PDA

View Full Version : PvP Straty po przegranej.



JaCkAzZ
18-12-2010, 19:13
Nasunął mi się pewien pomysł dotyczący strat po śmierci.

Otóż w pewny temat dotyczył tego że trzeba zmienić amulety ponieważ gracze po śmierci nic nie tracą, tylko mało warty amulet, więc nie ma żadnej satysfakcji.

Do sedna... Wpadłem na pomysł żeby gracz, który zginie od innego gracza (przegra w PvP), po śmierci miał obniżony exp np. o 2%. Analogocznie, jeżeli zginie 3 razy, to podczas expienia będzie dostawał o 6% mniej expa za każdego potworka :)

Myślę, że jak kogoś zabijemy i ta osoba będzie potem przez jakiś czas wolniej expiła, będzie jakąś satysfakcją, a więc i będzie ponoszona jakaś większa strata po śmierci niż tylko tani amulet :))


Tyle ode mnie, pozdro :)


@down
Pomyśl, zginiesz 10 razy to będziesz dostawał 20% expa mniej, a tyle razy raczej nie zginiesz, po za tym ta strata expa będzie trwała powiedzmy kilka godzin :) A pomyśl że wtedy będzie jak wymierzać kare chociaż niektórym lapsom i noobom :)
Po za tym, w końcu słowo "hunted" zacznie mieć jakieś znaczenie :)

@Adasik
No właśnie tak, wiara nie będzie taka cwana wtedy.

Alojzy Bąbel
18-12-2010, 19:16
Po 1 dodaj ankiete, po 2 NIE bo 2k+ beda stale zabijac 1000+/- i co kurw** bedziesz za kinga dostawal 10 expa?

Adasik
18-12-2010, 19:18
Jestem na nie. Będę fragował 1500ek, który przykładowo wejdzie mi na wardy nie przeszkadzając mi i ma mieć mniejszy exp po dedzie? Porażka...

_Morfevious_
18-12-2010, 19:20
HE? Boli Cie coś?:D

Po pierwsze jest to chyba niewykonalne, a po drugie, ten pomysł jest idiotyczny! Jest dobrze, tak jak jest, lol!

Jestem na nie :(.

Goatee 2.0
18-12-2010, 19:21
Ludzie nieraz padają po 50x dziennie. I co? Mieli by dostawać 50% expa za potwora? Propozycja kompletnie nieprzemyślana i bez sensu...

JaCkAzZ
18-12-2010, 19:24
@Goatee
Ale deady od potworów by tego nie powodowały, tylko przegranie w walce z innym graczem.

Τettmeier
18-12-2010, 19:27
Co za idioci z was, wypowiadających się wyżej. Przecież ten 'mniejszy' exp trwałby ileś czasu, potem by to znikało. Brak jakichkolwiek konsekwencji za deada to jedna z przyczyn, dla których nie gram od dawna na APO. Kiedyś było tak, że się coś tam traciło, ale przecież dzieci wychowane na OTSach co nigdy na RL Tibii nie grały płakały i trzeba było wrócić do starlightów które działają jak działają. Na tak. :)

Zarexoholik?
18-12-2010, 19:43
Można kogoś dobić i masz za to tracić na expie? Jestem na NIE. Lepszym rozwiązaniem jest zwiększenie cen doładowań/sl'i w zależności od poziomu doświadczenia.

Keszuwa
18-12-2010, 20:12
Niech sl kosztuje dajmy na to te 1kcc i bedzie lajcik, a to z tym traceniem expa to jest bez sensu a nawet chyba nie wykonalne.

Stoner
18-12-2010, 20:16
O Stary jakby NLN Reaktywować i wprowadzić twoją propozycję to 2k lvli by nie było.

Jednak bądźmy realistami.
Strata expa przy dedzie może zniechęcić wielu ludzi do gry.
A i tak gra ich stosunkowo mało,
zatem jestem na nie.

