View Full Version : Marihuana
Witam, chcialbym sobie raz na jakis czas zapalic ten specyfik [jak w temacie]
I mam pytanie.
Czy jezeli zapale raz na miesiac to moge zachorowac na raka np?
I czy sa jakies powazniejsze skutki jezeli zapale tylko raz na miesiac.
No i przecietny koszt na 1 skuna? sorry jestem zielony w tym temacie :)
No to Tak... Jeżeli będziesz palił raz na miesiąc to napewno ci się nic nie stanie... Osobiście znam ludzi którzy palą od kilku miesięcy codziennie i nic go nie jest...:D no a koszt to zależy... U mnie jedna sztuka(1 gram) kosztuje 30Zł... Czyli z tego wyjdą ci 2 dobre baty albo 3 słabsze... Oczywiście jeżeli dostaniesz dobra sztukę...
no wiesz... jeżeli dostaniesz gdzieś czystą maryśkę... 3-6% thc... to sobie zjaraj... ale teraz są chemiczne przeróbki 15% thc?? uzależniające na maxa...
Zależy od organizmu, jeden pali codzieniie po 3g a jednemu wystarczy raz zapalić i mieć jakieś powikłania. Ja osobiście wole się napić :)
Ja pale 2-4 razy w miesiacu i mi nic nie jest no tak 1 gram 30zl to troche jak na ktortka przyjemnosc, ale osobiscie wole wrocic do domu wesoly, bez zmartwien, z dobrym apetytem oraz snem niz naje**** ze samolotami w glowie ^.-
Pale co 2-3 dni. Jak narazie nie czuje sie ani uzalezniony ani nie mam problemow z plucami. Cena 1g to 30zl a wyjdzie z tego z 5-6 lufek czyli wystarczajaco duzo aby ujebac sie z 5 osob (oczywiscie przy dobrym skunie).
1st R. Boonek
25-11-2010, 12:42
Pale co 2-3 dni. Jak narazie nie czuje sie ani uzalezniony ani nie mam problemow z plucami. Cena 1g to 30zl a wyjdzie z tego z 5-6 lufek czyli wystarczajaco duzo aby ujebac sie z 5 osob (oczywiscie przy dobrym skunie).
1g na 5 osob? haha slaby jestes xd
#t nie wiem kto ci takich bzdur naopowiadal ale od palenia raz na miesiac nic ci nie bedzie ;o
#down smiechawe po 1 gieciku tak, ale nie spalonym w 5 osob (no chyb a ze duzych rozmiarow ;o)