PDA

View Full Version : Titan Quest[Zielono/fioletowe paski]

Lady Knighter
11-06-2010, 15:38
Wie ktoś co zrobić żeby myszka mi się nie zacinała i wolno chodziła? Bo przez to nie da się grać!!

@Down
Bardzo mi ***** pomogłeś -.- Ciekawe skąd mam wiedzieć jaka to karta graficzna jak nie znam się wogóle na informatyce -.-

ilovehh.
11-06-2010, 16:11
Z tego co mi się wydaje to chyba Twój komputer nie spełnia wymagań gry, spróbuj zainstalować nowe sterowniki, DirectX'a, pobaw się w ustawieniach grafiki w grze, może coś zdziałasz.

->Chemical<-
11-06-2010, 20:15
W ustawieniach masz pewnie ustawione, głębokość kolorów 16bit czy coś takiego, ustaw na 30bit, sprawdz jaki masz monitor [rozdzielczość] ustaw taką w grze, a i napewno komputer odpali tq?

Lady Knighter
11-06-2010, 20:28
@Up
Nic nie dało :/ Ciągle się myszka ścina. To mi najbardziej przeszkadza ;/

@Down
Bezprzewodową...
Odinstalowanie nie dało nic za chuja :/ Ja pierdole.... 3 dychy wyjeb*** w błoto...

->Chemical<-
11-06-2010, 20:57
Jak nie pomaga, to polecam skopiować savy i od nowa zainstalować grę, a myszkę masz bezprzewodową czy normalną?

Oj to chyba widać problem :rolleyes: na internecie szukałem to 3 tematy były takie same, a myszki mieli bezprzewodowe :( więc wiesz już? :) Spróbuj z normalną myszką.

Przepraszam, nie nabijam postów.

Kosmo
12-06-2010, 15:05
A próbowałeś

moj komp -> panel sterownia -> mysz -> opcje wskaźnika http://i50.tinypic.com/4ki3nn.jpg :D?

~Nastero~
12-06-2010, 15:11
Wiesz co? nie bulwersuj się tak,to wina sprzętu... Przypominam iż nie jest to forum "informatyczne". Możliwe że zje*ała Ci się myszka... Podłącz inna i sprawdź.

Saylor
12-06-2010, 17:07
@Up

@Down
Bezprzewodową...
Odinstalowanie nie dało nic za chuja :/ Ja pierdole.... 3 dychy wyjeb*** w błoto...

Może baterie w myszce są na skraju wyczerpania?
Tak jak już inni napisali, spróbuj podłączyć normalną myszkę. Jak nie to po prostu gra CI laguje, albo masz za słaby sprzet.

Seba Master Knight
12-06-2010, 17:09