Zaloguj się

View Full Version : sorcerer/druid



Vilgefortz
01-04-2010, 09:09
A więc proponuje by sorc/druid dostawał z lvlem 15hp i 27many a nie tak jak jest teraz 13 hp i 29 many. Gdyż sorcowi/druidowi nie jest potrzebne aż tyle many gdyż manasek dodaje ~550 mp. A wiecej hp bardzo by się przydało gdyż można je szybko zregenerować czarami leczącymi. Zmieniło by to trochę pvp w którym solo profesji magicznych w tej chwili zależy głównie od szczęścia.
Profesje były by nadal dobrze wyważone:
knight:31 hp + 11 mp = 42
palladyn: 21 hp + 21 mp = 42
Sorc/Druid: 15 hp + 27 mp = 42

ARMEDIS
01-04-2010, 10:03
albo 2hp albo 1, ale myślę że druid i sorcerer zasłużyli sobie na to i jak najbardziej powinni dodać im to hp oczywiście kosztem many

Swierstrzypala
01-04-2010, 10:07
popieram, magowie są za słabi

Reechani
01-04-2010, 10:16
Jak najbardziej tak, profesje magiczne w tej chwili i tak odstają od ek/rp

N-series
01-04-2010, 10:43
Chyba oszalałeś ;s 2 razy dodano im hp
tera masz 13/za lvl początkowo było 10

Takarji
01-04-2010, 10:45
O bardzo dobry pomysł, many nie potrzeba tak dużo a hp zawsze by się przydało troche.
Jestem za!

Seth Drut
01-04-2010, 10:54
jestem na nie.
jest dobrze. jak umiesz grac to ci tyle hp wystarczy :x

Karpek
01-04-2010, 10:57
Zmieniło by to trochę pvp w którym solo profesji magicznych w tej chwili zależy głównie od szczęścia.


Jeżeli się wygrywa 5:0~ to już chyba nie jest fart.

@topic
Niech zostanie tak jak jest.

Vilgefortz
01-04-2010, 10:57
Chyba oszalałeś ;s 2 razy dodano im hp
tera masz 13/za lvl początkowo było 10

No i co z tego. Porównaj sobie na którym sorc/druid ubije apocalipto a na którym knight... A teraz porównaj sobie pvp sorc/ed na rownym lvlu praktycznie nie ma szans ubic eka/rp.

Koteq
01-04-2010, 12:24
Zbędne to jest ; *
Ms to ms nie qrwa ek...

Wujaszek
01-04-2010, 12:26
Lol jak dobrze pamiętam kiedyś było po 10hp/lvl i jakoś dało się grać a teraz chcecie 15. lol
Nie.

Myst
01-04-2010, 12:29
Jestem na nie, panowie up podali powody i jeszcze to, że jakoś inne wysoko levelowe postacie aż tak bardzo nie marudzą o to, no i to prawda ms id ed to nie ek.

Stoner
01-04-2010, 12:34
Nieee
Coś za coś... ms/ed mają dużo many i duże hity, dlatego dość fajnie sie nimi expi,
chodź do częstszych zgonów trzeba się jakoś przyzwyczaić.
Ek ma odwrotnie, duzo hp, małe hity, mało many...
Jest dobrze tak jak jest.

Podpisuję się pod słowami Wujaszka w tym temacie.

Lady Knighter
03-04-2010, 14:35
@Top
Jestem na tak. Nikt teraz nie gra MSem/EDem

Azielu$
03-04-2010, 14:37
HAHAHHAHAHAHA chyba upadłeś na głowę... 2k ms/ed - prawie 30k hp, 2,5k ms/ed ponad 37k... Może odrazu 35hp na lvl? :O Jestem na nie.

Skeptikz
03-04-2010, 14:48
/Azielu$
Nie lepiej 90hp? Dobry pomysł. ;pppp

A kto zabije knighta w 2500+ lvlu? Dokładnie nie wiem ale ma ponad 75k hp a ed/ms bije w niego max 13k wiec z lekkością wciśnie hotkeya to 2 strzaly ( leci na ponad 5).


