Zaloguj się

View Full Version : Zwi?kszenie masy.

Daburian
29-12-2010, 13:49
Witam, na wstępie powiem, że nie wezmę żadnych odżywek, tabletek i innego gówna.

Chciałbym byście mi doradzili jak szybko przytyć.

Ważę 69 kg i ćwiczę już od ponad roku no i efekty są tego bardzo ładne, lecz jest problem nie mogę przybrać na masie, poszperałem po necie i znalazłem takowa dietę i chciałbym zapytać czy ona była by dla mnie dobra.

*Ważę 69kg
*Mam 176cm wzrostu.

Ćwiczę codziennie.

Jedynie co ćwiczę co 1 - 2 dni to 100pompek.pl

Poniżej pokazuję dietę, jeżeli możecie powiedzcie co dodać, a może co odjąć.

Dieta dla osoby wazacej 70 kg:

7:00
Platki owsiane 100g + 200ml mleka
3 jaja kurze całe

B: 41g (30g zwierzęce) W: 81g T: 27g

10:35
Makaron 100g
Serek wiejski 200g

B: 35g (25g zwierzęcego) W: 80g T: 10g

13:30
Chleb żytni pełnoziarnisty 150g
Makrela wędzona 100g

B: 41g (31g zwierzęcego) W: 81g T: 25g

16:00
Ryz brazowy 80g
Piers z kurczaka 100g

B: 27g (22g zwierzęcego) W: 62g T: 3g

17:30-18:30
Trening

18:30
60g Carbo

B: 0g W: 56g T: 0g

19:10
Chleb pelnoziarnisty 100g
Tunczyk w wodzie 120g

B: 32g (25g zwierzęcego) W: 54g T: 2g

22:00
Twarog chudy 100g
Oliwa z oliwek 10ml

B: 20g W: 4g T: 10g

Razem - podsumowanie
- białko 143 g
- tłuszcz 77 g
- węglowodany 418 g
- kalorie 2937 kcal

Udział procentowy
- białko 2,04 g/kg
- tłuszcz 1,1 g/kg
- węglowodany 5,97 g/kg
- kalorie 41,96 kcal/kg

[CS] 'Oxidosis'

Tak efekty są widać mięśnie, ale tylko wtedy gdy napnę to wszystko pięknie widać.
Robię pompki co 1-2 dni a tak to ćwiczę wszystko brzuszki podnoszenie na klatę itp.

No chyba źle to napisałem.

Ćwiczę codziennie mam własną siłownie.
Temat można zamknąć, zapytałem mojego wujka jak to z tą dietą i powiedział , że jest jak najbardziej dobra ;).

Jedynie kto tu napisał z sensem i mu za to dziękuje.
*.Khuramek.
*Linksys

N-series
29-12-2010, 14:00
TO nie forum kulturystyczne , chcesz dietę to do dietetyka idź
jaka chcesz mase?sucha?,tłuszcz?XD