PDA

View Full Version : Rewolucja w profesjach na 7.6



Vilgefortz
27-04-2010, 20:59
Jak powszechnie wiadomo profesje na APO są nieprawidłowo zbalansowane. Duża część graczy za te zachwinianie balansem uważa wprowadzenie komend !uh i !mm, lecz to nie jest bezpośredni problem. W chwili obecnej knight stał się profesją której praktycznie nie możliwe jest ubicie solo. Paladyn, jest dobrą profesją, lecz zbyt słabą by pokonać knighta. Najbardziej poszkodowaną profesją na APO jest Sorcerer i Druid, którzy na równym lvlu są praktycznie bez szans na wygranie z paladynem i knightem. W związku z tak nierównomiernym rozkładem sił pomiędzy profesjami wpadłem na pomysł ich zrewolucjonizowania.

1. Na początek chciałbym wziąć pod uwagę rozłożenie hp i mp dla profesji na jeden lvl. Obecnie knight dostaje 31 hp 11 mp; palladyn 21 hp 21 mp; druid/sorcerer 13 hp 29 mp. Proponował bym wprowadzić taką zmianę:

• Knight -> 29 hp i 13 mp na lvl (42)
• Palladyn -> 21 hp i 21 mp lub 22 hp i 20 mp na lvl (42)
• Sorcerer/Druid -> 15 hp i 27 mp na lvl (42)
Teraz postaram się uzasadnić ową propozycje zmiany. Knight ma zbyt dużo hp przez co z każdym lvlem coraz bardziej odstaje od innych profesji, przez co wartość hp na lvl została obniżona o 2 a many zwiększona o 2. Sorcerer/Druid mają zbyt mało hp do pvp. Piszę do pvp gdyż do potworków gdy ktoś ogarnia to wystarczy, natomiast na równym lvlu pada się na 2 hity z czaru +g bolt/macka. Gdyby zwiększono tylko siłę czarów profesji magicznych padały by od siebie na 2 szybkie…

2. Następną priorytetową rzeczą jest zmiana ilości ładowania mp przez manasa. W tej chwili każda postać ładuje tyle samo mp a knightowi potrzebne jest do e maxa 700 natomiast sorcowi aż 1500. Czyli wychodzi na to że knight walnie 2 e maxy z many która jest potrzebna profesjom magicznym na rzucenie jednego zaklęcia. Przedstawię teraz Wam coś: 2x Exori Max > 1x Greater Ultimate Explosion. Wychodzi na to że złudne jest wrażenie że MS szybciej expi bo wali najwięcej, gdyż później traci czas na załadowanie many. Proponuje wprowadzenie takiego progu w postaci mlvla do którego manas ładuje określoną ilość mp:

• Knight (od 7 mlvla) -> 550 mp
• Palladyn (od 25 mlvla) -> 700 mp
• Sorcerer/Druid (od 100mlvla) -> 1000mp
Wynika z tego, że każdej profesji 3 manasy wystarczają na 2 hity najlepszego czaru, z czego palladyn i knight mimo to zaoszczędza trochę many. Przed wbiciem progowego mlvla manas powinien dawać 450-500 mp.

3. Obrażenia zadawane przez wybrane profesje:

• Knight -> Powinna zostać obniżona moc exori maxa o okoła 10-15%. W zamian za to proponuje wprowadzić czar o obecnej sile exori maxa tylko o zasięgu 2 sqm (tak jak exori erex u palka) gdyż knight powinien dążyć do walki w zwarciu.
• Palladyn -> Obrażenia zadawane przez czary są odpowiednie. Zmniejszony natomiast powinien zostać exhausted na exurę vitę.
• Sorcerer -> Jego obrażenie z Greater Ultimate Explosion powinny zostać podniesione o 5-7% gdyż nienormalne jest że 2k sork nie może ubić 1,5k eka.
• Druid -> tu obrażenia z czaru nie powinny być zmieniane, natomiast powinien zostać ulepszony o 2-3% czar exura sio, gdyż jest to postać lecząca i powinien mieć mniejszy dmg niż Sork, lecz lepiej się leczyć.

4. Tu mam jeszcze jedno zastrzeżenie co do czaru utani gran hur, gdyż nie daje on większej różnicy i powinien zostać ulepszony. Palek powinien dostać także jakiś czar pomiędzy utani hur a utani gran hur, gdyż wali on na dystans.