Splaxor
18-12-2010, 20:19
Niech sl kosztuje dajmy na to te 1kcc i bedzie lajcik

Wtedy nie powinien lecieć z potworków :)

@topic
Jak dla mnie durna propozycja. Coraz częściej pojawiają się nieprzemyślane, idiotyczne i głupie propozycje.

Kierownik
18-12-2010, 20:57
O kur*** Skąd bierzesz te pomysły, bo chyba nie z głowy... Oczywiście, że jestem na nie, takie coś to na Mazurskim by przeszło, bo tak dostają miliard expa za potwora, ale na APO??

NIE

Vivek
18-12-2010, 21:05
Po pierwsze jest to chyba niewykonalne, a po drugie, ten pomysł jest idiotyczny! Jest dobrze, tak jak jest, lol!
Jest to wykonalne. Skoro zrobili hota(dodawanie expa) to mogą dodać, że na jakiś czas po dedzie od gracza będzie loot obniżony.
Jeśli miał być mały okres czasu(2h) to okej ;]

Mr Fsza
18-12-2010, 21:28
Nie no skąd ten pomysł jestem na nie.. i koniec kropka.. mniej osób by grało ...

.Khuramek.
18-12-2010, 21:34
Moim zdaniem lepiej by było gdyby ' PRZY DEADZIE NAWET Z SL'EM CZY TYM PERFECT AMULETEM SPADAŁO NP. 1% WBITEGO EXPA. I TO BY BYŁO RYZYKO "

Krulowiec
18-12-2010, 22:23
Jestem na NIE, czasami masz laga / kick'a neta czy coś to czemu musisz wolniej expić ? ;o
Poza tym, można kogoś dobić czy coś w tym stylu i już ma wolniejszy exp.

JaCkAzZ
19-12-2010, 00:45
No i co z tego że ludzie będą mniej expa wbijali? Właśnie o to chodzi! Żeby tutaj było jakieś ryzyko, bo teraz przez całą swoją grę tutaj nic nie ryzykujesz!

A tak to jeżeli Cię ktoś wku*wi to możesz go zabić i będzie jakaś satysfakcja!

Ale siejecie monotonią -.- Byle na łatwizne ;|

TyruS aka Tyr'ek XD
19-12-2010, 04:33
Obecnie taki 2k ek wbija szybciej lewur niz 1,2k lvl, do 2590 lvl'a szybko się expi a powinno byc na odwrót. Żeby gracze nie cwaniaczyli jak dotychczas trzeba znaleść jakieś rozwiązanie, propozycja jest nawet ciekawa, bo gracz, który dałby pk musiałby się liczyć z tym, że jak padnie będzie wolniej wbijał lewur ( hajt lewury). Narazie sytuacja na apo wygląda nie za dobrze biorąc pod uwage monotonność gry, zabijesz kogos - straci 1 sc i odrobi to w 10 minut. Wówczas ty czekasz 12h na zbicie fraga który był wart 1 sc.(równowartość 10-cio minutowego expienia na np. queen) Osobiscie byłbym za podniesieniem ceny amuletów bądz za wprowadzeniem coś ala blessów.

W ostatecznosci zaznaczyłem tak.

Diduus v.0.2
19-12-2010, 08:10
Jestem na tak lecz to chyba nie wykonalne :x

Vinai
19-12-2010, 08:16
Nie pomysł wgle nie przemyślany. Lepiej żeby do np 1.5k lvl SL kosztował 3sc.

Koteq
19-12-2010, 08:25
Jak dla mnie to jest całkiem idiotyczne....
To jaki sens miało by PvP?
Zginiesz od kogoś 10x i tracisz 20% z takiego np. kinga??? (lol)

Nie.

Potion Shooter
19-12-2010, 18:35
Ta walnij się... ;/ Ogarnij po co takie coś proponujesz jak wiesz że to nie wypali ;x

JaCkAzZ
19-12-2010, 23:00
A wy jakoś się boicie skutków deada widzę, wszystko na łatwizne i potem PvP właśnie nie ma żadnego sensu bo tracisz tylko SL'a -.-
Lepiej właśnie jakby się ponosiło jakieś konsekwencje wynikające z deada przecież....

