Zaloguj się

View Full Version : Amulety - radykalna zmiana.



Kumpel Armii
18-12-2010, 14:09
Niegdyś najcenniejszy amulet, którym był StarLight zapewniał i nadal nam zapewnia 100% pewności, że nie stracimy podczas śmierci naszego ekwipunku ani zdobytego doświadczenia. Więc właśnie tutaj nasuwa się propozycja zmiany. Otóż jest to amulet stosunkowo tani. A więc bzdurą dla mnie jest to, że podczas śmierci nie tracimy nawet 1% punktów doświadczenia. Takie hight levele w ogóle nigdy nie stracą żadnego poziomu, ponieważ taki amulet dla nich, to jak 1k dla początkującego na APO. W dodatku zabicie hight poziomowego gracza nie dość, że nie należy do najłatwiejszego zadania, to tak na prawdę nie mamy żadnej satysfakcji z zabicia takowego gracza. Co nam z tego, że straci dla niego nic nie warty amulet, skoro jego punkty doświadczenia nie ulegną zmianie, a ekwipunek zostanie w nienaruszonym stanie? Otóż właśnie nic! Jedyne czym możemy się w takiej sytuacji pochwalić to tym, że zginął. WOW - kogo to obchodzi? heh. Sądzę, że nikt nie będzie o tym pamiętał zbyt długo :>

A więc po krótkim przedstawieniu argumentów, oto docelowa Moja propozycja:
Item|Nazwa|Szansa na utratę ekwipunku|Szansa na utratę plecaka|Procent utraty punktów dośw.

http://i44.tinypic.com/bi75ag.gif|
Amulet of Loss|
0%|
0%|
10%

http://i42.tinypic.com/2dt4ok5.gif|
StarLight|
5%|
0%|
3%

http://i37.tinypic.com/magd1e.gif|
Soft Amulet|
0%|
0%|
2%

http://i37.tinypic.com/magd1e.gif|
Winged Amulet|
0%|
0%|
2%

http://i37.tinypic.com/magd1e.gif|
Pandemonium Amulet|
0%|
0%|
1%

http://i37.tinypic.com/magd1e.gif|
Bunny Amulet|
0%|
0%|
1%

http://i37.tinypic.com/magd1e.gif|
Perfect Amulet|
0%|
0%|
0%
* Amulet of Loss w mojej propozycji nie ulega zmianie.
** Procent utraty punktów doświadczenia jest od całego expa, nie od danego levelu (chociaż, zostawiam to do przemyślenia).
*** Dodałem do tabeli "Szansę na utratę plecaka" - ponieważ nie wszyscy wiedzieli, iż plecak z amuletem nigdy nie ma wypadać.
**** Dodatkowy atut takiej zmiany to zmniejszenie pieniędzy na APO. Przy spadających (i tak bardzo rzadko) przedmiotach gracz musiałby kupić nowy item.

Kierownik
18-12-2010, 14:13
NIE Niech zostanie ja jest, od dawna jest tak, że jak masz SLa to nic nie tracisz. Kiedyś Mortiis zmieniał SLa, ale i tak powrócił do pierwotnego stanu jaki określili, że nie traci eq ani doświadczenia

Lolipops
18-12-2010, 14:14
Też kiedyś nad tym myślałem ale nie założyłem tematu,a szkoda .
Mogliby to wprowadzić straty niby niewielkie ale nareszcie zakończyły by sie lub były mniej spotykane zabawy player versus player przed depo-temat jak najbardziej godny uwagi

Choowder
18-12-2010, 14:17
fajny pomysl ale wtedy cena sl"a musiala by wtedy zmalec ... ja i tak perfecta nosze to lotto ;D a i soft amulet oraz winged takie same wlasciwosci jak sl i ten speed i mana w p amm i yech bunny to wkoncu drogie amulety wiec powinno byc 0% tego i tego tak samo w perfekcie, fajny pomysl

Zarexoholik?
18-12-2010, 14:49
No no, jak Mortiis weźmie się za smiany w amuletach to skończy się na tym, że w dziale bugi będzie 100 tematów, że komuś spadł lvl, czy stracił eq. Jestem na NIE. Lepiej dodać większą liczbę fragów, zmniejszyć czasz oczekiwania i zwiększyć ceny amuletów/doładowań.

