PDA

View Full Version : Atak...



Koteq
21-12-2010, 16:26
Siemka.

Jak jeszcze grałem zauważyłem że z niektórych broni ( dla innej profesji) atakuje tyle samo co z tych dla mojej profesji.
Tzn.
Tak z ciekawości podniosłem Machete która leżała w dp i poszedłem na trinery.
O ile mi wiadomo Machete ma atak 16.
Wiec nie wiem jak to możliwe że miejąc słaby skill i nie będąc profesją która używa tej broni atakuje z niej Tyle samo co z ripper lance (Atk:50 Def:15)
Tak dokładnie to maksymalne uderzenia.
Machete - 2800.
Ripper lance -2850. ( bez crtitical)

Nie wiem o co w tym chodzi i czy to jest bug....
Miałem w tedy ok. 650 poziom.

`Arcuś
21-12-2010, 16:45
To jest protokół 7.6, stara wersja, nie ma się co dziwić.
A co do tego błędu to wątpie czy da się go naprawić.:(

Osuz
21-12-2010, 17:30
Na APO jest masę takiego typu błędów... Ale nie ma co się im dziwić... Jak by to ktoś powiedział "Nie mamy na to czasu" / "Brak czasu" / "Nie do wykonania"

Azielu$
21-12-2010, 17:50
To jest protokół 7.6, stara wersja, nie ma się co dziwić.
A co do tego błędu to wątpie czy da się go naprawić.:(

To nie wina protokołu, a Mortiisa, który ustawił minimalną zależność hitów od skilli i ataku. Jego nie przekonasz. ;f

Cinasek
21-12-2010, 17:59
Mortiis ustawił zależność hitów od skilli więc się nie dziw :s

Arshavin
21-12-2010, 18:56
Mortiis ustawił zależność hitów od skilli więc się nie dziw :s

Dokladnie , teraz przynajmniej od skilli a nie od broni :)

G_R_U_L_I_X
21-12-2010, 19:01
Jeżeli by to zmienił to na 2k lv by byli po 100k idioci. Jak si się nie podoba chodź z machetą trudno, świat nie jest doskonały. Co do narzekań nikt Wam tu nie karze grać. Wszystkim co wypowiedzieli się w tym temacie oprócz autora tematu oraz Arcusia proszę wam o jedno:

Usuńcie wreszcie mozille jak macie narzekać tylko.

Adasik
21-12-2010, 19:11
To wszystko zostało tak zbugowane za sprawą nowego 'balansu' :o Teraz skille i atak broni ma minimalny wpływ na hity postaci.

Blue
21-12-2010, 20:26
Attack broni i skille już nie mają żadnego znaczenia.

Kanibaal
21-12-2010, 22:34
Stary system byl lepszy, ale co poradzisz. Jak tp up powiedzielo, Mortiisa nie przekonasz.

Koteq
22-12-2010, 08:48
Attack broni i skille już nie mają żadnego znaczenia.

To po Co skillować??



Mortiis ustawił zależność hitów od skilli więc się nie dziw :s

To już w ogóle cie nie rozumiem??? Mam kur** 33 sword i napi*** z machete tyle co z ripper lance... a mam 115 dst -.-

@Edit
To co KuRw* Maksymalny hit od 30 skilla !!!!????

@edi2
Ogarnęli by w końcu tego ots.... Atak i skille nic nie daja??? To poco w ogole nosic bron która ma np 50 atak?? Skoro ***** można nosić taka która ma Defa 50 i atak 5 (Np.)....
Co również znaczy że Magic axe jest mniej użyteczna niż magic mace -.-...

Xienu$
22-12-2010, 09:17
Mortiis ustawił zależność hitów od skilli więc się nie dziw :s

od lvla a nie skili -.-...
kiedyś skile byly mało ważne a teraz po updaach nic nie znaczą...

1st R. Boonek
22-12-2010, 09:45
Mortiis ustawił zależność hitów od skilli więc się nie dziw :s

Ten co najmniej wie, najwiecej pierdoli..
Nie wiem jak moze byc zalezne od skila skoro majac 120 bije prawie tyle samo co ten ktory ma tego skila 30 _/

Liczy sie lv a nie skile i bron

(dlatego druidem/sorcem od pewnego poziomu zaczynasz bic z broni wiecej niz z wanda;o)

Blue
22-12-2010, 23:09
To po Co skillować??




To już w ogóle cie nie rozumiem??? Mam kur** 33 sword i napi*** z machete tyle co z ripper lance... a mam 115 dst -.-

@Edit
To co KuRw* Maksymalny hit od 30 skilla !!!!????

@edi2
Ogarnęli by w końcu tego ots.... Atak i skille nic nie daja??? To poco w ogole nosic bron która ma np 50 atak?? Skoro ***** można nosić taka która ma Defa 50 i atak 5 (Np.)....
Co również znaczy że Magic axe jest mniej użyteczna niż magic mace -.-...


Jest to teraz jakoś namieszane. Mam 700 palladyna i wale z niego z SOV po 2,5k. Są gdzieś umieszczone linki do wykresów po balansie. Tam masz narysowane wszystko na jakim lvlu jak walisz z broni itd. (wykres) Lecz nie iwem gdzie dokładnie są te wykresy jak ktoś znajdzie to Ci poda ; p