EsSaY
12-03-2010, 20:39
Siema,
Propozycja będzie dotyczyła dość dużego updejta. Propozycja ta jest wynikiem eksperymentowania z moją wyobraźnią podczas 2 nudnych lekcji. Wszystkie rzeczy wymienione tutaj są prawdopodbnie wykonalne w Tibii, lecz swoim polotem będzie przewyższać nawet rl tibię. Jeśli chcesz przeczytać ten temat w skrócie, zobacz tylko punkty 1 i 7.
1. Update zakłada::
-odświeżenie starych i zapomnianych peryferii wszechświata (przedział levelowy 100-3000 :D),
-dodanie 5 bossów, który jest tylko 1 na mapie, z którymi walka będzie wyglądała na zasadzie grupowego starcia wymagającego użycia różnych profek, (z dobrym lootem i słabym expem). Zabicie ich samotnie przez h lvla jest praktycznie niemożliwe. ;>
-dodanie 4 potworów (2 do expa, 2 do loota)
-lekkie przearanżowanie kilku miejsc,
-cztery nowe czary po wykonaniu q,
-dodanie nowych expowisk nie wyglających jak respy kingów czy queenów (chmurki->korytarzyk->kółeczko w którym są 2 mobki), lecz takie bardziej rzeczywiste (jak np. GS'y can, zamek orków evul jednocześnie zabezpieczając przed wpierdalaniem się na respa)*
-dodanie wielkiego questa na dostęp do nowych terenów i finalnie prowadzących do nowych itemków (niestety będzie problem z tradowaniem ich, żeby zapobiegnąć spadku ich cen. przepraszam allegro boty :<),
-dodanie czterech broni (po 1 dla każdej profy), które ogólnie mają 4 warianty (exp, pvp i tajemnica :<),
-Ile czasu zajmie stworzenie tego?
(http://forum.toproste.pl/showpost.php?p=616882&postcount=17)
2. Nowe tereny
Ogółem 4 tereny, podzielone według motywów przewodnich:
-Nature (100-500lvl) -> Bossy o wymaganiu levelowym: 300 i 500 *cała ekipa 6+ osób musi taki mieć* (jako jedyny dział ma 2 bossy)
-Demon (100-1000lvl) -> Boss 900lvl
-Undead (100-1400lvl) -> Boss 1300lvl
-Royal (900-3000lvl :p) -> Boss 1700lvl
1. Nature
Ogółem składający się z dwóch działów, jednego większego i jednego mniejszego:
1. Większy.
Miejsce: Koło Volcano
Opisuję wersję którą można zrobić bardzo szybko, sam polecam powiększenie tego miejsca 4 krotnie (wymaga wiecej pracy, ale będzie się expiło 5ciokrotnie większej rzeszy ludzi :D)
Wymagania: Brak.
Wielkość: Trochę mniejszy od tego Jungle Magic Island.
Opis: Wygląd wygasłego wulkanu, kilka poziomów. Wszystkie o kształcie kółeczka. Na górze wulkanu dziurka, przez którą można wejść na dół, aż poniżej poziomu:
-na dolnym poziomie mogą expić 2 osoby (dość szybki respawn) - wymagane ok 100 lvla (jakieś serpent spawny, G Spidery i jakieś inne mobki :P)*
-na wyższym poziomie może expić 1 osoba, żeby wszystko ładnie się respiło, level ze 150-200 GSy i Serpent Spawny
-dwa następne poziomy są przeznaczone do dobrego expa przez 1 osobę, same GSerpy.
-szczyt wulkanu i jego wnętrze dla 1 osoby,
*na górze 2 Servant of Soulflayer (da się wziąć je pojedyńczo)
*poniżej 1 Soulflayer i 2 Shadow Creeper (stojące osobno)
*poziomy niżej Shadow Creepery
-W podziemiach sporo shadow creeperów w otoczeniu bossa pająka: Dark Widow
2. Mniejszy
Miejsce: Wyżyna na Can, wejście tam gdzie są GSy, to po prostu zlepić mostek na tą stronę góry, które też jest dostępna dla facc (dokładniej: dostępne tylko dla PACC, bo trzeba przejść przez teren PACC, ale znajduje się nad miastem w Can i terenem dla facc ;D).
Wymagania Brak/ew. zrobienie questa związanego z zabiciem Dark Widow
Wielkość: To coś jak ten teren z GSami + małe wzgórze dla Bossa.
