PDA

View Full Version : Nowa funkcja kalkulatora!



ViVuSeK
24-04-2010, 18:30
Wpadłem dziś na pomysł nowej funkcji kalkulatora APO.Chodzi mi mianowicie o to aby przy wpisaniu lvla/mlvla,zaznaczenia EQ jakie nosisz pisało takie coś:
Walka(zaznaczamy albo mieczem,axem,clubem itd.)
Rodzaj broni(zaznaczamy bron np. Magic Axe,Sca)
Skill(Jaki posiadamy skill np. 109 Club Fighting
Obrażenia zadawane Axe:(pisała by ilość najmniejszych obrażen i największych zadawanych w potwora/gracza)
Wyglądało by to tak zamieszcze screena:
http://i44.tinypic.com/ojnyx1.jpg
Daje sonde!OCZYWIŚCIE TO NIE MUSI TAK WYGLĄDAĆ
Santano:Zrealizuj to bo twoja wypowiedz była niedokładna czy to zrobisz ;)

Senshi
24-04-2010, 18:34
jestem na tak, ale nie wiem czy to wykonalne...

lord max
24-04-2010, 18:44
^^ To samo co up, oczywiście TAK!

Zbigniew Wodecki
24-04-2010, 19:00
Jest mi to obojętne, chociaż to i tak dużo roboty.

Seth Drut
24-04-2010, 19:14
w sumie wystarczy ze zostanie dodane do zaznaczenia:
1. Twoj skill
2. Atak broni.
zreszta do kalkulatora mozna dodac atak z broni, tez do sorca i eda
jetem na tak ;)

Lagga
24-04-2010, 19:28
bardzo ciekawa propozycja , ale napewno trudna w realizacji. jestem na tak !

ajee
24-04-2010, 19:28
hmmmm

A ile z tym jebania będzie jeżeli ktoś będzie to robić... Współczuję..

Pawel_W
24-04-2010, 19:53
lol? minuta góra dwie... oczywiście o ile się zna wzór na obrażenia...

jestem na tak

Patryk1441
24-04-2010, 20:01
Skill, lvl i atak broni i jest git. Na tak.

Vojska
24-04-2010, 20:02
lol? minuta góra dwie... oczywiście o ile się zna wzór na obrażenia...

jestem na tak

Dla Mortiisa znacznie dłużej, ponieważ musi zajrzeć do kodu źródłowego silnika (2-3dni), znaleść wzór za pomocą szukajki (1-5h) oraz napisać to w php (5-6dni) XD

@topic
Tak.

Karpek
24-04-2010, 20:05
Oczywiście, że na tak. Tylko nie wiadomo czy da się to zrobić. ;p

Axelo .
24-04-2010, 20:23
Jeśli Mortiis miałby czas to jestem na tak.

Stoner
24-04-2010, 20:28
Jeśli Mortiis miałby czas to jestem na tak.

Nie ma co się przymilać, my płacimy (czyt. utrzymujemy serwer) to i my wymagamy.

#Top
Weź kolego pod uwagę, że potwory mają różną obronę,
więc jakby uwzględnić to że w trainera bije np. 5k, a w np. Tiger Kinga 0,5k
to ten pomiar byłby bardzo niedokładny.

3rd Dimension
24-04-2010, 20:30
Jestem na NIE. Za dużo roboty i mało kto by z tego korzystał.. Już lepiej coś a'la
"Ile zabić takich_i_takich potworków, żeby wbić XXX lvl".

Pozdrawiam,
3rd Dimension

@Santano,
No to rób : D!!

.vimpex.
24-04-2010, 20:44
Jeżeli jest to do zrobienia, to jestem na Tak.
Przydałoby się to dla tych właśnie 2 profesji, chociaż żadną z nich nie gram.
:cool:

@up
To co ty chcesz, miał Wiceps na dawnym Skust.info :)

Santano
24-04-2010, 20:55
lol? minuta góra dwie... oczywiście o ile się zna wzór na obrażenia...

jestem na tak
PHP znasz, z tego co wiem, trochę lepiej ode mnie, więc kłócił się nie będę, ale..