Joogi
18-12-2010, 14:53
#Up
Hahahahahahaha, no XD

#Topic
Teraz jest dobrze, niech lepiej nie ruszaja tych amuletow, bo bedzie jeszcze gorzej ^^ Jestem na nie, zostawic tak jak jest teraz (:

.Khuramek.
18-12-2010, 14:56
Jestem za. Bo na tym serverze kozaczenie kończy sie jedynie stratą SL'a...
Ludzie sie nie boją bo padną to nic im nie spada. Jaknajbardziej za tą propozycją ale to jeszcze do negocjacji procenty... i bylo by ok

HpX3
18-12-2010, 14:57
jak nie masz co z kasą robić to wyrzucaj do wody albo dawaj noobkom. Dla mnie sl to baardzo duzy koszt i nie narzekam na nadmiar kasy ...
Po co to zmieniać skoro jest dobrze, typowe polskie podejście do sprawy

Carlos-
18-12-2010, 14:59
Jestem na nie. Znów odeszło by kilkadziesiąt osób.. _._

Panek Kitara
18-12-2010, 15:22
Rozumie,jakby takie coś było wprowadzone na samym początku servera a nie teraz gdy są już prawie 3k lvle ^.- Ty i te twoje marne propozycje mnie rozbrajają jesteś tak irytującym dzieckiem że to się w pale nie mieści :D

nie.

Vinai
18-12-2010, 15:43
Nie , niech zostawią tak jak jest. Tyle motania będzie ,że ch*y

Splaxor
18-12-2010, 15:50
Tak jak większość uważam, że jest za późno na jakiekolwiek zmiany. Ja noszę perfecta, więc wszystko mi jedno czy to wprowadzą czy nie, ale ogólnie niech już nie kombinują z tymi amuletami.

Blood Raven
18-12-2010, 15:55
Za przeproszeniem, chyba Cie pojebało człowieku ktoś ciężko expił pada i co 1 lv mniej?

A co do zarexa to też coś nie przemyślałeś bo jakoś taki 300 lv ciężko zarobić mu będzie na sle.

Stoner
18-12-2010, 16:28
Nie nie nie...
Na innym serwerze...
Tutaj są za duże levele i w ogóle.
na 8.42 prędzej.

pomozplz
18-12-2010, 16:33
NIe no elo bylo tak teraz tak cos zabardzo poszedles w fantazje.

NIe.

Adasik
18-12-2010, 17:53
Ty chyba sobie jaja robisz! Na real Tibii kupywano AOLe/Blessy specjalnie po to, aby lvl spadał w małej ilości i żeby nie stracić EQ, a ty wyskakujesz z prpozycja, aby gracze, którzy noszą SLa mieli 5% możliwości utraty EQ?! Puknij się w głowę! A co do tego, że zabijany gracz nie traci punktów doświadczenia to mógłby spadać 1% lvla przy każdym dedzie wtedy miałoby to jakiś sens.
Aha, i nie mów, że nie ma żadnej satysfakcji po zabiciu gracza, który rzekomo nic nie traci. Otóż traci! Traci trochę czasu aby wyjść z temple i dojść nnp. na resp, na którym padł oraz denerwuje się na to, że ktoś go zabił, a to satysfakcjonuje najbardziej!

Krulowiec
18-12-2010, 18:03
Nie potrzebna jest aż tak radykalna zmiana, niech zostanie tak jak jest !