Opis: Zbędny ;p
Nowe potworki:
Servant of Soulflayer: (wygląd GSerp'a) Ok. 4x mocniejsze od gsów, 150k expa,
Boss: The Soulflayer, wymagane kilka 500 lvli*,
Shadow Creeper: wygląd tarantulki, 80k expa, dobry loot, dość mocne (słabsze od SoS'ów)
Dark Widow - wymagane 300lvle.*,
2. Demon
Miejsca: Podziemia tej góry z Demonami na ANK - Slit of Shadow.
Wymaganie: Brak.
Wielkość: Proponuję coś w stylu
Opis: Respy demonów i wszystkiego co związane ze zuem (dl, orshe, bally - wygodny exp nawet do 1000 - kolejne duże expy bally ^^). Większa różnorodność mobów od wyżej wymienionego wulkanu, potwory przemieszane. :d
Nowe potworki:
Brak nowych expmobów
Boss: Mephisto (walka z nim opisana - pod nazwą Panczant Dragon, (http://forum.toproste.pl/showthread.php?t=67646)UWAGA! Nie jest aż tak mocny jak tutaj napisałem, te statystyki były pisane dla HLvli, a ten będzie na lvl 800).
Za długo by opisywać moją koncepcję tego miejsca, a i tak nikt nie wyobrazi sobie tego tak jak ja.
3. Undead
Miejsce: Podziemia Plains Of Damned na EV. (ale respy dla PAKów :rolleyes:)
Wymagania: By wejść do miasta trzeba będzie wykonać quest związany z terenami Nature i Demon. (po wykonaniu ich niektórzy dostaną nowe czary hrhr)
Dość duże podziemne miasto umarłych przeznaczone do expa na 900+ lvlu - pełne mastahów i nowych mobów. Mam też fajną koncepcję na umieszczenie umieszczenie tam faraonów (nie psując przy tym mrocznego klimatu egipskimi motywami). Po drodze do tego miejsca expowiska dla mniejszych lvli.
Nowe potwory:
Nethermancer: - typowy expmob TYLKO* dla sorków i drutów 900+ lvl, słaby loot.
Opis: Ten mag śmierci podobno kiedyś słynął ze swojej roztropności i inteligencji, jednak z powodu silnego wpływu Sathara jest tylko cieniem tego, kim był kiedyś. Dosłownie cieniem...
Death Knight: - lootmob - mimo słabego expa, dobrze sypie itemkami. Nie wyróżnia się ilością hp ani hitami.
Opis: Zbędny.
Boss: Sathar The Warped - wymaga sporej ekipy (w sumie to brak wymagań profesji poza obecnością sioherów i 2-3 eków z ulepszoną exetą res)
Opis: Winowajca zniszczenia całego miasta. Po zabiciu setek osób cudem osadzony w więzieniu w podziemnym mieście, które kiedyś było miejscem spotkań szlachty z całego świata...
Podobno był niezwykłym wojownikiem, powiada się, że był w stanie powalić KAŻDEGO jednym ciosem swojego miecza. Był też czarnoksiężnikiem, a po uwięzieniu go w silnie strzeżonym więzieniu wściekłość gromadzona w jego umyśle przez lata przelała się na innych i wypaczyła całe miasto i zniszczyła okoliczne tereny... (nie martwcie się, jeśli chcieliście zobaczyć to miasto przed jego korupcją - po wykonaniu questa, będzie można się cofnąć troszkę w czasie i zobaczyć jak wyglądało to miasto przed zniszczeniem. Ba, będzie tam nawet można poexpić. ^^)
4. Royal
Miejsce: Wyspa na morzu, dostęp przez Soran.