Po za tym nie mówie że to ma być koniecznie 2%, przecież może być 1% za zgon i po sprawie, zawsze będzie jakaś strata po deadzie....

Powiedzmy jak Cię ktoś zabije, to za monstera który daje 200k expa straci się wtedy 2k expa, to chyba nie jest tak masakrycznie dużo, biorąc pod uwagę że np. kingi jak lejesz po pare, to też same sobie życie odbierają i nigdy nie masz całego expa za kinga...

I nie pie*dolcie że nie przemyślany to był pomysł, tylko powiedzcie otwarcie że boicie się, bo wtedy niektóre lapsy będą miały gorzej, tyle! -.-

Peace.

@Pagon
No może i strata expa była by dobrym rozwiązaniem, ale wiesz, taki 2k level, ma tego expa bardzo dużo, więc nawet jakby stracił tylko 1% to by było dużo....
A moja propozycja oczywiście też dotyczy tylko PvP :) A myśle że takie rozwiązanie by było dobre ;]

Pagon
19-12-2010, 23:08
Propozycja jakaś taka nijaka. Jak dla mnie lepszym rozwiązaniem byłoby takie coś, że jak padnie się PvP to traci się "coś" expa. W przypadku PvM nic by się nie traciło.

Kanibaal
19-12-2010, 23:48
Jestem bardziej za zwiekszeniem ilosci fragow zamiast takich komplikacji.
N.I.E.

Linksys
20-12-2010, 09:20
Kiepski pomysł, nie przemyślany wgl, sensu to nie ma, pogłębiło by się tylko podniecenie allegro kidów że kupili większy lvl i mogą kogoś udupić. Dobrze jest jak jest, nie ma co zmieniać to jest tylko ots. Jak chcecie ponosić wielkie straty po dedach to idźcie na rl tibie.

pomozplz
20-12-2010, 09:23
Ogarnij czlowieku i wyjdz z tymi badziewnymi i nieprzemyślanymi pomysłami.

Przemas
20-12-2010, 12:29
ja jestem za ale lamusy sie nie zgodza i za pozno juz na takie zmiany niech zrobia nowy 7.6 serwerr

Joogi
20-12-2010, 12:46
Ci, co maja gorsze pvp to beda na nie, ja mam wyjebane :d Jak napadniesz kogos w paru to potem skutkuje to strata na expie, zaznaczam nie :x

Osuz
20-12-2010, 12:58
Można by było coś takiego wprowadzić ale nie takie coś jak ty tam napisałeś ....
Totalna porażka.. jak już chcesz coś takiego to jestem za wprowadzeniem <zginiesz w pvp tracisz 15-20% zdobytego expa... czyli masz 80% do lvl padniesz i brakuje 60%...>

Ero Senin
20-12-2010, 14:36
Jestem na tak o ile ten exp będzie na góra 3 dni ; S

Blood Raven
20-12-2010, 14:44
Jestem na nie, człowieku tej propozycji w ogóle nie przemyślałeś...

Knight Lukas
20-12-2010, 15:03
Nie! To lepiej wprowadzić blessy kosz ich wzrastał proporcjonalnie do poziomu!

Bugimeeeen
20-12-2010, 15:09
Jestem na nie. Bo wieksze levele beda fragowac mniejsze i nie bedzie mozna expic.

Xienu$
20-12-2010, 15:28
Nie pomysł wgle nie przemyślany. Lepiej żeby do np 1.5k lvl SL kosztował 3sc.

1 use perfetka warte 1,2sc a ty chcesz sle po 3??


@top
jestem na tak... wtedy ms i ed maja pograne bo padają bardzo często ;d

Octavious
20-12-2010, 15:32
Nie pomysł wgle nie przemyślany. Lepiej żeby do np 1.5k lvl SL kosztował 3sc.

Wtedy kupowali by noob charami :]
Jestem na nie inna kara nie taka :]

Li$ek Von Lid3n
20-12-2010, 15:35
Przemyslales to?? Lecz sie. Nie!

