Mateusz Soprano
15-04-2010, 21:39
Witam,jestem uczniem pierwszej klasy szkoły zawodowej,wybrałem sobie kierunek "Elektromechanik Pojazdów Samochodowych" do tego zawodu trzeba być dobrym z fizyki a szczególnie w dziedzinach Prąd:Atomy,Przewodniki,Teoria względności itp.Wiele już się nauczyłem,ale jak to jest w trudniejszych zawodach 3 letnich-trzeba jechać na kursy,znaczy się w prawie każdym zawodzie trzeba się uczyć na kursach,ale w innych np piekarz,hydraulik,stolarz to kursy są prawie w każdym mieście.Więc takie zawody jak wymieniłem chodzą ze mną do klasy i mają kursy w szkole.A jako że mój zawód jest inny i trudniejszy i w tym zawodzie jest "niby" tyle nauki to muszę jechać około 150km od mojego domu do miasta o nazwie "Głubczyce".
W tym mieście jest szkoła i internat,w szkole się uczysz około 8h dziennie a w internacie spisz,odpoczywasz,uczysz się itp.
W internacie każdy uczeń ma swój pokój który dzieli z 3 innymi osobami,razem w pokoju są 4 osoby i robią wiele różnych rzeczy,palą,piją puszczają muze na full itp. Słyszałem że były w tych internatach(bursach) dochodziło do kradzieży pieniędzy,portfela z dokumentami,ubrań komórek zegarków itp.Nie wiadomo z kim będę mieszkał w pokoju i czy są to normalni ludzie.Z tąd do was pytania.
1.Byłeś na kursach?(jak nie to na następne pytanie nie odpowiadaj).
2.Ile kosztował kurs(Mój: Pobyt:120zł,wyżywienie dzienne:10zł)
3.Z jakimi osobami mieszkałeś?(debile czy mądrzy poważni ludzie)
4.Czy coś ci zginęło na tych kursach?
5.Pobiłeś się z kimś tam?
6.Czym jechałeś na kurs?
Proszę o szczere odpowiedzi gdyż chcę sobie poczytać i dowiedzieć się kilka prawdziwych rzeczy.W ten poniedziałek zaczynam kurs,myślę że pojadę w Niedzielę autobusem bo w poniedziałek przed 8 muszę być na miejscu.
Trochę się boje o ten kurs,bo nie wiem co jak i gdzie.
W tym mieście jest szkoła i internat,w szkole się uczysz około 8h dziennie a w internacie spisz,odpoczywasz,uczysz się itp.