Crayon
13-04-2010, 22:11
Cześć.
Moja propozycja dotyczy całkowitego wyeliminowania czasu mapy i innych pierdółek. Gdyby weszła w życie razem z mapcycle, server nie potrzebowałby potężnych pluginów zmieniających mapy i pozwalających na nie głosować.
Czy kiedykolwiek czuliście lekki stres, gdy od jednej rundy zależało, czy nasz team wygra, czy przegra? Dzięki małym poprawkom w plikach servera możesz to przeżyć tu i teraz!
O co mi chodzi? O wywalenie czasu gry i ustawienie gry do określonej rundy. Dajmy na to, do 13 zwycięskich. W takim układzie, na serverze można będzie rozegrać maksymalnie 25 rund. Dzięki temu, będziemy czuć lekki dreszczyk emocji, gdy CT ma 12 wygranych rund, TT również tyle i właśnie odgrywa się decydująca runda, która zaważy o zwycięstwie jednych, albo drugich. Punkty drużyny w tabeli zaczną odgrywać ważną rolę w funkcjonowaniu servera. A i rozgrywka stanie się bardziej dynamiczna i niektórzy gracze, którzy nie mieli styczności z 'poważną' grą, będą mogli poczuć się, jakby rozgrywali mixa. Doda to też pewnej powagi rozgrywce, bo nikt przecież nie chce przegrywać! Jeśli zaakceptujemy ten pomysł, na serverze będą toczyć się zacięte boje o każdy punkt. Znowu ważna będzie drużyna, a nie liczba zabić indywidualnego gracza!
Osobiście bardzo podoba mi się wizja gry do 13 wygranych rund. Ile razy, na innym serverze, gdy spoglądałem w tabelę i widziałem wynik 9 do 12 mobilizowałem się do lepszej gry, byle tylko przeciwnik nie zdobył tego zwycięskiego punktu. I gdy osiągaliśmy cel, wygrywaliśmy 13:12 było się dumnym z siebie, że zagrało się dobre zawody i ze swoich kolegów z drużyny, że nie odpuścili przeciwnikowi i zrównali się z nimi punktami, a w decydującym starciu pokonali ich. A jakiż to stres, gdy przy wyniku 12:12 jest się samym na 3 przeciwników i od Ciebie zależy, czy wygrasz, czy przegrasz. To taka mała rozgrzewka, przed stresem, który jest na ESLu, czy GB, kiedy gra się również do ustalonej liczby punktów i każdy błąd może doprowadzić do klęski.
Mam nadzieję, że pozytywnie rozpatrzycie moją propozycje. Server jest tworzony dla Was, przez Was! Zmieńmy go! Na lepsze!
Pozdrawiam, ^Crayon
W wielkim skrócie propozycja obejmuje:
1. Usunięcie votemap, map nominate i innych pierdół;
2. Granie do określonej ilości zwycięskich rund;
3. Ustawienie mapcycle servera.
Moja propozycja dotyczy całkowitego wyeliminowania czasu mapy i innych pierdółek. Gdyby weszła w życie razem z mapcycle, server nie potrzebowałby potężnych pluginów zmieniających mapy i pozwalających na nie głosować.
Czy kiedykolwiek czuliście lekki stres, gdy od jednej rundy zależało, czy nasz team wygra, czy przegra? Dzięki małym poprawkom w plikach servera możesz to przeżyć tu i teraz!
O co mi chodzi? O wywalenie czasu gry i ustawienie gry do określonej rundy. Dajmy na to, do 13 zwycięskich. W takim układzie, na serverze można będzie rozegrać maksymalnie 25 rund. Dzięki temu, będziemy czuć lekki dreszczyk emocji, gdy CT ma 12 wygranych rund, TT również tyle i właśnie odgrywa się decydująca runda, która zaważy o zwycięstwie jednych, albo drugich. Punkty drużyny w tabeli zaczną odgrywać ważną rolę w funkcjonowaniu servera. A i rozgrywka stanie się bardziej dynamiczna i niektórzy gracze, którzy nie mieli styczności z 'poważną' grą, będą mogli poczuć się, jakby rozgrywali mixa. Doda to też pewnej powagi rozgrywce, bo nikt przecież nie chce przegrywać! Jeśli zaakceptujemy ten pomysł, na serverze będą toczyć się zacięte boje o każdy punkt. Znowu ważna będzie drużyna, a nie liczba zabić indywidualnego gracza!
Osobiście bardzo podoba mi się wizja gry do 13 wygranych rund. Ile razy, na innym serverze, gdy spoglądałem w tabelę i widziałem wynik 9 do 12 mobilizowałem się do lepszej gry, byle tylko przeciwnik nie zdobył tego zwycięskiego punktu. I gdy osiągaliśmy cel, wygrywaliśmy 13:12 było się dumnym z siebie, że zagrało się dobre zawody i ze swoich kolegów z drużyny, że nie odpuścili przeciwnikowi i zrównali się z nimi punktami, a w decydującym starciu pokonali ich. A jakiż to stres, gdy przy wyniku 12:12 jest się samym na 3 przeciwników i od Ciebie zależy, czy wygrasz, czy przegrasz. To taka mała rozgrzewka, przed stresem, który jest na ESLu, czy GB, kiedy gra się również do ustalonej liczby punktów i każdy błąd może doprowadzić do klęski.
Mam nadzieję, że pozytywnie rozpatrzycie moją propozycje. Server jest tworzony dla Was, przez Was! Zmieńmy go! Na lepsze!
Pozdrawiam, ^Crayon
W wielkim skrócie propozycja obejmuje:
1. Usunięcie votemap, map nominate i innych pierdół;
2. Granie do określonej ilości zwycięskich rund;
3. Ustawienie mapcycle servera.