EsSaY
06-03-2010, 23:45
Siema!
Wasz pro WoW playah czyta co dzieje się na apo i trochę mu szkoda. Wykorzystując swoją nikłą wiedzę z ekonomii i gier erpegje powiem co i jak trzeba porobić z tym serwerem. ;>
Questy -> Ibuprom na nadmiar pieniędzy
Wstęp: Co spowodowało, że w największym RPGu blizzarda (WoW) wprowadzono soulboundy (zakaz tradowania nałożonych itemów)? Doświadczenie. W ich poprzedniej przełomowej grze - Diablo, ciągłe tradowanie itemów psuło ekonomię i ciągle zaniżało koszty itemów, musieli więc w swojej nowej grze dodać coś co temu zapobiegnie.
Sedno: Niestety w Tibii nie mamy możliwości stworzenia nowego mechanizmu, więc trzeba użyć tego, co jest. Nowy quest musi być przełomowy - nie może dodawać kolejnego itemu, którego wymiana będzie wciąż i wciąż obniżała jego wartość, lecz właśnie taki soulbound. Możemy to zaobserwować na rl tibii - addony. Moje propozycje na takie soulboundy to czary oraz dostęp do nowych terenów:
Czary:
1. Mount
(coś jak Wolf's Whip - przyspiesza poruszanie o 500 lvli, ale bez potrzeby używania go na wolfie) Przywoływany więc w każdym miejscu stanie się łakomym kąskiem dla każdego - kto bowiem nie chciałby obniżyć czasu swojej podróży? Lecz byłby jeden wałek związany z tym czarem - rzucenie jakiegokolwiek innego czaru i itemku łamałoby ten efekt, przywracając naszą postać do normalnej prędkości. Możnaby też wprowadzić jakieś ograniczenia np. zakaz używania go mając PZ locka (żeby nie było spierdalania nim w PvP, bo to żałoba w chuj).
Wymagane na niego byłoby ukończenie jakiegoś śmiesznego questa i dawanie sporo itemków, np: (nie znam się na cenach :P)
-Skończony q na Wolf's Whip
-1x Wolf's Whip (?)
-1x Pandemonium Armor (?)
-3x Winged
-6x Soft (?)
-6x Crystal Arrow
-10x MLS
-10x Great Axe
-20x DSL
-30x Golden Helm
-50x MPA
Tak żeby ogółem było z 15-20kcc.
Jakiś fajny kłeścik do tego. :>
2. Heartstone - czyli natychmiastowy powrót do Temple.
Polegałoby to na tym, że rzucasz czar powiedzmy "Eterna Hur" i bach, natychmiastowo powracamy do Temple! Gdzie jest haczyk? Spella nie można użyć jak ma się te skrzyżowane mieczyki (XD) i nie ma się specjalnego itemka (jakaś ***** nutka czy coś) który można uzyskać za wymianę itemków np:
-MLS - 11 tokenów
-GA - 10 tokenów
-DSL - 6 tokenów
-3x Demon Armor/MPA - 2 tokeny
Jakieś ograniczenie czasowe na to: powiedzmy 1h.
3. Questy na czary - dla każdej profy po 2 czary - z czego można używać tylko 1 z nich (jeden do expa 2 dopvp). Koszt to ok. 5-10kcc i 1kcc za zmianę czaru. Lvl 500 wymagany.
Jak spodobają Wam się poprzednie propsy to poopowiadam. Questy będą wymagały dużej ilości gównianych itemów i trochę kasy. (nie dość, że zejdzie ilość kasy, to rozwinie się handel hlvl<->lowlvl.)
Zmiany w PvP i expie
1. Przearanżowanie manasów
(jw.) Manas odnawiający 700 many przy 75k (2,5k lvl) to śmiech na sali, zróbmy coś z tym, niektórzy (czyt. ja) mają na to pomysły.
2. Zmiany w mobach
1. Rozdzielenie mobów - na takie dające loota i dające expa. Oczywiście, loot w mobkach by pozostał, ależ no *****, 2k lvl zarabiający dziennie 25kcc to moim zdaniem trochę ***** patologia.
Fajnie by było, gdyby na chacie było "Szukam ekipy na xxx potrzebnych 2 sorków i palli!" ;D
Przykład potwora:
Name: Panczant Dragon (Włatcy :<)
Hp: Tak żeby przy 8 osobowej ekipie biło się go przez ok. 20 minut.