Opracowanie formularza z użyciem JS, wyświetlającego bez przeładowania strony w zależności od wybranej opcji w polu SELECT (axe, sword, club, distance), listę broni danego typu z możliwością wybrania checkboxa przy każdej z nich (bo tak to powinno wyglądać);
Opracowanie/Stworzenie wzorów (nie skopiowanie), które w zależności od statystyk gracza, broni, innych przedmiotów sprawdzą, jakie gracz zadaje obrażenia potworowi, z uwzględnieniem obrony jaką potwór posiada bądź innemu graczowi, z uwzględnieniem obrony, statystyk i dostępnych przedmiotów z lub bez właściwości magicznych (a wzorów byłoby kilka, np. na obrażenia minimalne i maksymalne);
Opracowanie tablic: nazwy potworów do wybrania, ich obronę i statystyki; listę toporów, mieczy, broni obuchowych i broni dystansowych;
Opracowanie skryptu PHP uwzględniającego powyższe elementy i podającego wynik w dobrej, czytelnej dla przeciętnego, średniej inteligencji gracza postaci;


.. to nie minuta, lub dwie.

@Topic
Mógłbym się tym zająć, ale nie wiem, czy aktualnie jest sens, ponieważ po update nastąpią pewne zmiany co do hitów (było wspomnienie kiedyś w newsie).



Jestem na NIE. Za dużo roboty i mało kto by z tego korzystał.. Już lepiej coś a'la
"Ile zabić takich_i_takich potworków, żeby wbić XXX lvl".

Taki skrypt mamy w kalkulatorze do serwera 8.42. Mogę zdobyć kod i przystosować go pod 7.6. To będzie moment:P

~Mari
24-04-2010, 21:01
#up
Ty mi lepiej odpisz na pw..

#top
Dobra propozycja, tez wlasnie sie zastanawialem czemu tego tam nie ma?;>

Maly
24-04-2010, 21:11
Pewnie że na tak fajny pomysł

KaZeK
24-04-2010, 21:37
Taki skrypt mamy w kalkulatorze do serwera 8.42. Mogę zdobyć kod i przystosować go pod 7.6. To będzie moment:P

To do roboty :D

^Poczekamy do update i zobaczymy co nowego będzie (hity)
Jestem na tak

Myst
24-04-2010, 22:02
Ja jestem na tak ciekawa propozycja i w końcu będę wiedział ile będę walił na takim skillu taką bronią :D

Azbestowy - KRUL FETYSZUW
25-04-2010, 09:26
Ale dodatkowo z możliwością ustawienia jakie eq nosi przeciwnik. W końcu od eq tez zaleza hity

Sub Zero 2
25-04-2010, 10:52
PHP znasz, z tego co wiem, trochę lepiej ode mnie, więc kłócił się nie będę, ale..


Opracowanie formularza z użyciem JS, wyświetlającego bez przeładowania strony w zależności od wybranej opcji w polu SELECT (axe, sword, club, distance), listę broni danego typu z możliwością wybrania checkboxa przy każdej z nich (bo tak to powinno wyglądać);
Opracowanie/Stworzenie wzorów (nie skopiowanie), które w zależności od statystyk gracza, broni, innych przedmiotów sprawdzą, jakie gracz zadaje obrażenia potworowi, z uwzględnieniem obrony jaką potwór posiada bądź innemu graczowi, z uwzględnieniem obrony, statystyk i dostępnych przedmiotów z lub bez właściwości magicznych (a wzorów byłoby kilka, np. na obrażenia minimalne i maksymalne);
Opracowanie tablic: nazwy potworów do wybrania, ich obronę i statystyki; listę toporów, mieczy, broni obuchowych i broni dystansowych;
Opracowanie skryptu PHP uwzględniającego powyższe elementy i podającego wynik w dobrej, czytelnej dla przeciętnego, średniej inteligencji gracza postaci;


.. to nie minuta, lub dwie.

