Zaloguj się

View Full Version : [Forum] Tag Youtube.

Vojska
20-05-2010, 18:40
Witam,
Moją propozycją jest dodanie tagu youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=3QhX-Snjwbo
http://www.youtube.com/watch?v=3QhX-Snjwbo
3QhX-Snjwbo

http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?199304-How-To-Make-a-YouTube-BB-Code

KaZeK
20-05-2010, 20:04
Hmm... Nie jest to w cale głupi pomysł, chociaż z drugiej strony być może (nie znam się na tym) ale lagowało by to forum?

Zaznaczyłem tak.

Zaraz będzie temat link

Elite Filutek
20-05-2010, 20:20
Pomysł całkiem fajny , ale jak KaZeK napisał . Nie lagowało by to forum ?? . Dałem na tak i mam nadzieje , że coś takiego zrobią :)

Euzebio.
20-05-2010, 20:25
Jak widac jest to bardzo dobra propozycja 100% odpowiedzi jest na tak, ja oczywiscie tez bardzo mi sie to spodobało. Moze ekipa apo cos takiego zrobi, fajnie by było. :)

ARMEDIS
20-05-2010, 20:29
No przynajmniej nie było trzeba ściągać plików z działu filmiki.

Solex
20-05-2010, 20:30
Forum nie będzie to lagowało gdyż każdy filmik będzie musiał być odtwarzany nie będzie on odrazu 100% odczytany :D

Seba Master Knight
20-05-2010, 20:31
Nie, bo długo będą się strony wczytywać jak ludzie będą to nadmiernie wykorzystywać

Azbestowy
20-05-2010, 20:32
Na tak, ale tylko w dziale muzyka (ewentualnie humor), żeby nikt nie mógł się przypierdolić, że laguje.

Vojska
20-05-2010, 20:39
Nie, bo długo będą się strony wczytywać jak ludzie będą to nadmiernie wykorzystywać

Robiłeś jakieś testy, że tak mówisz ?

Solex
20-05-2010, 20:40
Nie rozumiesz chyba tego to nie jest tak że jak wchodzisz na ten temat na forum z filmem to odrazu Ci się on wczytuje. Dzieje się to dopiero gdy zechcesz go obejrzeć. :p

Euzebio.
20-05-2010, 20:48

I tak naprawde to Ty człowieku gówno wiesz, bo nie robiłeś zadnych testów...
Zawsze mozna sprobowac.

@topic
Mowiłem juz jestem na tak.

Seba Master Knight
20-05-2010, 20:55