Ekipa:
1) EK do blokania (i do zabierania potworka - ffchuj często się przerzuca)
2) 2 sorce do bicia addów [summonów] - dlaczego sorc? Przeczytasz zaraz. :>
3) minimum 3 drutów
a) jeden tylko do mass heala
b) jeden do mas poxa jak wyjdzie add/SIOHERowania
c) jeden przynieś, wynieś, pozamiataj (bije jak wyjdzie add, mass heal jak jest lipa, sioh jak jest lipa u tanka)
4) Palle tylko do bicia bossa (ich max erex ma specjalny zasięg który po ukosie sięga bardzo daleko)
Umiejętności:
1) Niemiłosiernie napierdala z łapy
2) Rzuca kurewsko mocnymi kamulotami
3) Exori max
4) Tyle oddechów co Giant Serpent, odpowiednio mocniejsze
5) Odporność na wszystko poza physical (ue, max itd)
6) Przywołuje:
a) Stoneblood Gargoyle - przywoływane nie tak często (rzadko będzie aż 2 naraz) max. 2 walą mniej więcej tak jak boss z łapy i kamieni, brak czarów obszarowych. Leczy potwory w swoim melee range. Odporne na wszystko poza Energią. 300k hp
a) Fire Guardian - max. 4, trzymają dystans 6 kratek, walą z sd i mają pełno czarów obszarowych. Odporne na wszystko poza poisonami. Mają jedynie 20k hp.
Loot: Wypada z niego sporo kasy (mniejwięcej 4kcc)* masa itemków typu dsl, mls itd. rzadziej softy, crystal arrow, winged, czasami brocha.
*Czym jest 3kcc na 10 osób wobec ton itemków które można sprzedać u Sonii (wejdźcie w dział zdjęcia ;))
Jak będą takie głosy, to mogę popisać trochę więcej.
Komentujcie. :<
Pozdrawiam.
#Edit
Kurwamać, sonda. Jak mod może to niech doda:
"Czy podoba Ci się mój pomysł"
1) Tak
2) Nie
Sonda publiczna
<love>
Wasz pro WoW playah czyta co dzieje się na apo i trochę mu szkoda. Wykorzystując swoją nikłą wiedzę z ekonomii i gier erpegje powiem co i jak trzeba porobić z tym serwerem. ;>
Questy -> Ibuprom na nadmiar pieniędzy
Wstęp: Co spowodowało, że w największym RPGu blizzarda (WoW) wprowadzono soulboundy (zakaz tradowania nałożonych itemów)? Doświadczenie. W ich poprzedniej przełomowej grze - Diablo, ciągłe tradowanie itemów psuło ekonomię i ciągle zaniżało koszty itemów, musieli więc w swojej nowej grze dodać coś co temu zapobiegnie.
Sedno: Niestety w Tibii nie mamy możliwości stworzenia nowego mechanizmu, więc trzeba użyć tego, co jest. Nowy quest musi być przełomowy - nie może dodawać kolejnego itemu, którego wymiana będzie wciąż i wciąż obniżała jego wartość, lecz właśnie taki soulbound. Możemy to zaobserwować na rl tibii - addony. Moje propozycje na takie soulboundy to czary oraz dostęp do nowych terenów:
Czary:
1. Mount
(coś jak Wolf's Whip - przyspiesza poruszanie o 500 lvli, ale bez potrzeby używania go na wolfie) Przywoływany więc w każdym miejscu stanie się łakomym kąskiem dla każdego - kto bowiem nie chciałby obniżyć czasu swojej podróży? Lecz byłby jeden wałek związany z tym czarem - rzucenie jakiegokolwiek innego czaru i itemku łamałoby ten efekt, przywracając naszą postać do normalnej prędkości. Możnaby też wprowadzić jakieś ograniczenia np. zakaz używania go mając PZ locka (żeby nie było spierdalania nim w PvP, bo to żałoba w chuj).
Wymagane na niego byłoby ukończenie jakiegoś śmiesznego questa i dawanie sporo itemków, np: (nie znam się na cenach :P)
-Skończony q na Wolf's Whip
-1x Wolf's Whip (?)
-1x Pandemonium Armor (?)
