View Full Version : Samsung Wave - czy warto?
Cześć,
chciałbym wziąć jakiś dobry telefon w planach optymalnych Orange, no ale szerze mówiąc nie znam się aż tak bardzo w tym temacie.
Myślałem o Samsunga Wave, bo akurat jest na niego promocja.
Ale, czy to jest dobry wybór?
Zarówno jeżeli chodzi o telefon jak i ofertę.
Niby obniżyli abo i dali go za 1zł, no ale nie wiem, czy to jest najlepsza propozycja na rynku , chociaż nie widziałam samsunga wave w tej cenie u nikogo innego.
Kamor Wielki
03-08-2010, 19:25
Zadaj sobie pytanie - czy na pewno potrzebny jest mi tel. z dotykowym wyświetlaczem ?
Ja wole zaoszczędzić pare stów i wziąść jakiego K800 : D
Mozesz dac link do wyboru telefonow w tej ofercie, wtedy bedzie wiadomo, czy warto wziasc wave'a, czy nie. Poczytaj opinie w internecie, ja mialem dylemat miedzy 2-oma telefonami i spedzilem cale 2 dni na czytaniu opinii w necie ;D.
Ziemniak
03-08-2010, 19:54
Niby obniżyli abo i dali go za 1zł
No jeśli Ci dają za 1zł to bierz. Na allegro najtaniej to 900zł... Sam bym wziął ten telefon, lecz przy moim abonamencie drogi.. samsung monte za 60zł mogę wziąć ;)
Ja wole zaoszczędzić pare stów i wziąść jakiego K800 : D
K800 można na allegro kupić za 200zł
All Eyez On Me
03-08-2010, 20:38
Wiesz, mimo że jestem ANTY dotykowy, to ludzie chwalą sobie go.
Podobno nie trzeba mocno dusić bo ekranik jest taki że najmniejsze dotknięcie powoduje kliknięcie:D
no wlasnie, wave ma bardzo dobre opinie. za 1 zl to sie na pewno oplaca. to jaka taryfa? 99 zl netto, tak?
Harvester
07-08-2010, 18:01