JaCkAzZ
20-12-2010, 15:46
Widzę że jeden się nie zgodzi, a reszta się boi powiedzieć co innego.... ZAZNACZAM ŻE TAKA STRATA BY BYŁA TYLKO PO PRZEGRANEJ PVP! Bo nie wszyscy to zrozumieli chyba....

Dlaczego sądzicie że to nie przemyślane? Żadnych argumentów nie widzę, a jak bijecie po 2-3 kingi to dostajecie za każdego 100% expa? Przecież one same sobie robią więcej strat niż ten 1 czy 2% które byście tracili po przegranym PvP...


Ale takie są odpowiedzi, jak tutaj wuchta małolatów które też za bardzo nie myślą tylko sugerują się odpowiedziami większości -.-

Liżcie się więcej po jajkach, a napewno coś się uda wprowadzić ciekawego...

Dla was tylko ciekawymi pomysłami są te, z których wy macie jakieś korzyści, nie bardzo patrzycie na klimat gry już.. :|

I wku*wiają mnie odpowiedzi typu: "Nie przemyślany pomysł", czym się sugerujesz że tak twierdzisz? Ja swój pomysł uzasadniłem, więc jak może być nie przemyślany?

Za to niektórych odpowiedzi są jakieś z dupy wysrane, aż z nich strach przed straconym 1% z expa emanuje.

Yeahback
22-12-2010, 15:58
Nie jest to głupi pomysł, lecz trudny do wykonania

Jestem na TAK

Koteq
22-12-2010, 21:25
Nie pomysł wgle nie przemyślany. Lepiej żeby do np 1.5k lvl SL kosztował 3sc.

Na łeb upadłeś??Do???
Chyba Od.....
Poza tym kto używa sl na 1.5k lvl ; s??? Bezsensu...

Szulcyk Aka Esine
23-12-2010, 08:30
Jestem na nie ;s
można zrobić arene na której traci się exp'a coś aka arena w city ale exp'a się traci np 10% (tak jakby się padło i spada 10% o to chodzi :D)

Blue
23-12-2010, 16:44
Kto ci pomagał w wymyśleniu tej propozycji?
2 k lvle będą zabijać mniejsze i będą expić w 5h lvl.
Jestem na nie.

BuSiaK
25-12-2010, 09:02
Nie nie nie najgorsza propozycja roku !
1500 lvl ubije 1000 i on traci i to dużo.
Poza tym ankieta była by dużo wygodniejsza.
Wypowiadam się na temat straty expa i jest to ciągle odpowiedz " nie " .

JaCkAzZ
27-12-2010, 20:53
@BuSiaK
Jak to traci dużo? Jakbyś pomyślał to byś wiedział że 1-2% to nie dużo. Powiedzmy na monsterze który daje 200k expa, byś tracił 2k :| Czyli zamiast 200k byś dostawał 198k, czyli po zabiciu 100 takich potworków byś był 200k expa do tyłu..... Co oznacza że zabijasz jeszcze jednego i jesteś praktycznie na swoim :|

Pie*dolicie, a nie myślicie w ogóle tylko piszecie to co inni.

Dobra, mniejsza z tym pomysłem, bo widzę że wasz poziom intelektualny nie pozwala wam na zrozumienie że 1-2% to nie jest dużo....

Pozdro.

Diablo
27-12-2010, 23:44
Pomysl bez sensu - po co to komu, jest dobrze, najlepiej podwyzszyc cene sla/doladowan amuletow, zeby ktos ponosil jakies straty ze smierci

Santano
01-01-2011, 22:31
Propozycja odrzucona
Komentarz: Nie będę ukrywał, że przy odrzuceniu tej propozycji kierowałem się jedynie głosami z sondy. Nie będziemy wprowadzać czegoś, co od razu odrzucacie. Moim zdaniem jednak propozycja jest co najmniej warta przemyślenia. Wykonanie takiego systemu nie byłoby trudne, a zawsze w jakiś sposób urozmaiciłoby grę. Jednak - jeśli propozycja Wam się nie podoba, odrzucam.