PDA

View Full Version : Gramy do x rund!



Crayon
13-04-2010, 22:11
Cześć.

Moja propozycja dotyczy całkowitego wyeliminowania czasu mapy i innych pierdółek. Gdyby weszła w życie razem z mapcycle, server nie potrzebowałby potężnych pluginów zmieniających mapy i pozwalających na nie głosować.
Czy kiedykolwiek czuliście lekki stres, gdy od jednej rundy zależało, czy nasz team wygra, czy przegra? Dzięki małym poprawkom w plikach servera możesz to przeżyć tu i teraz!
O co mi chodzi? O wywalenie czasu gry i ustawienie gry do określonej rundy. Dajmy na to, do 13 zwycięskich. W takim układzie, na serverze można będzie rozegrać maksymalnie 25 rund. Dzięki temu, będziemy czuć lekki dreszczyk emocji, gdy CT ma 12 wygranych rund, TT również tyle i właśnie odgrywa się decydująca runda, która zaważy o zwycięstwie jednych, albo drugich. Punkty drużyny w tabeli zaczną odgrywać ważną rolę w funkcjonowaniu servera. A i rozgrywka stanie się bardziej dynamiczna i niektórzy gracze, którzy nie mieli styczności z 'poważną' grą, będą mogli poczuć się, jakby rozgrywali mixa. Doda to też pewnej powagi rozgrywce, bo nikt przecież nie chce przegrywać! Jeśli zaakceptujemy ten pomysł, na serverze będą toczyć się zacięte boje o każdy punkt. Znowu ważna będzie drużyna, a nie liczba zabić indywidualnego gracza!

Osobiście bardzo podoba mi się wizja gry do 13 wygranych rund. Ile razy, na innym serverze, gdy spoglądałem w tabelę i widziałem wynik 9 do 12 mobilizowałem się do lepszej gry, byle tylko przeciwnik nie zdobył tego zwycięskiego punktu. I gdy osiągaliśmy cel, wygrywaliśmy 13:12 było się dumnym z siebie, że zagrało się dobre zawody i ze swoich kolegów z drużyny, że nie odpuścili przeciwnikowi i zrównali się z nimi punktami, a w decydującym starciu pokonali ich. A jakiż to stres, gdy przy wyniku 12:12 jest się samym na 3 przeciwników i od Ciebie zależy, czy wygrasz, czy przegrasz. To taka mała rozgrzewka, przed stresem, który jest na ESLu, czy GB, kiedy gra się również do ustalonej liczby punktów i każdy błąd może doprowadzić do klęski.

Mam nadzieję, że pozytywnie rozpatrzycie moją propozycje. Server jest tworzony dla Was, przez Was! Zmieńmy go! Na lepsze!

Pozdrawiam, ^Crayon

W wielkim skrócie propozycja obejmuje:
1. Usunięcie votemap, map nominate i innych pierdół;
2. Granie do określonej ilości zwycięskich rund;
3. Ustawienie mapcycle servera.

Myst
13-04-2010, 22:15
Jestem na nie, ponieważ jedna mapa będzie zbyt długo i zacznie też się nudzić. Już lepiej ustalić mniejszy próg do wygrania mapy, ale też ma to swój minus. Same pro przejdą do ct i tt ma po grze, chwila i już next mapa. To zależy z jakiej strony się patrzy :D, ale mam mieszane uczucia co do pomysłu. Najlepiej wgrać tego pluginu na test i potem spytać się graczy co o nim sądzą.

Devixx
13-04-2010, 22:16
Tia, jestem na tak ;d czasami nudną mapę gra się za długo :P

Okey
13-04-2010, 22:16
Jasne, że tak! Propozycja bardzo ciekawa i bardzo przemyślana! Nie sądzę, aby ktoś się sprzeciwiał ;D

Crayon
13-04-2010, 22:25
Najlepiej wgrać tego pluginu na test i potem spytać się graczy co o nim sądzą.
Właśnie o to chodzi, że nie trzeba wgrywać żadnego pluginu! Ta opcja istnieje tak długo, jak istnieje Counter-Strike. Tylko większość wybiera grę do x minut, a nie do x rund. Prawdopodobnie zwiększyłoby to fpsy, bo odciążyłoby grę od zbędnych kilobajtów pamięci i stosu operacji tworzonych przez plugin, który jest aktualnie wgrany na wybieranie map i takie tam.

Taka gra jest bardziej dynamiczna, a jeśli polecimy z mapcyclem, to na pewno w ciągu jednego dnia pięć, czy sześć razy przelecimy go od góry do dołu. Więc nie będzie narzekań, że znowu ten dust2 durny, a zaraz będzie de_nuke. I taka gra na pewno powinna się podobać. Znam graczy, którzy właśnie męczą się na serverach z tą opcją i bardzo im ona przypadła do gustu.

Mpa <3
13-04-2010, 22:39
Jestem na tak. Mapy nie beda sie tak czesto powtarzac. :)

SedaN*
13-04-2010, 22:41
Cześć.
Czy kiedykolwiek czuliście lekki stres, gdy od jednej rundy zależało, czy nasz team wygra, czy przegra? Dzięki małym poprawkom w plikach servera możesz to przeżyć tu i teraz!