Wymagania:
a) Wyspa: Nature quest
b) Zamek: Undead Quest
Wielkość:
a) Wyspa: coś jak to miejsce od wyjścia z evul (wliczając zamek, orki ale bez Lizard Landu)
b) Zamek: Większy niż ten Evulowy
Opis:
a) Wyspa: Mało do opisania, trochę drzewek, jakieś chałupki i ville z kingami i queenami. ;>
b) Zamek: Coś jak miasto na soran. W zależności od piętra różne moby:
Podziemia - Fire Łomen, Parter i pięterko - kingi (ściągane nawet po 7-8 naraz hihi :D), 2-4 Piętro - Queeny (od 2 do 4-5 naraz) Latające magiczne wysepki dookoła zamku (8 takich, każde 2 piętra) - po 2-3 wise w na jednym piętrze 5-6 piętro - Pathfindery (nie wiem jakie to mocne więc nie powiem po ile :(). Po przejściu całego zamku i zapłaceniu 'kilku groszy' i czegoś co pozwoli nam latać dostaniemy się do podniebnego sanktuarium
c) Sanktuarium - miejsce chronione przez Pathfindery i Wise Manów. Rezyduje w nim Thorim - upadły tytan odpowiedzialny za całe zło w świecie APO. Walka z nim* to moim zdaniem zajebiście ciekawy pojedynek, angażujący każdą profkę - najbardziej blokujących eków, którzy będą musieli się trochę bawić. ;>
Nowy potworek:
Thorim - wymaga ok. 10 1700+ lvli, daje bardzo fajny loocik, ale jest niezwykle wymagający - co moim zdaniem będzie ciekawą zabawą dla całej rodziny. (XD)
3. Przearanżowanie miejsc:
1. Kingi w cycpolis (opisałem to w tym temacie (http://forum.toproste.pl/showpost.php?p=614276&postcount=22) - przypomniało mi się to - użyte jako część questu do Royal Palace)
2. Kingi w can przed wise - zrobienie 3x resp x3 zamiast 1 przy tym bajorku.
Może coś wymyślę.
4. Czary
Dostępne po Demon queście.
Knight: - exeta res na 4 kratki (na potrzebę blokowania bossów.
Pall: - Holy Wave - coś jak strzałeczka, tylko zamiast physical bije z Fire - trochę mocniej od visa (i tak nie będzie można użyć w pvp tylko na bossach ^^)
Sorc: - Desintegration Beam - fala wielkości Dragonbreath, bijąca z energy o sile exevo gran mas visa
Drut: - Wandering Plague - mas pox o sile exevo gran mas vis sorca bijący z poison
Wszytkie czary są do walki z bossami i expienia
5. Quest
Nie będę dużo opisywał. Jest to quest na zayeeebystą broń TYLKO DLA CIEBIE. Polega na gładzeniu nowych bossów, wędrowaniu po świecie i zbieraniu tysięcy itemów (naprawdę tysięcy) - zmaleje ilość kasy.
cdn.
Propozycja będzie dotyczyła dość dużego updejta. Propozycja ta jest wynikiem eksperymentowania z moją wyobraźnią podczas 2 nudnych lekcji. Wszystkie rzeczy wymienione tutaj są prawdopodbnie wykonalne w Tibii, lecz swoim polotem będzie przewyższać nawet rl tibię. Jeśli chcesz przeczytać ten temat w skrócie, zobacz tylko punkty 1 i 7.
1. Update zakłada::
-odświeżenie starych i zapomnianych peryferii wszechświata (przedział levelowy 100-3000 :D),
-dodanie 5 bossów, który jest tylko 1 na mapie, z którymi walka będzie wyglądała na zasadzie grupowego starcia wymagającego użycia różnych profek, (z dobrym lootem i słabym expem). Zabicie ich samotnie przez h lvla jest praktycznie niemożliwe. ;>
-dodanie 4 potworów (2 do expa, 2 do loota)
-lekkie przearanżowanie kilku miejsc,
-cztery nowe czary po wykonaniu q,
-dodanie nowych expowisk nie wyglających jak respy kingów czy queenów (chmurki->korytarzyk->kółeczko w którym są 2 mobki), lecz takie bardziej rzeczywiste (jak np. GS'y can, zamek orków evul jednocześnie zabezpieczając przed wpierdalaniem się na respa)*
-dodanie wielkiego questa na dostęp do nowych terenów i finalnie prowadzących do nowych itemków (niestety będzie problem z tradowaniem ich, żeby zapobiegnąć spadku ich cen. przepraszam allegro boty :<),
-dodanie czterech broni (po 1 dla każdej profy), które ogólnie mają 4 warianty (exp, pvp i tajemnica :<),
-Ile czasu zajmie stworzenie tego?
