Zaloguj się

View Full Version : [Propozycja][BF2]Medale.

deeL `
26-12-2010, 13:36
Witam. Od razu piszę, że nie wiem czy jest to wykonalne, nie znam się na tym,

Jak wiadomo na serwerze jest zainstalowany mod Battlefield 2, dzięki któemu możemy zdobywać odznaki i wraz z coraz większą ilością zabójstw awansować na wyższy stopień wojskowy. Jak wszyscy wiemy, odznaki nie dają bonusów, które dają na innych serwerach. Lecz nie tu leży mysz. Moją propozycją jest, aby tak jak na innych serwerach, dało radę co mapę zdobywać złote/srebrne/brązowe medale, za 1,2 i 3 ilość zabójstw w ciągu mapy. Pisałem, że nie wiem czy to jest wykonalne, ponieważ nie wiem czy jak są wyłączone bonusy za odznaki to nie ma teżi medali, choć wątpię.

Myślę, że nikt nie miałby nic przeciwko medalom. A nawet ludzie zaczęliby rywalizować o największą ich ilość.

Można by jeszcze dodać listę osób z największą ilością medali.

Dodaję sondę :o

Elite Vegox
26-12-2010, 13:49
Mialem pisac ta propozycje wiec jestem na tak !

G_R_U_L_I_X
26-12-2010, 13:58
Też jestem a tymi medalami, głownie z powodu rywalizacji. Dobrze, ze nie ma tych odznak co dodają Ci hp oraz niewidzialność.

Kosmo
26-12-2010, 14:32
Zawsze można sprobować, lekkie urozmainenie dla tego serva;o

`Arcuś
26-12-2010, 15:14
#Cray
Skoro tak, to mój błąd. :0

Nie róbmy z serwera full moda, i tak dużo zostało wprowadzone, przez co niesłychanie podskoczyła liczba grających.

Crayon
26-12-2010, 15:24
Na serwerze nie jest zainstalowany Battlefield mod, są dodane jedynie rangi, odznaki.
Na serwerze nie jest zainstalowany Battlefield mod, z wyłączonymi powerupami, co definiuje jeden cvar.

@topic
Mam rozumieć, że w ciągu jednej mapy mają być zdobywane odznaki z włączonymi power upami, a po zmianie, ma się wszystko resetować?

@down
Da sie zrobić, chyba

deeL `
26-12-2010, 15:44
@Cray
Nie chodzi o powerupy. Chodzi o medale za największą ilość fragów podczas mapy. Powerupy zjebałyby serwa.

Ovner
26-12-2010, 16:29