53
Przypuszczam, że trainery byłyby zajęte 24/7 :D Każdy chciałby jak najszybciej wbić 150 skilla(prawdopodobnie na bocie).
Ogólnie pomysł fajny, tylko nieco trzeba go dopracować.
A ja przypuszczam ze beda chcieli wbic 135 bo rzadko kto takie ma.
Bo skille nic nie dawają...
Wiąże się to z wybudowaniem wiekszych trainerow.
Mysle ze dobry pomysl ale jak u knighta mele tak jak u palla powinny tak samo byc liczone tyle ode mnei i tak watpie ze wprowadza takie cos ; p
Bardzo ciekawy pomysł :)
Nie wiem tylko czy do zrealizowania ale jeżeli tak to jestem w 100 % za.
Dopalacz
13-11-2009, 16:15
To u ed niech tak samo będzie i ms mam 142mlvl to 15% wieksze dmg
Przypuszczam, że trainery byłyby zajęte 24/7 :D Każdy chciałby jak najszybciej wbić 150 skilla(prawdopodobnie na bocie).
Ogólnie pomysł fajny, tylko nieco trzeba go dopracować.
No tak Masz racje
ale sa tego + i -
ps. Jestem na Tak :PP
Pomysl ciekawy lecz nie wypali poniewaz nie idzie zwiekszyc dmg od danego skila musieli by podniesc na kazdy skil jakis ulamek % , a z drugiej strony pomysl do dupy poniewaz 2k+ lvl ma juz w ludzi hity z mace prawei jak z maxa a doddaj to tego 15% dmg to bedzie bil wieksze hity z mace niz maxa.
Proponuję ustalić minimalne i maxymalne hity tak jak jest to u palka, ale nei zwiększać mu hitów ze względu na jego dużą ilość hp.
@TOPIC
Nie :D
To samo co up, powinny być max i min hity, a nie tak że raz walne 6k, raz 3k, a raz walne... 100 :o Coś trzeba by z tym zrobić
Dobry pomysł jestem na tak ale i tak tego nie wprowadzą ;/
Knight jest zamocna profesja np na 1500 lvl ek wali po 4 k z macy a 6 k z erexa a taki pallem walnie 3.5 i 6 k to juz jest róznica w dmg taki pallek niema szans zeby sie wyvitac jestem na nie knight powinien byc oslabiony zwlaszcza ze ma podobne hity do palla exori max-exori max erex
Dαniel3k =)
13-11-2009, 20:43
Ale skille u knighta/palla dają i to sporo... Wbij sobie 80 sworda ( 40 minut roboty, może więcej) po czym zdejmij sova i załóż sca które ma więcej ataku. Bijesz więcej?
_Badzjos
Miałem 132 cluba i 120 sworda. Z t hammera (49 atk) wchodziło po 6,6k a z mls'a (55 atk) wchodziło po 6,4. Więc skille nic nie dają? :O
>>Vegos<<
13-11-2009, 20:52
Tak! Tylko, że.... zaraz będzie brakować TRAINER :p
Ale skille u knighta/palla dają i to sporo... Wbij sobie 80 sworda ( 40 minut roboty, może więcej) po czym zdejmij sova i załóż sca które ma więcej ataku. Bijesz więcej?
Chyba nie wiesz ile się taki skil bije... Głupie 70 bije się koło 4h... Więc zanim coś powiesz to sprawdź, bo na początku to może i idzie 5 skilli na minute, ale potem zaczyna czas wbicia rosnąć zatrważająco.
M4A1 Knight jest zamocna profesja np na 1500 lvl ek wali po 4 k z macy a 6 k z erexa a taki pallem walnie 3.5 i 6 k to juz jest róznica w dmg taki pallek niema szans zeby sie wyvitac jestem na nie knight powinien byc oslabiony zwlaszcza ze ma podobne hity do palla exori max-exori max erex
A Ty chyba nie masz pojęcia o czym mówisz, choćby patrząc na hity jakie rzekomo wali ek i rp...
exori max jest w chuj małe przy hitach z max erexa... Więc nie pierdol że rp jest słabszy, bo jakbys wiedział o ile więcej wali z golden bolta jeszcze, to on ma prościej niż ek na tym samym lvlu...
Pomysł dość ciekawy, lecz powinni też zrobić coś takiego w profesjach magicznych, hity także powinny zależeć od m lvl'a. Administracja powinna o tym pomyśleć. ;)
Sturnusek
13-11-2009, 21:04
pomysl dobry, w koncu trainery byly by zajete.
Black Orhidea
14-11-2009, 01:54
Dobry pomysł. Jestem w 100% na tak ;)
<znaki>
Stronghold
14-11-2009, 02:01
Pomysł dobry,ale bez przesady !
Moja propozycja Stage'a.
100 skill - 2% większe dmg .
120 skill - 6% większe dmg.
135 skill - 10% większe dmg.
150 skill - 13% większe dmg.
Pablosikk
14-11-2009, 09:57
Moznabybylo tak zrobic ale ja mam inna propozycje:
5 skilli wbite= 1% wiecej dmg bybylo pasuje wam takie cos?
Propozycja bardzo dobra.Oczywiscie jestem na tak
>>Vegos<<
14-11-2009, 13:03
Pomysł dobry,ale bez przesady !
Moja propozycja Stage'a.
100 skill - 2% większe dmg .
120 skill - 6% większe dmg.
135 skill - 10% większe dmg.
150 skill - 13% większe dmg.
Nie zesraj się.... omg... Za małe.... Każdy musi mieć sprawiedliwość....
!Top
Już się wypowiadałem....
Ofc jestem na tak. Hity z macki u eka sa zalosne.
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.