View Full Version : [Strona] [CS]Turniej
Seba Master Knight
26-02-2010, 20:01
Siemandendependesenderoelo!
Jest server csa, jest od groma nowopowołanych adminów, więc chyba czas stworzyć jakiś turniej?
1. Turniej drużynowy (wiadomo o co chodzi)
2. Turniej 1 na 1 (każdy mecz np do 5 zabić, wiadomo o co chodzi)
3. Turniej deathmatch (wszyscy się klepią i wygrywa ten, kto zabił najwięcej razy).
Ofc nagrodą byłby PACC na apo albo jakiś dobry item (zależy od wolnej woli Mortiisa), zgłoszenia w newsie i jazda. :)
Dawno nie było żadnego konkursu, a teraz jest okazja...:D
@edit
Nie znam się na organizowaniu konkursów w CSa, zabrakło opcji w sondzie - "mam lepszą propozycję". Jakby modek dodał to by było fajofsko xd
@Rzulf
Nagrodą musi być coś tibijskiego, w końcu server CSa działa jako podserver tibijski. Wątpię, żeby Mortiis dał w nagrodę np. 100 złotych ;d
No tak, ale założę się, że zgłosiło by się wiele osób i potrzebna byłaby jakaś 'selekcja'.
Co do samej propozycji to jest dobra i jestem na tak!
Twoje propozycje nie za bardzo przypadły mi do gustu. Mogłeś wymyślić jedną, ale za to porządną propozycje, a nie trzy.
Spójrz za to na mój pomysł:
admini kontra gracze.
Chyba najlepsza opcja. Wybiera się dwie drużyny adminów(2x3. Starych i Nowych), dwie drużyny graczy i nawala.
Nagroda: szacunek na dzielnicy
Raczej to nie przejdzie, dlaczego? Bo każdy by chciał grać więc jak mamy wybrać sprawiedliwie kto będzie w jakiej drużynie?
⊕ Cineczeq ⊕
26-02-2010, 20:24
A nagrodą może być prywatny slot. xd
I proponuję wybrać wśród najlepszych, gdyż bot, który ma poparcie apowiczów mógłby przejść. xd
Mgółby być. Drużyny były by losowane by nie było (w temacie się zgłaszają a administracja wybiera drużyny, a późnije mecze).
Nom ten pomysł jest dobry...
Tylko za około miesiąc dajcie ekipie czas nad myśleniem na apo...
Skoro wam zależy na Ots to niech najpierw jego dopracują : D
Ja mam bana na Cs za rzekome cheaty = (