huhers
11-05-2010, 15:45
Moja propozycja to zrobienie (jezeli jest to mozliwe) systemu nabijania skilli...
Chyba kazdy z was wie, ze sa 3 sposoby bicia:
-(1) offensive fightind (najwieksze obrazenia, jednak obrona jest niska)
-(2) balanced fighting (50% dmg 50% def)
-(3) defensive fighting (małe obrazenia, duza obrona)
I moja propozycją jest zmienienie wbijania skilla <wygladaloby to tak> :
(1) fight,sword,club i axe wbija sie o 40% szybciej niz normalnie, ale shielding o 40% wolniej
(2) Normalne wbijanie ''male'' i shieldinga
(3) ''male'' wbija sie wolniej o 40%, a shielding o 40% szybciej
Mysle, ze podoba wam sie pomysl...
przydaloby sie to, poniewaz wiekszosc osob skilluje np. sword, a pozniej sie przerzuca na np. axe i nie chce sie tak dlugo skillowac... mozna by bylo zrobic w tym wypadku opcje (1) i czas skillowania skrocilby sie o te kilka h
Chyba kazdy z was wie, ze sa 3 sposoby bicia:
-(1) offensive fightind (najwieksze obrazenia, jednak obrona jest niska)
-(2) balanced fighting (50% dmg 50% def)
-(3) defensive fighting (małe obrazenia, duza obrona)
I moja propozycją jest zmienienie wbijania skilla <wygladaloby to tak> :
(1) fight,sword,club i axe wbija sie o 40% szybciej niz normalnie, ale shielding o 40% wolniej
(2) Normalne wbijanie ''male'' i shieldinga
(3) ''male'' wbija sie wolniej o 40%, a shielding o 40% szybciej
Mysle, ze podoba wam sie pomysl...
przydaloby sie to, poniewaz wiekszosc osob skilluje np. sword, a pozniej sie przerzuca na np. axe i nie chce sie tak dlugo skillowac... mozna by bylo zrobic w tym wypadku opcje (1) i czas skillowania skrocilby sie o te kilka h