Myśle, że te zmiany w profesjach są niezbędne, gdyż to jest powód zmiejszającej się liczby graczy. Proszę graczy i administrację o poważne podejście do tematu i pomyśleniu, że chęć ulepszenia tylko własniej profesji doprowadzi wcześniej czy później do upadku serwera.

P.S
Grałem na APO każdą profesją przez pewien okres czasu, więc moje zdanie nie jest stronnicze i propozycje owe wysuwam z moich doświadczeń i spostrzeżeń.



P.S 2
Proszę o nie usuwanie tego tematu, przez administrację, gdyż obowiązuje wolność słowa obowiązuje w naszym kraju, a ten post nie łamie regulaminu forum.

@EDIT:
Zgadzam się z Myst który napisał, że trzeba by było to przetestować na test serwerze i gdyby zdało egzamin należy wprowadzić do gry ewentualnie jakieś zmiany, które zostana jeszcze dodane po przeanalizowaniu test servera

Myst
27-04-2010, 21:07
Powiem tyle, że należy to jak już przetestować na test serverze, bo takie trafianie w ciemno na nic się nie zda...

Ps. Moim zdaniem i tak zawsze będzie gorsza i lepsza profesja.

Kapitan Alkohol.
27-04-2010, 21:10
Jestem za, ale z jedną zmianą - bez podnoszenia obrażeń z czaru dla ms'a bo on ma i tak o jakieś 5% mocniejszy czar od druida. W sumie, opisałeś się w tym temacie, a i tak nic z tego nie zostanie wprowadzone :)

Karpek
27-04-2010, 21:13
Po prostu wystarczy usunąć hoty i zrobić tak jak było kiedyś, a nie bawić się w jakieś "rewolucję"...

Jestem na nie.

Lagga
27-04-2010, 21:14
jestem na nie. walki z balansem profesji trwaja juz dlugo i wedlug mnie dobrze jest jak jest. :o

Patryk1441
27-04-2010, 21:18
Hmmm ciekawa propozycja, ale trochę namota no i te 15hp na lvl u magicznych przesadzone :) Reszta pasuje, bo jak narazie EK to RP tylko, że ma więcej hp i mniej mp. Moim zdaniem najlepsze było by takie coś Ek tak jak napisałeś 29hp na lvl, palek lepiej 22 i zwiększyć lekko vitę, magiczne hp zostawić i zwiększyć hity parę %, ale tak żeby pall vs ms na równym lvlu dał radę się wyleczyć czyli jak ms walnie np combo 4k czar i 1k wand to żeby rp miał vitkę 5k+ i tak teraz nie kiedy nie wejdzie vita po exori to łatwo się złożyć.

KaZeK
27-04-2010, 21:18
Co to połowy jestem na tak, a ta druga połowa to manaski... Manasy dają dobrą ilość many i to nie powinno być zmieniane.
Zwracasz uwagę na to ile many bierze dany czar, ale nie zwracasz uwagi na to ile zadaje on dmg.

Vilgefortz
27-04-2010, 21:19
@Lagga
Z tego co wiem grasz knightem i nie stać Cię po poważne podejście do sprawy. Szkoda, że zawsze znajdzie się taki ktoś kto myśli tylko o własnej profesji.
@Karpek
Usunięcie hotów nie jest konieczne. Dzięki nim zredukowana została liczba boterów na serwerze i teraz gracz szanse gracza bez bota są wyrównane. Lecz przez wprowadzenie komend zachwiana została równowaga profesji.
@Kazek
Zwracam także, lecz 2 exori maxy knighta zabierają tyle samo many co 1 greater ultimate explosion, a sumując dmg z dwóch maxów suma tego przewyższa dmg z greater ultimate explosion
@Bastek10
Wyrównane szanse? na 1,5k lvlu ekiem wyuhasz się bez problemu ze spama 2k ms/ed, a równego ms/ed masz na 2 e maxy i hita z macki/axe
@Azielu$
Następnym razem czytaj uważniej proszę ;p Pisałem by osłabić e maxa, ale za to dać czar o zasięgu 2 sqm który walił by tyle co e max w tej chwili, a o zmianie wartości uh'a nic nie mówiłem.

