View Full Version : Chce fajnego bmx'a-dorad?cie co?
Siemano, jakiś czas temu mój sąsiad kupił sobie fajnego bmx'a.
Osobiście jestem laikiem w tym temacie, ale też bym chciał na bmxie śmigać.
Na co zwrócić uwagę przy kupnie?
Jaką markę polecacie?
Proszę o opinie expertów :D
Kamor Wielki
12-04-2010, 19:44
BMX'y są seriously Un Cool.
Kup sobie porządnego MTB.
Do Downhillu.
Jeżdże na BMX'ie jakiś rok i mam Moongose Brawlera :
http://www.evanscycles.com/product_image/image/e4f/632/32e/31249/product_page/mongoose-brawler-2007-bmx-bike.jpg
Polecam go, jest lekki i mam zestaw 4 pegów ale jeżdże tylko z dwoma po lewej stronie.
Natomiast mój kumpel ma rower z firmy GT ale zabulił za niego 2,5x więcej niż ja i lepiej mu się jeździ na moim.
Kupiłem go używanego za 500 zł i jest dobry.
EDIT :
Jeśli masz więcej pytań to napisz na gg bo nie ma sensu robić spamu.
BMX'y są seriously Un Cool.
Kup sobie porządnego MTB.
Do Downhillu.
Signed.
Jeżeli mieszkasz w mieście, to rzeczywiście lepiej kupić bmx'a ale to chyba jedynie tylko po to, żeby się polansować [ jak to większość teraz dzieciaków ] no a jeżeli chcesz nim poskillsować, to proponuje moongosa jakiegoś, nie wiem ile masz tu pieniążków, które możesz wydać etc.więc nie ma co doradzać.
A jeżeli mieszkasz gdzieś, gdzie są lasy, jakieś zjazdy ew.możliwość zrobienia jakichś hopek to proponuje mtb. O mtb akurat moge powiedzieć Ci wszystko, bo sam śmigam 3 rok [2 lata wczesniej katowałem bmxy xd] na mtb. Jezeli jakies pytania -pw.
A używany mi sie nie rozjebie?
@Viseq,
Mieszkam w okolicach małego miasta , ale bedę wiedział gdzie mogę pojeździć.
A co do pieniążków to max 1 tyś.
W ogóle napiszcie mi na gg, to pogadamy o nich :) 19039126 :D:D
A używany mi sie nie rozjebie?
@Viseq,
Mieszkam w okolicach małego miasta , ale bedę wiedział gdzie mogę pojeździć.
A co do pieniążków to max 1 tyś.
W ogóle napiszcie mi na gg, to pogadamy o nich :) 19039126 :D:D