@Topic
Mógłbym się tym zająć, ale nie wiem, czy aktualnie jest sens, ponieważ po update nastąpią pewne zmiany co do hitów (było wspomnienie kiedyś w newsie).



Taki skrypt mamy w kalkulatorze do serwera 8.42. Mogę zdobyć kod i przystosować go pod 7.6. To będzie moment:P
Jak powiedział nasz ukochany Santano lepiej zrobić po update.
@top
Jestem na tak.Wiele osób chce wiedzieć ile wbije w przeciwnika , nie nabijając fraga , nie mając skulla.Na pewno nie byłoby pytań na Game-Chat typu : "Ile walne np.w Vimpexxa ze MLS , skill 98 ? ".Na pewno byłoby o wiele lepiej.
(Omg ale się rozpisuje ostatnio)

Pawel_W
25-04-2010, 12:11
PHP znasz, z tego co wiem, trochę lepiej ode mnie, więc kłócił się nie będę, ale..


Opracowanie formularza z użyciem JS, wyświetlającego bez przeładowania strony w zależności od wybranej opcji w polu SELECT (axe, sword, club, distance), listę broni danego typu z możliwością wybrania checkboxa przy każdej z nich (bo tak to powinno wyglądać);
Opracowanie/Stworzenie wzorów (nie skopiowanie), które w zależności od statystyk gracza, broni, innych przedmiotów sprawdzą, jakie gracz zadaje obrażenia potworowi, z uwzględnieniem obrony jaką potwór posiada bądź innemu graczowi, z uwzględnieniem obrony, statystyk i dostępnych przedmiotów z lub bez właściwości magicznych (a wzorów byłoby kilka, np. na obrażenia minimalne i maksymalne);
Opracowanie tablic: nazwy potworów do wybrania, ich obronę i statystyki; listę toporów, mieczy, broni obuchowych i broni dystansowych;
Opracowanie skryptu PHP uwzględniającego powyższe elementy i podającego wynik w dobrej, czytelnej dla przeciętnego, średniej inteligencji gracza postaci;


.. to nie minuta, lub dwie.

@Topic
Mógłbym się tym zająć, ale nie wiem, czy aktualnie jest sens, ponieważ po update nastąpią pewne zmiany co do hitów (było wspomnienie kiedyś w newsie).



Taki skrypt mamy w kalkulatorze do serwera 8.42. Mogę zdobyć kod i przystosować go pod 7.6. To będzie moment:P
chodziło mi o zrobienie samego kalkulatora na dmg, bez list potworów itd. :)

możecie dać mi wzór to dodam go do mojego fansite <który jest chwilowo w budowie, ale już niedługo ;>)

Devixx
25-04-2010, 12:57
Jestem na nie ;c Komu to potrzebne...

Demon
25-04-2010, 13:05
Jestem na nie ;c Komu to potrzebne...

signed

i tak jak skillujecie to mozecie zauwazyc ile wbijacie 1% , wiec WTF?

Azielu$
25-04-2010, 13:24
chodziło mi o zrobienie samego kalkulatora na dmg, bez list potworów itd. :)

możecie dać mi wzór to dodam go do mojego fansite <który jest chwilowo w budowie, ale już niedługo ;>)

http://i42.tinypic.com/a5e2kl.jpg

heh, no nie wiem
Już od 3 miesięcy kalkulator jest w fazie testów, a jakoś nie widać zmian...

@topic
Może po update, bo jak Santano mówił mają być zmiany w hitach. ;o

Pawel_W
25-04-2010, 13:45
http://i42.tinypic.com/a5e2kl.jpg

heh, no nie wiem
Już od 3 miesięcy kalkulator jest w fazie testów, a jakoś nie widać zmian...

@topic
Może po update, bo jak Santano mówił mają być zmiany w hitach. ;o

bo to jest stary fansite, od półtora roku się nim nie zajmuję ;p teraz robię nową wersję, opartą o zend framework i zsynchronizowaną z forum