Bastek10
27-04-2010, 21:24
Jestem na nie,teraz macie problem bo są równe szanse.Każdy ms,ed,rp jechał na bocie i ubijał knighta jak psa.Teraz są hoty i mamy wyrównane szanse.Niech zostanie tak jak jest.

diamondback#
27-04-2010, 21:26
Hoho , to się rozpisałeś . Myślę ,że to co napisałeś w tym poście jest w jakimś procencie prawdą i część z tych zmian powinny zostać wprowadzone . Na pewno konieczną rzeczą jest osłabienie Rycerza,ale nie o 15% zwariowałeś :P . O ulepszeniu obrażeń maga nie jestem pewny ,ale siłę exury vity powinni zwiększyć .. na 1,200 lvlu leczę się 55%. Makabra.



HAHAHAHAHAHHAAH pierdolne zaraz... Typie po twoich zmianach to żaden ek nie wybloczy kaptura nawet na 2,2k. W dodatku obniżenie siły e maxa o 15%? Masz chyba nierówno na bani. Nie dość, że ek się teraz gówno uh'a (1,5k ek uha się tyle co 1,1k ek przed wprowadzeniem hotkey'ów) to jeszcze żeby bił tyle co 1,2k ek. Gratuluje głupoty. Jesteś w niej wybitny.

#edit
Jeśli chcesz się wypowiadać o pvp to wbij chociaż 500 lvl.



Zauważ ,że teraz 2200+ms ledwo ubija 1500 ek'a co wcześniej nie sprawiało trudności 1650msowi/edowi.

Azielu$
27-04-2010, 21:30
HAHAHAHAHAHHAAH pierdolne zaraz... Typie po twoich zmianach to żaden ek nie wybloczy kaptura nawet na 2,2k. W dodatku obniżenie siły e maxa o 15%? Masz chyba nierówno na bani. Nie dość, że ek się teraz gówno uh'a (1,5k ek uha się tyle co 1,1k ek przed wprowadzeniem hotkey'ów) to jeszcze żeby bił tyle co 1,2k ek. Gratuluje głupoty. Jesteś w niej wybitny.

#edit
Jeśli chcesz się wypowiadać o pvp to wbij chociaż 500 lvl.

#edit2
Kuźwa wielcy znawcy apo. Jeśli ściągniesz 1,5k ekiem 1,5k ms/ed z takim samym eq na 2 szybkie broń to ci dam kaptur.

Seth Drut
27-04-2010, 21:31
wszystkie propozycje sa bardzo przemyslane, lecz nie wszystkie sa niezbedne.
mysle ze bardzo przyda sie ten lepszy manas.
bo jednak ladowac te 30k many manasem po 600 to troche zajmuje, nawet na hocie :/
tak samo hity ek, rp vs ed/ms.
na rownych lvl to jest 2 czary + broń = dead ms'a/ ed'a.
mam nadzieje ze administracja cos z tym zrobi.
i nie wprowadzac odrazu, bo znowu sie okaże cos zle (test server) ;d

Axelo .
27-04-2010, 21:40
Siła manasów powinna być taka sama dla każdego.
Co do eka, naprawdę dowaliłeś jak orzeł w transformator.
Dużo roboty z Twojej strony ale na darmo gdyż nic nie zostanie zmienione.

Myst
27-04-2010, 21:41
Siła manasów powinna być taka sama dla każdego.
Co do eka, naprawdę dowaliłeś jak orzeł w transformator.
Dużo roboty z Twojej strony ale na darmo gdyż nic nie zostanie zmienione.

Może nic nie zostanie zmienione, ale zawsze warto próbować, bo gdyby nie nasze pomysły, to prawie nic nie zostało zmienione (a tak to czasem coś zmienią).

Okey
27-04-2010, 21:49
Knight się teraz gówno uha, natomiast pallek ma bardzo dobrą vite. Jedynie co bym zmienił, to usunął hoty, przywrócił starą siłe uh i by było wszystko idealnie!
Żadnych zmian dotyczących czarów ofensywnych, gdyż są one dobrze zrobione. Jedyne co "zepsuło" "pvp" apo to te hoty. Przed nimi wszystko zależało od skilla czy tam umiejętności, a teraz wszystko zależy od profesji.
Dziękuje dobranoc

Senshi
27-04-2010, 21:54
ta... twoja propozycja przejdzie to kazdy bedzie chcial zrobic profesje wg wlasnego uznania, najlepiej zrobic
Knight 31hp 11mp hity MSa vite jak u ED sile broni jak u RP golden bolt...
To kazdy bedzie grac EK... Zamiast wymyslac zostaw to administracji
Santano pisal juz ze podczas UP bedzie zmiana profesji...