Teraz profesja magiczna praktycznie nie ma szans pokonać knighta.
Moim zdaniem spokojnie można dodać +1 hp na poziom lub powiększyc siłę czaru ( lub dodać nową broń, seta dla ed/ms).


Nie mówiąc już o EK vs. EK... ale to nie temat o knightach.


/Anusiak Wielki
Z tego co widać Mortiis gdzieś ma botterów. Wchodzi na 5 minut zbanować kilka osób za auto dzwignie w trainie i wychodzi z OTS'a. Może i nie ma czasu bo robi inne rzeczy dla serwera lecz mógłby poświecić się więcej siedząc w grze.
Prawdą jest to, że powinniśmy szukać sposobu na osłabienie knighta a nie na polepszenie profesji magicznych. Jeszcze kilka zmian, nowych setów i knight będzie bił po 15k w ludzi...

/Senshi
Kiedyś było 11hp na level ale nie było takiego eq.

(Proszę nic do mnie nie pisać, nie krytykować bo nie zaglądam 2 razy to jednego tematu)


Zagłosowałem na TAK. Zgadzam się z kilkoma propozycjami.

Senshi
03-04-2010, 14:51
lol i tak kiedys juz bylo 11hp to sie ciesz ze wam zwiekszyli na 13, nie patrzcie jak polepszyc ED/MS tylko jak pogorszyc EK

Anusiak Wielki
03-04-2010, 15:00
TAK !

Bo uhy i manasy na hotkach sa po to by unknac banowania za boty bo to bezradnosc na to Mortiisa

luko
03-04-2010, 15:58
Do dupy pomysł , teraz 2000 ms ma 26 k hp , a tak by miał 30 k hp..
Cięzko by było go zabić , i tak wali najwięcej .

Ale z wczorajszej wypowiedzi z ze Skociem wszystko mozliwe ze dodadza' nowe czary i zwieksza hp " Skocio to załatwi ;D

18:13 Skocio: gadalem z mortisem :>

Axelo .
03-04-2010, 15:59
Jest dobrze, już zmiany w hp/manie były 2 razy a Wy dalej płaczecie.
Jestem na nie.

K@Z!U
03-04-2010, 16:39
OMG nie moja wina ze mniejsze lve skladaja cie w pvp. Mialem 230 ed i na spama skladalem 260ek trzeba umiec grac:)

Azbestowy - KRUL FETYSZUW
03-04-2010, 16:47
A więc proponuje by sorc/druid dostawał z lvlem 15hp
Czyli o 2 więcej niż dotychczas. Dla 2k lvla jest to dodatkowe 4k hp. No chyba że do określonego lvla to by było. Btw. już kiedyś zwiększono ilość hp magicznym

Soul
03-04-2010, 23:13
Jestem na TAk.

Bardzo lubie grać postaciami magicznymi lecz gdy praktycznie kazda postać złoży ms/ed to nie ma sensu ;/ I trzeba sie meczyc innymi ...

Vilgefortz
05-04-2010, 17:37
tylko załóżmy że na takim 1k lvlu ms/ed ma hita w s secie z najlepszego czaru okolo 9,5k hp a knight ma okolo 30k hp, natomiast ek w takim samym eq ma hita około 6,5k hp przy czym ms/ed ma okolo 13k hp. Wychodzi na to że ms potrzebuje 4 hitów z czarów żeby ubić eka na równym poziomie, a ek zdejmuje ms/ed na 2-3 hity z e maxa. Do tego porównajcie sobie dmg z różdzki u ms/ed a z broni u eka.

Nivelato
05-04-2010, 18:05
i tak nic nie zmienia mozecie tylko pisac te propozycje prawdopodobnie tak juz zostanie do konca APO

Rastamanek
05-04-2010, 18:17
Jestem za ! To jest dobry pomysł zawsze miałem problemy z knightem bo gram druidem. I denerwuje mnie to że ma mało hp ms/ed a knight np na 2k lvl ma 60k a ms o wiele mniej, a jeszcze trzeba expić nie ? też często się pada z brakiem ilości hp : //

Tago
05-04-2010, 18:33
Jestem na tak zresztą słyszałem ze podczas update mają polepszyć ed\ms tak wiec tylko czekac;]