View Full Version : [Forum] Tag Youtube.
Witam,
Moją propozycją jest dodanie tagu youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=3QhX-Snjwbo
http://www.youtube.com/watch?v=3QhX-Snjwbo
3QhX-Snjwbo
http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?199304-How-To-Make-a-YouTube-BB-Code
Hmm... Nie jest to w cale głupi pomysł, chociaż z drugiej strony być może (nie znam się na tym) ale lagowało by to forum?
Zaznaczyłem tak.
Zaraz będzie temat link
Elite Filutek
20-05-2010, 20:20
Pomysł całkiem fajny , ale jak KaZeK napisał . Nie lagowało by to forum ?? . Dałem na tak i mam nadzieje , że coś takiego zrobią :)
Euzebio.
20-05-2010, 20:25
Jak widac jest to bardzo dobra propozycja 100% odpowiedzi jest na tak, ja oczywiscie tez bardzo mi sie to spodobało. Moze ekipa apo cos takiego zrobi, fajnie by było. :)
No przynajmniej nie było trzeba ściągać plików z działu filmiki.
Forum nie będzie to lagowało gdyż każdy filmik będzie musiał być odtwarzany nie będzie on odrazu 100% odczytany :D
Seba Master Knight
20-05-2010, 20:31
Nie, bo długo będą się strony wczytywać jak ludzie będą to nadmiernie wykorzystywać
Azbestowy
20-05-2010, 20:32
Na tak, ale tylko w dziale muzyka (ewentualnie humor), żeby nikt nie mógł się przypierdolić, że laguje.
Nie, bo długo będą się strony wczytywać jak ludzie będą to nadmiernie wykorzystywać
Robiłeś jakieś testy, że tak mówisz ?
Nie rozumiesz chyba tego to nie jest tak że jak wchodzisz na ten temat na forum z filmem to odrazu Ci się on wczytuje. Dzieje się to dopiero gdy zechcesz go obejrzeć. :p
Euzebio.
20-05-2010, 20:48
I tak naprawde to Ty człowieku gówno wiesz, bo nie robiłeś zadnych testów...
Zawsze mozna sprobowac.
@topic
Mowiłem juz jestem na tak.
Seba Master Knight
20-05-2010, 20:55
Tak testowałem, będzie nadmierne wykorzystywanie tego w postach i podpisach, a wiadomo, że link załaduje się dużo szybciej niż taki javascript. No może nie?