Belhior
27-04-2010, 21:57
Ja powiem tak, po wprowadzeniu hotów all ms,rp i ed zwalają na hoty, a tak naprawdę to ich wina, że pedają. Powiedzmy prawdzie w oczu poprostu ktoś jest od was lepszy :)

Vilgefortz
27-04-2010, 22:03
@belhior
Tak, dmg eka takie same praktycznie jak rp, do tego 1,5 x wiecej hp i w dodatku broń na 2 sqm macie 1 reczną co daje wam dodatkowo tarcze... pomyśl

Szaloony Zieloony
27-04-2010, 22:13
A więc tak:

1. co do hp/hp to się zgadzam w 100% (chociaż wtedy będzie płacz ze ek ma za mało hp)

2. manaski - ten próg od danego mlvla jakoś mi się nie bardzo podoba. Bardziej pasowałoby mi, że dostajemy 500 many + 3x mlvl tzn. knight z 10 mlvl będzie dostawał około 530 many, palek z 30 mlvl - około 590 many, sorc/drut z 100 mlvl - 800 many.

3. obrażenia - ok

4. utani gran hur - moim zdaniem niepotrzebne.

ARMEDIS
27-04-2010, 22:27
Balans profesji jest potrzebny ale wydaje mi się że nie aż tak radykalny.

ed/ms >> 2hp zamianst 2mp co lvl
800many od 110 mlvl (nie 100)


ek - nie trzeba tu nic zmieniać, bo to pod siłę tej profesji trzeba zmienić pozostałe, ewentualnie można dodać jakiś czar.


paladyn
1 hp zamaist 1mp co lvl, allbo zwiększyć siłę czarów o jakieś 5%

N-series
27-04-2010, 22:40
Powiem tyle nie . manaski są ok a hp i mana tak samo , daj spokój ms i ed dostali hp więcej , 3 lata temu o 2 teraz z rok temu o 1 , 15hp czubie na lvl to by ***** druid z potężnym sio nei był do rozjebania tera 13hp za lvl potem 15 , 2k lvl ma 26k hp potem by miał 30 , wiesz ile to jest? daj spokój wszystko jest ok tylko z uhami coś trzeba zrobić

Dazio
28-04-2010, 06:31
Matko boska, ale to jest beznadziejna propozycja, ale zes dojebał...
Oczywiscie ze jestem na nie !

M4A1
28-04-2010, 09:27
Najglupsza propozycja jaka widzialem ty chcesz jeszce oslabiac ek jak ja sie juz uham po niecale 10 k ek musi gonic zeby jeszcze lac z macki a sie jeszcze ucieka vita wchodzi zawsze uh natomiast nie macka jeszcze nie zawsze wejdzie albo wejdzie mocny hit a po tem slaby i co z tym zrobic ?...

Pallek ma vite za 16 k chyba czyli na okolo 2.5 vity ma cale hp ... powinni wprowadzic twoja propozycje z manasami i dac 1 czy 2 hp wiecej ms/ed

W tedy byl by dobry balans

Jestem na nie

N-series
28-04-2010, 09:31
Najglupsza propozycja jaka widzialem ty chcesz jeszce oslabiac ek jak ja sie juz uham po niecale 10 k ek musi gonic zeby jeszcze lac z macki a sie jeszcze ucieka vita wchodzi zawsze uh natomiast nie macka jeszcze nie zawsze wejdzie albo wejdzie mocny hit a po tem slaby i co z tym zrobic ?...

Pallek ma vite za 16 k chyba czyli na okolo 2.5 vity ma cale hp ... powinni wprowadzic twoja propozycje z manasami i dac 1 czy 2 hp wiecej ms/ed

W tedy byl by dobry balans

Jestem na nie


chyba darkrose ma 16k vite
ja na 2250rp vitam się 13-15k i mam 47k hp czyli ponad 3 vity

Maly
28-04-2010, 09:55
Wedł€g mnie druid dużo siochać a sorcerer bić wiecej kina mieć dużo hp ale słabe czary z daleka takie exori max powinno być slabsze a kina tylko w zwarciu co do paladyna to on sie nie powinien nazywać paladyn bo paladyn też powinien bić z miecza a jeśli to łucznik to polecam profke rogue , archer...