Andreas Jacques
18-12-2010, 19:00
Nie. Po prostu. Ty myślisz że jesteś kumplem armii a jesteś po******.

Kanibaal
18-12-2010, 19:09
Szansa na utrate ekwipunku SL -> 5%??? Sory ale czy ciebie....
Latasz sobie, jeb padasz i leci Ci np. kaptur? Nie dzieki...
Tak jak teraz jest dobrze.
Nie!

Alojzy Bąbel
18-12-2010, 19:12
W sumie mi to tito...
Ale była by lipa jak np. 1500+ beda zabijaly 800+/- (ktore nie maja z nimi szans) potracily by w koncy troche lvli ==//

Mr Fsza
18-12-2010, 21:18
wtedy każdy w aolu chodził ..... jak by tak zrobili to server by upadł w parę dni jestem na nie

Vivek
18-12-2010, 21:21
Było by gdyby było odwrotnie, tzn sl 0% utraty, a perfekt 10%.
Jeśli chciałby ktoś być "pro koxem" musiałby się liczyć ze startą.

Soi
18-12-2010, 22:24
Hah.. jak gość up napisał powinno być bardziej tak, że perfekt- 5% szansy, a sl 0%.

Ale pomysł ogólnie do bani.. ;(

Orson_Pall
18-12-2010, 22:44
jestem za tym, aby spadalo 10% doswiadczenia potrzbnego na lvl (nie mylic z 10% calego expa -.-)

Koteq
19-12-2010, 08:31
Koleś dobijasz mnie....
To co w takim razie???
800 lvl beda na aolach podpier***** Bo jak nosisz sl możesz stracić Eq
Dało się coś głupszego wymyślić???
Niby ma nie być amuletu po którym sie nie traci ani expa ani eq (nie licząc perfect na którego low lvl większość nie stać)???
1.1k lvl lata z aolem traci pare/nascie lvl
1.1k lvl lata z sl'em traci Całe bp i jakąś część eq???
Np. Siedzi sobie koleś na um przez 2h i zbiera loota wchodzi mu za chwile jakiś 2k i go zabija.... Traci cale bp i pandemke np.
Debilizm do entej potęgi -.-

Norion
19-12-2010, 13:06
Kolejna propozycja z amuletami... nie wydaje mi się żeby potrzebne były aż takie zmiany. Jak juz wspomiałem kiedy - przez tyle lat tak było i było wiec po co teraz nagle tyle zmian...

G_R_U_L_I_X
19-12-2010, 13:12
Jestem na TAK, ale dzieci i tak się nie zgodzą. Szansa na utratę eq przy sl 5 %, ale nie bp. Już dawno był wałkowany ten temat, ale dzieci na h-lv jakby padały by płakały, więc nie chcą.

Arcano Druid
19-12-2010, 13:41
jestem na tak xD!
bo co to ma byc wbijaja lvl'e caly czas do przedu a w tyl tylko na rs'ie...

Kumpel Armii
19-12-2010, 14:13
Koleś dobijasz mnie....
To co w takim razie???
800 lvl beda na aolach podpier***** Bo jak nosisz sl możesz stracić Eq
Dało się coś głupszego wymyślić???
Niby ma nie być amuletu po którym sie nie traci ani expa ani eq (nie licząc perfect na którego low lvl większość nie stać)???
1.1k lvl lata z aolem traci pare/nascie lvl
1.1k lvl lata z sl'em traci Całe bp i jakąś część eq???
Np. Siedzi sobie koleś na um przez 2h i zbiera loota wchodzi mu za chwile jakiś 2k i go zabija.... Traci cale bp i pandemke np.
Debilizm do entej potęgi -.-

Plecak nie spadałby przy żadnym noszonym amulecie - to chyba logiczne!

@edit
W związku z tym, że nie wszyscy logicznie myślą, do tabeli mojej propozycji dodałem "Szansę na utratę plecaka".
Oczywiście, w każdym wypadku plecak nigdy nie wypada.