(http://forum.toproste.pl/showpost.php?p=616882&postcount=17)
2. Nowe tereny
Ogółem 4 tereny, podzielone według motywów przewodnich:
-Nature (100-500lvl) -> Bossy o wymaganiu levelowym: 300 i 500 *cała ekipa 6+ osób musi taki mieć* (jako jedyny dział ma 2 bossy)
-Demon (100-1000lvl) -> Boss 900lvl
-Undead (100-1400lvl) -> Boss 1300lvl
-Royal (900-3000lvl :p) -> Boss 1700lvl
1. Nature
Ogółem składający się z dwóch działów, jednego większego i jednego mniejszego:
1. Większy.
Miejsce: Koło Volcano
Opisuję wersję którą można zrobić bardzo szybko, sam polecam powiększenie tego miejsca 4 krotnie (wymaga wiecej pracy, ale będzie się expiło 5ciokrotnie większej rzeszy ludzi :D)
Wymagania: Brak.
Wielkość: Trochę mniejszy od tego Jungle Magic Island.
Opis: Wygląd wygasłego wulkanu, kilka poziomów. Wszystkie o kształcie kółeczka. Na górze wulkanu dziurka, przez którą można wejść na dół, aż poniżej poziomu:
-na dolnym poziomie mogą expić 2 osoby (dość szybki respawn) - wymagane ok 100 lvla (jakieś serpent spawny, G Spidery i jakieś inne mobki :P)*
-na wyższym poziomie może expić 1 osoba, żeby wszystko ładnie się respiło, level ze 150-200 GSy i Serpent Spawny
-dwa następne poziomy są przeznaczone do dobrego expa przez 1 osobę, same GSerpy.
-szczyt wulkanu i jego wnętrze dla 1 osoby,
*na górze 2 Servant of Soulflayer (da się wziąć je pojedyńczo)
*poniżej 1 Soulflayer i 2 Shadow Creeper (stojące osobno)
*poziomy niżej Shadow Creepery
-W podziemiach sporo shadow creeperów w otoczeniu bossa pająka: Dark Widow
2. Mniejszy
Miejsce: Wyżyna na Can, wejście tam gdzie są GSy, to po prostu zlepić mostek na tą stronę góry, które też jest dostępna dla facc (dokładniej: dostępne tylko dla PACC, bo trzeba przejść przez teren PACC, ale znajduje się nad miastem w Can i terenem dla facc ;D).
Wymagania Brak/ew. zrobienie questa związanego z zabiciem Dark Widow
Wielkość: To coś jak ten teren z GSami + małe wzgórze dla Bossa.
Opis: Zbędny ;p
Nowe potworki:
Servant of Soulflayer: (wygląd GSerp'a) Ok. 4x mocniejsze od gsów, 150k expa,
Boss: The Soulflayer, wymagane kilka 500 lvli*,
Shadow Creeper: wygląd tarantulki, 80k expa, dobry loot, dość mocne (słabsze od SoS'ów)
Dark Widow - wymagane 300lvle.*,
2. Demon
Miejsca: Podziemia tej góry z Demonami na ANK - Slit of Shadow.
Wymaganie: Brak.
Wielkość: Proponuję coś w stylu
Opis: Respy demonów i wszystkiego co związane ze zuem (dl, orshe, bally - wygodny exp nawet do 1000 - kolejne duże expy bally ^^). Większa różnorodność mobów od wyżej wymienionego wulkanu, potwory przemieszane. :d
Nowe potworki:
Brak nowych expmobów
Boss: Mephisto (walka z nim opisana - pod nazwą Panczant Dragon, (http://forum.toproste.pl/showthread.php?t=67646)UWAGA! Nie jest aż tak mocny jak tutaj napisałem, te statystyki były pisane dla HLvli, a ten będzie na lvl 800).
Za długo by opisywać moją koncepcję tego miejsca, a i tak nikt nie wyobrazi sobie tego tak jak ja.
3. Undead
Miejsce: Podziemia Plains Of Damned na EV. (ale respy dla PAKów :rolleyes:)
Wymagania: By wejść do miasta trzeba będzie wykonać quest związany z terenami Nature i Demon. (po wykonaniu ich niektórzy dostaną nowe czary hrhr)
Dość duże podziemne miasto umarłych przeznaczone do expa na 900+ lvlu - pełne mastahów i nowych mobów. Mam też fajną koncepcję na umieszczenie umieszczenie tam faraonów (nie psując przy tym mrocznego klimatu egipskimi motywami). Po drodze do tego miejsca expowiska dla mniejszych lvli.
Nowe potwory:
Nethermancer: - typowy expmob TYLKO* dla sorków i drutów 900+ lvl, słaby loot.