Ernii
28-04-2010, 10:05
smialem sie jak to czytalem po 1 druid ma lepsze leczenie od sorca a chcesz mu jeszcze podniesc? przy czym bije niemal tak samo ;| cos chyba malo grales na apo ; ]
a o palladynie juz nie wspomne pomysl ze kazdy rp skalada wiekszy lvl ms placzecie bo zrobiliscie pallkow i nie mozecie ubic eka heh ; ] a ms/ed jak ma go zabic ? czar u eka na 2 sqm ? normalny jestes ? ;| to nie rl tibia i tak ciezko dobic pekera jak ci ucieknie za obszar macki ; |

Xienus
28-04-2010, 10:45
piszesz ze sorcerer nie ma z nikim szans??
jak masz o pvp to tak jest...
Srcerer jak pości sapama palkowi to ten musi sie tylko vitac i nie może atakować aby nie paść...
taki 700 ms z s setem klapami vs 800 pall z blue robe i turbanem i boszki
wynik?? ogar sorcerer zmiecie go z powierzchni ziemi...
i to było przed zwiększeniem siły czarów ms/ed która miała miejsce z 3 tyg temu...
do tego dochodzi to ze 800 ms 1 lvl wbija 10-15 min a palek 20-27 min...
gdzies tam pisałeś ze ms straci czas na ładowanie many...?
ogarnij koleś wiesz co to wosso?? i funkcja auto manas??
nie?? to nie pisz takich bredni plix...
co do knighta.
rl tibia od kilku lat dąży do tego aby knight był profesja która trzeba bić w kilka osób...
lecz sam nikogo nie ubije solo...
i taka sytuacja mogła by być tez na apo...
po I zmniejszyć zasięg exori max
po II zmniejszyć dmg z exori maxa o 15-20%
po III zwiększyć sile uha... tak dobrze napisałem zwiększyć o 5%

co do palla...
większe hity 0 10%
exori max erex od 750 many...

wracając do ms/ed to dodać im 5% odporności na prąd i /obrażenia fizyczne? (w każdym razie chodzi o exori ...)

wtedy wyrówna się szybkość expienia... i pvp sorcerera/druida...

Orson_Pall
28-04-2010, 11:14
Propozycja marna, ale to prawda, postacie trzeba zbalansowac... co do n-series... czlowieku, to ze grasz rp, nie znaczy ze ed i ms maja miec zero -.- grales ed, plakales ze za slaby, grasz rp, to placzesz ze rp zaslaby... wez sie ogarni.

Azbestowy - KRUL FETYSZUW
28-04-2010, 13:34
2hp wiecej na lvl dla magicznych, to 4k hp dla 2k lvla...

#top
Wg mnie wystarczy zwiekszyc exh uha w pvp i bedzie ok.

Vilgefortz
28-04-2010, 20:35
Srcerer jak pości sapama palkowi to ten musi sie tylko vitac i nie może atakować aby nie paść...

Tylko zauważ że po sorcerer musi sie vitac praktycznie po każdym uderzeniu z g bolta przez palka, inaczej poleci szybko na combo.

taki 700 ms z s setem klapami vs 800 pall z blue robe i turbanem i boszki
wynik?? ogar sorcerer zmiecie go z powierzchni ziemi...
Tylko czemu porównujesz postacie w innym eq?, w tym samym eq i na tym samym lvlu ms/ed za nic nie ubije dobrze ogarniającego palladyna, a sam padnie gdy spali całą manę.

i to było przed zwiększeniem siły czarów ms/ed która miała miejsce z 3 tyg temu... widzę że masz nie świeże informacje gdyż zwiększenie siły czarów ms/ed nie miało miejsca.

gdzies tam pisałeś ze ms straci czas na ładowanie many...?
ogarnij koleś wiesz co to wosso?? i funkcja auto manas??
nie?? to nie pisz takich bredni plix...
Granie na bocie to łamanie regulaminu, a administracja powinna dążyć by gra na bocie nie była konieczna...

rl tibia od kilku lat dąży do tego aby knight był profesja która trzeba bić w kilka osób...
lecz sam nikogo nie ubije solo...
i taka sytuacja mogła by być tez na apo...
po I zmniejszyć zasięg exori max
po II zmniejszyć dmg z exori maxa o 15-20%
po III zwiększyć sile uha... tak dobrze napisałem zwiększyć o 5%
Co do tego mogę się zgodzić.