Knight Lukas
19-12-2010, 14:45
Nie, to już propozycja Mortiisa z blessami byłaby lepsza. Miałem założyć taki temat z propozycją o blesach, ale nikt na maila nie odpisał więc...

piter1
19-12-2010, 14:51
Moim zdaniem jest do dobry pomysl. Mysle ze ta decyzją skończyło by sie wbijanie na respa, kazdy by sie bal o eq lub lvl nie licza 1.5klvli z perfectami... Wedlug mnie ci co sa na nie poprostu sie boja o item lub te 3% expa pozdro dla was, harmonia wzywa!!!

Estoro
19-12-2010, 15:16
Ja jestem na NIE. Według mnie lepiej nie zmieniać bo potem to się tylko bałagan zrobi.

main Mokolaj rook
19-12-2010, 15:57
Chyba cie pojeb ?? aol lepszy od sl?? bo z sl można stracić eq a z aolem nIE HAHAHA Nie nie nie nikt by nie grał na tym servie /

Ole
19-12-2010, 16:49
Ja jestem na tak, teraz jak kogos zabije to nic nie traci co to jest 100cc w dzisiejszych czasach na apo , a tak to by sie moze troche bardziej bali ze starca cos z eq i nie wbijaliby na respy, wyzywali itd...
Ale watpie zeby to wprowadzili bo zaraz banda noobow bedzie plakala ze straci swoje super eq ktore kupila na allegro....

piter1
19-12-2010, 19:40
Ludzie (o ile mozna teraz nazwac tak graczy na apo, oczywiscie nie mowie do wszystkich) nie widzicie ze kultura tutaj jest mniejsza niz 0 a to moglo by cos zmienic no ale tak jak ole mowi "co ja zrobi jesli strace pandemke przeciez tyle za nia dalem na allegro, jest taka droga:("

Yeahback
22-12-2010, 16:05
Pomysł nie przemyślany

Jestem na NIE

Blue
23-12-2010, 16:56
Jak robisz propozycję to zrób ją dokładnie.
Przez sla moge stracić eq a przez aol nie. Z tą utratą eq jestem na nie.
A z utratą expa na tak.

MorgiBack
23-12-2010, 18:14
NIE, dlaczego? Pomyśl na 2k lvl ktoś nie ma perfekta tylko z sl'em lata i te 3 % to dość dużooo O_o.

Aol- nie trafe eq'u

Sl-tak.

To wszyscy będą aole nosić i woleli by trafić doś. niż eq. O_o

Trochę to dziwna nie przemyślana propozycja.

BuSiaK
23-12-2010, 18:45
Nie , nie zapomnij że czasem też wbije ktoś rsa i traci na tym sporo .
A jak ktoś się pobawi w pvp padnie 100x to 10kcc traci to też nie jest mało.
Poza tym dla niektórych szacunek jest ważniejszy od kcc.
A jak padnie ośmieszy go ktoś to hmm. głupio mu co nie?

Kumpel Armii
27-12-2010, 16:51
@MorgiBack
Każdy będzie kupować AOLa?
Wszyscy mają mnóstwo pieniędzy więc nawet jeżeli coś komuś spadnie (co i tak jest bardzo, bardzo mało prawdopodobne) to nie ma problemu z odkupieniem. Tutaj wszystkim zależy na skilach i doświadczeniu, więc SLe byłyby nadal tak samo nabywane.

Roman Gitarzysta
27-12-2010, 17:02
bez sensu majac sl warty 1sc mozemy stracic nawet kaptur warty 100kcc wiec jaki masz w tym interes???:confused:

Santano
01-01-2011, 22:33
Propozycja odrzucona
Komentarz: Propozycję odrzucam ze względu na wynik sondy. Moim zdaniem nie jest ona zła, jednak nie będziemy wprowadzać czegoś, z czego nie będziecie zadowoleni.