Opis: Ten mag śmierci podobno kiedyś słynął ze swojej roztropności i inteligencji, jednak z powodu silnego wpływu Sathara jest tylko cieniem tego, kim był kiedyś. Dosłownie cieniem...
Death Knight: - lootmob - mimo słabego expa, dobrze sypie itemkami. Nie wyróżnia się ilością hp ani hitami.
Opis: Zbędny.
Boss: Sathar The Warped - wymaga sporej ekipy (w sumie to brak wymagań profesji poza obecnością sioherów i 2-3 eków z ulepszoną exetą res)
Opis: Winowajca zniszczenia całego miasta. Po zabiciu setek osób cudem osadzony w więzieniu w podziemnym mieście, które kiedyś było miejscem spotkań szlachty z całego świata...
Podobno był niezwykłym wojownikiem, powiada się, że był w stanie powalić KAŻDEGO jednym ciosem swojego miecza. Był też czarnoksiężnikiem, a po uwięzieniu go w silnie strzeżonym więzieniu wściekłość gromadzona w jego umyśle przez lata przelała się na innych i wypaczyła całe miasto i zniszczyła okoliczne tereny... (nie martwcie się, jeśli chcieliście zobaczyć to miasto przed jego korupcją - po wykonaniu questa, będzie można się cofnąć troszkę w czasie i zobaczyć jak wyglądało to miasto przed zniszczeniem. Ba, będzie tam nawet można poexpić. ^^)
4. Royal
Miejsce: Wyspa na morzu, dostęp przez Soran.
Wymagania:
a) Wyspa: Nature quest
b) Zamek: Undead Quest
Wielkość:
a) Wyspa: coś jak to miejsce od wyjścia z evul (wliczając zamek, orki ale bez Lizard Landu)
b) Zamek: Większy niż ten Evulowy
Opis:
a) Wyspa: Mało do opisania, trochę drzewek, jakieś chałupki i ville z kingami i queenami. ;>
b) Zamek: Coś jak miasto na soran. W zależności od piętra różne moby:
Podziemia - Fire Łomen, Parter i pięterko - kingi (ściągane nawet po 7-8 naraz hihi :D), 2-4 Piętro - Queeny (od 2 do 4-5 naraz) Latające magiczne wysepki dookoła zamku (8 takich, każde 2 piętra) - po 2-3 wise w na jednym piętrze 5-6 piętro - Pathfindery (nie wiem jakie to mocne więc nie powiem po ile :(). Po przejściu całego zamku i zapłaceniu 'kilku groszy' i czegoś co pozwoli nam latać dostaniemy się do podniebnego sanktuarium
c) Sanktuarium - miejsce chronione przez Pathfindery i Wise Manów. Rezyduje w nim Thorim - upadły tytan odpowiedzialny za całe zło w świecie APO. Walka z nim* to moim zdaniem zajebiście ciekawy pojedynek, angażujący każdą profkę - najbardziej blokujących eków, którzy będą musieli się trochę bawić. ;>
Nowy potworek:
Thorim - wymaga ok. 10 1700+ lvli, daje bardzo fajny loocik, ale jest niezwykle wymagający - co moim zdaniem będzie ciekawą zabawą dla całej rodziny. (XD)
3. Przearanżowanie miejsc:
1. Kingi w cycpolis (opisałem to w tym temacie (http://forum.toproste.pl/showpost.php?p=614276&postcount=22) - przypomniało mi się to - użyte jako część questu do Royal Palace)
2. Kingi w can przed wise - zrobienie 3x resp x3 zamiast 1 przy tym bajorku.
Może coś wymyślę.
4. Czary
Dostępne po Demon queście.
Knight: - exeta res na 4 kratki (na potrzebę blokowania bossów.
Pall: - Holy Wave - coś jak strzałeczka, tylko zamiast physical bije z Fire - trochę mocniej od visa (i tak nie będzie można użyć w pvp tylko na bossach ^^)
Sorc: - Desintegration Beam - fala wielkości Dragonbreath, bijąca z energy o sile exevo gran mas visa
Drut: - Wandering Plague - mas pox o sile exevo gran mas vis sorca bijący z poison
Wszytkie czary są do walki z bossami i expienia
5. Quest
Nie będę dużo opisywał. Jest to quest na zayeeebystą broń TYLKO DLA CIEBIE. Polega na gładzeniu nowych bossów, wędrowaniu po świecie i zbieraniu tysięcy itemów (naprawdę tysięcy) - zmaleje ilość kasy.
cdn.