-3x Winged
-6x Soft (?)
-6x Crystal Arrow
-10x MLS
-10x Great Axe
-20x DSL
-30x Golden Helm
-50x MPA
Tak żeby ogółem było z 15-20kcc.
Jakiś fajny kłeścik do tego. :>
2. Heartstone - czyli natychmiastowy powrót do Temple.
Polegałoby to na tym, że rzucasz czar powiedzmy "Eterna Hur" i bach, natychmiastowo powracamy do Temple! Gdzie jest haczyk? Spella nie można użyć jak ma się te skrzyżowane mieczyki (XD) i nie ma się specjalnego itemka (jakaś ***** nutka czy coś) który można uzyskać za wymianę itemków np:
-MLS - 11 tokenów
-GA - 10 tokenów
-DSL - 6 tokenów
-3x Demon Armor/MPA - 2 tokeny
Jakieś ograniczenie czasowe na to: powiedzmy 1h.
3. Questy na czary - dla każdej profy po 2 czary - z czego można używać tylko 1 z nich (jeden do expa 2 dopvp). Koszt to ok. 5-10kcc i 1kcc za zmianę czaru. Lvl 500 wymagany.
Jak spodobają Wam się poprzednie propsy to poopowiadam. Questy będą wymagały dużej ilości gównianych itemów i trochę kasy. (nie dość, że zejdzie ilość kasy, to rozwinie się handel hlvl<->lowlvl.)
Zmiany w PvP i expie
1. Przearanżowanie manasów
(jw.) Manas odnawiający 700 many przy 75k (2,5k lvl) to śmiech na sali, zróbmy coś z tym, niektórzy (czyt. ja) mają na to pomysły.
2. Zmiany w mobach
1. Rozdzielenie mobów - na takie dające loota i dające expa. Oczywiście, loot w mobkach by pozostał, ależ no *****, 2k lvl zarabiający dziennie 25kcc to moim zdaniem trochę ***** patologia.
Fajnie by było, gdyby na chacie było "Szukam ekipy na xxx potrzebnych 2 sorków i palli!" ;D
Przykład potwora:
Name: Panczant Dragon (Włatcy :<)
Hp: Tak żeby przy 8 osobowej ekipie biło się go przez ok. 20 minut.
Ekipa:
1) EK do blokania (i do zabierania potworka - ffchuj często się przerzuca)
2) 2 sorce do bicia addów [summonów] - dlaczego sorc? Przeczytasz zaraz. :>
3) minimum 3 drutów
a) jeden tylko do mass heala
b) jeden do mas poxa jak wyjdzie add/SIOHERowania
c) jeden przynieś, wynieś, pozamiataj (bije jak wyjdzie add, mass heal jak jest lipa, sioh jak jest lipa u tanka)
4) Palle tylko do bicia bossa (ich max erex ma specjalny zasięg który po ukosie sięga bardzo daleko)
Umiejętności:
1) Niemiłosiernie napierdala z łapy
2) Rzuca kurewsko mocnymi kamulotami
3) Exori max
4) Tyle oddechów co Giant Serpent, odpowiednio mocniejsze
5) Odporność na wszystko poza physical (ue, max itd)
6) Przywołuje:
a) Stoneblood Gargoyle - przywoływane nie tak często (rzadko będzie aż 2 naraz) max. 2 walą mniej więcej tak jak boss z łapy i kamieni, brak czarów obszarowych. Leczy potwory w swoim melee range. Odporne na wszystko poza Energią. 300k hp
a) Fire Guardian - max. 4, trzymają dystans 6 kratek, walą z sd i mają pełno czarów obszarowych. Odporne na wszystko poza poisonami. Mają jedynie 20k hp.
Loot: Wypada z niego sporo kasy (mniejwięcej 4kcc)* masa itemków typu dsl, mls itd. rzadziej softy, crystal arrow, winged, czasami brocha.
*Czym jest 3kcc na 10 osób wobec ton itemków które można sprzedać u Sonii (wejdźcie w dział zdjęcia ;))
Jak będą takie głosy, to mogę popisać trochę więcej.
Komentujcie. :<
Pozdrawiam.
#Edit
Kurwamać, sonda. Jak mod może to niech doda:
"Czy podoba Ci się mój pomysł"
1) Tak
2) Nie
Sonda publiczna
<love>