Wg mnie wystarczy zwiekszyc exh uha w pvp i bedzie ok.
Tu jestem na nie, gdyż trzeba pamiętać, że APO to nie tylko pvp, a tak ek będzie się na potworkach gówno leczył[/QUOTE]

Demolka Knight
29-04-2010, 19:12
Niewiem...jak narazie nikt nie poruszal tekiego tematu bo gracze akceptowali tak jak jest teraz i bedzie wiec naucz sie pierw grac a potem pisz takie tematy ok ? to wszystko ...
Pozdrawiam :)

Anusiak Wielki
29-04-2010, 19:14
Za bez obrazen tylko...

ViVuSeK
29-04-2010, 19:54
Jestem za oprócz tych czarów dla Sorca bo już zadaje dość wielkie hity lepiej zostawic jak jest

Domcio666
29-04-2010, 20:08
taki balans by sie przydal poniewaz ja majac 800 ms trudno mi uwalic 650 ek solo :<

Dexter Rook Sorcerer
29-04-2010, 20:11
Zrubcie powstanje ! ! ! ! ! !

Tak, tak. Te wszystkie tematy zaczynają się robić śmieszne. Knight to czołg ? Dobra, ale chyba od tego jest. Na realu knighta bije się najdłużej, ms / ed składa się na pierwsze lepsze combo od 3 magicznych. Paladin ? Średnia liczba hp robi z niego dość dobrego blokera. Tak zróbcie jednoręczną kusze, żeby knight nie mógł nosić tarczy, polepszcie silver wanda o 30 %, hity sorca o 20, i oczywiście zmniejszcie siłę uha o 20 % ! Przecież ***** wiadomo, że każdy będzie bronił swojej profesji. Kiedyś, jak ktoś się szybko uhał to też był czołgiem. Ja dzisiaj moim 300 ms'em zabiłem 390 rp'ka. Pewnie myślicie jak to możliwe, wystarczy dobra taktyka i chwila nieuwagi przeciwnika a wygraną macie w rękach.

Zark
29-04-2010, 20:15
Zrubcie powstanje ! ! ! ! ! !

Tak, tak. Te wszystkie tematy zaczynają się robić śmieszne. Knight to czołg ? Dobra, ale chyba od tego jest. Na realu knighta bije się najdłużej, ms / ed składa się na pierwsze lepsze combo od 3 magicznych. Paladin ? Średnia liczba hp robi z niego dość dobrego blokera. Tak zróbcie jednoręczną kusze, żeby knight nie mógł nosić tarczy, polepszcie silver wanda o 30 %, hity sorca o 20, i oczywiście zmniejszcie siłę uha o 20 % ! Przecież ***** wiadomo, że każdy będzie bronił swojej profesji. Kiedyś, jak ktoś się szybko uhał to też był czołgiem. Ja dzisiaj moim 300 ms'em zabiłem 390 rp'ka. Pewnie myślicie jak to możliwe, wystarczy dobra taktyka i chwila nieuwagi przeciwnika a wygraną macie w rękach.
Łoł ale się napisałeś :>

#topic
Te uhy na hotach są beznadziejne. Rozumiem samego manasa. Niech je usuną to będzie mniej kozaczków :]:]:]

Senshi
29-04-2010, 20:16
Zrubcie powstanje ! ! ! ! ! !

Tak, tak. Te wszystkie tematy zaczynają się robić śmieszne. Knight to czołg ? Dobra, ale chyba od tego jest. Na realu knighta bije się najdłużej, ms / ed składa się na pierwsze lepsze combo od 3 magicznych. Paladin ? Średnia liczba hp robi z niego dość dobrego blokera. Tak zróbcie jednoręczną kusze, żeby knight nie mógł nosić tarczy, polepszcie silver wanda o 30 %, hity sorca o 20, i oczywiście zmniejszcie siłę uha o 20 % ! Przecież ***** wiadomo, że każdy będzie bronił swojej profesji. Kiedyś, jak ktoś się szybko uhał to też był czołgiem. Ja dzisiaj moim 300 ms'em zabiłem 390 rp'ka. Pewnie myślicie jak to możliwe, wystarczy dobra taktyka i chwila nieuwagi przeciwnika a wygraną macie w rękach.
APO to nie RL i nie patrz jak jest na innych serwerach...
MS/ED narzekal ze pada od 300 mniej RP
a ze RP pada od 300mniej EK to nikt tego nie widzi...

.vimpex.
29-04-2010, 21:29
Jestem na Tak.
Wszystkie propozycje mi się podobają.