Zaloguj się

View Full Version : Serwer...

roman-17
07-06-2010, 22:10
Dawno nie grałem na APO. Lecz postanowiłem wróci po odzyskaniu swojej schackowanej postaci. Powodem mojej nieobecności jednak nie była kradzież konta lecz wszech obecna głupota, chamstwo (większe nawet niż w Sejmie), zawiść, nienawiść do drugiego gracza i ogólnie pojęte noobstwo.

Lubie ten serwer bo jest rozwojowy i ma idealne ustawienia. Chce tu grać ale jak loguję się do gry to mnie krew zalewa jak kolejny raz widzę okrzyk "DAM KASE ZA ZAUFANIE!!" lub inne rzeczy o których pisałem w pierwszym akapicie. Mam swoje 22 lata i jestem studentem więc chcę się relaksować w tej grze a nie (brzydko mówiąc) wkurwiać...

I po tym przydługim wstępie pojawia się moja propozycja:
Otwarcie nowego "Elitarnego" serwera 7.6. Identycznej kopi obecnego serwera z tym wyjątkiem, że dostęp do serwera byłby jedynie dla osób pełnoletnich (ew. od 16 roku życia) oraz płatny (rodzaj wpisowego) ok 50pln. Na serwerze były by restrykcyjnie przestrzegane wszystkie punkty regulaminu z tym, że ban minimum na miesiąc a 3 bany to permanentne usunięcie całego konta z tego serwera.

Aby była większa pewność, że nie będzie "noobów" można by wprowadzić system VOTE za przyjęciem nowego gracza. Większość głosów i już wiemy co i jak. Bo jak się przejrzy forum, stronkę i aktualne APO od razu będzie wiadomo czy dany jegomość nadaję się.

W dużym skrócie: Nowy serwer 7.6 tylko dla wybrany, z miłą i koleżeńską atmosferą.

Zapraszam do głosowania, komentowania, krytykowania, pytania oraz ogólnej dyskusji na powyższy temat.

Pozdrawiam!!

@ ~Nastero~
Po co tak agresywnie? Podaj jakieś argumenty. A gra mi się podoba tylko nie panująca tu atmosfera.

@ lord max
Właśnie o to mi chodziło o to, żeby było mało osób. A co do utrzymania serwera to można by trochę odciąć od innych bo z tego co widzę nie są maksymalnie używane. A co do zapowiedzi administracji to nie ma rzeczy niezmiennych :)

Vernereq
07-06-2010, 22:13