Widać, że próbujesz ze wszelką cenę przekonać nas do tej propozycji : D.

Nie wiem co o tym myśleć.. Musiałbym się z tym przespać i przemyśleć to. Na pewno niektóre mniejsze mapy (typu awp_india) będą krócej grane.

Maatinii
13-04-2010, 22:43
Świetny pomysł ; d. Sam chciałem taką propozycje napisać.

Saylor
13-04-2010, 22:59
Chyba ^Crayon oglądałeś zadużo siatkówki ^^

Nie no ja tam jestem za!

Będzie fajne napięcie związane z tymi rundami xD

Ale na kilku mapach, będzie tylko camp...:mad:

deeL `
13-04-2010, 23:04
Jestem na tak, a powód mojej decyzji jest zawarty w 1 poście.

DonieX <3
14-04-2010, 00:25
blablabla.. Bardzo dobra propozycja, lecz tak jak napisał SedaN*

Nie wiem co o tym myśleć.. Musiałbym się z tym przespać i przemyśleć to. Na pewno niektóre mniejsze mapy (typu awp_india) będą krócej grane.
Mi tam pasuje i jestem na tak, lecz troszkę lipnie z tymi AWP .. ;d Tak jak Crayon napisał , super byłaby rywalizacja ;] 11:11 i ostatnia ;d

Ktoś II
14-04-2010, 00:34
Pewnie, że popieram pomysł.
Grane byłyby wszystkie mapy, poza tym byłaby wieksza rywalizacja :p
Prosiłbym, aby w mapcyklu były również mapy AWP.

Zoltan
14-04-2010, 08:22
Jestem na tak. Gralem na serverach gdzie bylo to tak rozwiazane i fakt byla mobilizacja.

Metaxa Kamil
14-04-2010, 09:57
Oczywiście jestem za.
Do tego można by włączyć Friendly Fire, żeby Ci początkujący nauczyli się grać zespołowo.

Aha, co do map cycle to ogarnij porządne mapy.
Wczoraj, po raz drugi na tym serwerze widziałem mapę de_prodigy. Mapa jest zajebista a nikt nigdy jej nie wybierał bo większość osób to 'dzieci dusta i westa' ...

Veto
14-04-2010, 15:07
Ja mam jeszcze lepszy pomysł, i chciałbym żebyś się na jego temat wypowiedział. Mniej skomplikowany, a wg. mnie lepszy.

1)Rozgrzeffffka
2)(przykładowo) 12 rund
3)Po 12 rundach następuje team swap (przemiana teamów - ct do tt, a tt do ct)
4)Następne 12 rund
5)Koniec mapy.

Diabolix
14-04-2010, 18:09
Jestem za, ale może do 13 wygranych, to trochę za dużo.

Mam nadzieję, że ten mapcycle będzie obejmował mapy Esla, a nie westwoody, dust1, itp.

Stormczester
14-04-2010, 18:42
Zgadzam się z Krajunem!! Taka propozycja nawet mnie zachęciłaby do dalszej gry na serwerze i nie uciekania z niego, jak ciągle to samo jest ;). Mapy ESL'a i dodatkowe typu westwood, eldorado. ŻADNYCH awp_; aim_ map! Takie coś tylko rano, jeżeli admin jest.

Habemus Papam
14-04-2010, 18:49
Świetny pomysł, zacząłbym grać na nowo :d

DonieX <3
14-04-2010, 20:22
1)Rozgrzeffffka
2)(przykładowo) 12 rund
3)Po 12 rundach następuje team swap (przemiana teamów - ct do tt, a tt do ct)
4)Następne 12 rund
5)Koniec mapy.

Nie do wykonania. Dlaczego ? Są osoby, które przechodzą do lepszych temów, a są osoby, które chcą pomóc słabszym team'om. Więc? ;d

Babka Wojenka
14-04-2010, 20:34
Jestem na tak, lecz głupio by było np. cs_italy, tt tam wygrywa 13;0 i koniec ;d

Axelo .
14-04-2010, 20:39
Wtedy troche TP trzeba ogarniać a na APO to nie możliwe.
Ale nie powiem, fajnie by się grało. :)

DonieX <3
17-04-2010, 13:43
Wtedy troche TP trzeba ogarniać a na APO to nie możliwe.
Ale nie powiem, fajnie by się grało. :)

Po co ogarniać TP? ;d W sensie takim chyba, że aby wygrać trzeba grać drużynowo. Lecz są osoby (W tym też ja) że jak pewna drużyna dostaje łomot 9:0, to ja idę do tej gorszej, bo nie lubię tak biegać za fragami. Najlepsza sytuacja, jest 11:11 w rundach i zostaje last ;dd

@Bardzo dorba propozycja, mi się podoba :)

ajee
17-04-2010, 13:52
Nie, takie rzeczy na TP może się przydają i jak serwer ma 14 slotów a nie w przypadku APO gdzie grają 22 osoby i jest to serwer FFA :]

->Spajki_JNS<-
17-04-2010, 14:07
Zaznaczyłem jes gdyż jest to dobra propozycja (wg. mnie).

'Oxidosis'
17-04-2010, 16:07
Ofc, że na tak. Pamiętam jak na Rutexie była gra do x rund (FFA i TP) i grało się dobrze.