View Full Version : RME debug.
Posiadam windows xp sp2.
Gdy używam rme, i chce zmienić palete(np. doodad palete tak jak na ss)
Wyskakuje mi taki debug, szukałem w google ale nie znalazłem odpowiedzi.
Po kliknieciu nie wysyłaj, program albo się wyłącza albo zostaje zamulony.
Często wtedy trzeba używać skrutu ctrl+alt+del. xD
Problem leży w tym, że po wyskoczeniu debuga może się cała mapa skasować :/
http://i48.tinypic.com/iml6b5.jpg
Z simone nie mam takich problemów, ale szybciej mapę się robi w rme.
Proszę o rade, za pomoc nagradzam reputem.
Zbigniew Wodecki
04-01-2010, 19:39
Prawdopodobnie coś Ci musi blokować, spróbuj robić bez antyvisusa.
Pierwszy raz coś takiego widzę, mi się coś takiego raczej nie zdarzyło. Nie znam się dobrze na rme jeszcze, ale prawdopodobnie brakuje Ci pliku ntdll.dll
ntdll.dll to jest jeden z najważniejszych plików w systemie :/
Dotyczy Windowsa XP i ntdll.dll w wersji 5.1.2600.1106. Chodzi tu o przepełnienie bufora jakie możliwe jest w funkcji 'RflGetFullPathName_U', która należy do biblioteki ntdll.dll i wykorzystywana jest także m.in. przez API.
Funkcja ta używa 16 bitowych ciągów znaków, liczb. Bug dotyczy sytuacji, w której prawidłowa wielkość całkowita przekroczy rozmiar 65536 bajtów, (niezmierny rozmiar maksymalnej całości 16 bajtów). Problem polega na tym, iż w przypadku gry intruz wykorzysta program lub serwis, który wywoła 'RflGetFullPathName_U' dołączając ciąg znaków o wielkości przekraczającej 65536 bajtów, uzyska możliwość wykonywania arbitralnego kodu, ewentualnie może eskalować swoje uprawnienia w systemie.
Systemy nie podatny na atak: ntdll.dll 5.1.2600.1217 - Windows XP Professional SP1 + Hotfix 'Q815021'
Ale znalazłem pacha który może to naprawić xD
Edit
Fajnie bo z oficjalnej strony windowsa pobiera mi sie 150kb/s ale 300mb :/
adrian rook xD
06-01-2010, 17:43
Hmm też widzę to poraz 1.
Nie wiem.
Przeinstaluj jeszcze raz RME.