View Full Version : Utrudniony kontakt z administracja.
Fatalnie
13-02-2011, 17:40
Proponowalbym aby kazdy kto nalezy do administracji,nie ustawial na forum,a takze w grze opcji takich jak "Ostatnia wizyta" i tzw "Niewidka" na przyklad,aby ludzie mogli zerknac kiedy ostatni dany GM byl na forum.
Kontakt przez e-mail jest ciezki bo zazwyczaj trudno jest szybko albo czasem w ogole otrzymac odpowiedz,niektore sprawy sa zawile i nie da sie tego zalatwic 1 emailem,potrzebna jest bezposrednia rozmowa,zlapac w grze takze jest Was bardzo ciezko,bo nie widac Was w VIP (a powinno),najlepsza byla by opcja na stronie "Administracja Online",wypisany kazdy czlonek i jesli jest online/offline to dopisek z boku kazdej takiej osoby.
Administracja powinna byc otwarta i nie utrudniac kontaktu z graczami,kampienie po 3 dni w grze aby zlapac danego GM jest trudne tymbardziej ze czesto loguja sie oni na 10 min dziennie,na e-maile ciezko dostac odpowiedz.
W niektorych grach jest nawet opcja wpisania /gmlist,i pokazuje jesli jest jakis admin online.
Precyzujac:
1.Wlaczenie opcji na forum "Ostatnia aktywnosc"
2.Dodanie na stronie zakladki "Administracja online",wszyscy czlonkowie z dopiskiem offline/online
3.Jesli mamy danego GM w VIP'ach,w przypadku gdy jest online powinien byc widoczny tak jak normalny gracz.
Wnioskujac z postow innych uzytkownikow i obaw,jestem zdania aby wyprobowac opcji TS3/VT,warto probowac,moze wtedy bedziemy mieli mozliwosc,bezposredniej rozmowy z administracja bez kampienia w grze przez kilka dni.
Najlepszym rozwiazaniem w tym przypadku jest zapewnienie darmowego kanalu na TS3 badz Ventrilo (ktorych jest mnostwo),gdzie bedzie kilka podkanalow np:
1.Zajety
2.Sprawy graczy
3.Wyczekiwanie admina
Wtedy bedzie mozna zobaczyc,jesli dana osoba np Santano (podaje teoretycznie) jest online na TS,wypatrujemy jesli jest na kanale Sprawy graczy to wchodzimy i probujemy opisac sprawe,bedzie miala chwile wejdzie na kanal Sprawy Graczy.
Jest to lepsze rozwiazanie,niz kampienie admina w grze,ktory i tak loguje sie na niewidce.
Poprzez bezposrednia rozmowe,bedzie to lepsze ulatwienie,trzeba tylko chciec.
2 odpada, poniewaz gracze mogli by bocic w czasie nieobecnosci administracji
3, hmm i tak GM/tutor na niewidce bylby offline + j.w
_
nie
Fatalnie
13-02-2011, 17:48
2 odpada, poniewaz gracze mogli by bocic w czasie nieobecnosci administracji
3, hmm i tak GM/tutor na niewidce bylby offline + j.w
_
nie
Nie mowie,ze nie mialby prawa byc na niewidce,jest czas na sprawdzenie botow,ale powinien byc takze na problemy graczy,jesli na email pomocy nie uzyskuje sie odpowiedzi przez bardzo dlugi czas,wysylajac po kilka X jeden email,a nawet jesli otrzymasz np 1 odpowiedz,a sprawa jest bardziej zawila,wysylasz odpowiedz,i wtedy znow czekasz tyle czasu na nastepna i wtedy sprawa ciagnie sie miesiac albo i wiecej?
Jak wtedy potencjalni gracze maja skontaktowac sie jesli np GM loguje na 10 min dziennie?
Ludzie wtedy czuja sie olani..walka z botami bez zabezpieczen przed takimi programami to jak walka z wiatrakami i dobrze o tym wiemy,a problemy graczy nie rozwiaza sie same,powinien byc jakis podzial,tutorzy lub poczatkowi GM's szukaja botow,Santano (ktory i tak stara sie jak moze) itp ktorzy maja wglad do logow itp zajmuja sie powazniejszymi sprawami graczy.
Da się sprawdzić na stronce, czy którykolwiek z GMów/tutorów jest online. Wystarczy popatrzeć na to, czy godzina/data zalogowania jest późniejsza, niż ostatniego wylogowania. Czasochłonne, ale skuteczne.
Emzeto ^.^
13-02-2011, 19:05
Dobre to by było! jestem na TAK!
wszystko da się sprawdzić na stronce na forum jest to zbędne .
jestem na nie
Domcio Old
13-02-2011, 21:30
jestem na nie poniewaz bardzo duzo ulatwienie dla cave botow ;)
Nic mi się nie podoba, bo gdy będzie wiadomo kto z Administracji jest online, każdy bot będzie off, a gdy będzie na odwrót każdy bot będzie online.
domico old - czytanie ze zrozumieniem się kłania..
moim zdaniem na forum jest to zbędne...
wszystko na stronce intergaiang czy jak tam jest.
Można wprowdzić Liviezille, jak Wam nie pasuję kontakt e-mailowy.
Wcale nie Devil Murder
14-02-2011, 08:54
1.Wlaczenie opcji na forum "Ostatnia aktywnosc"
Trochę prywatności, co? Na forum wcale nie muszą odpowiadać.
2.Dodanie na stronie zakladki "Administracja online",wszyscy czlonkowie z dopiskiem offline/online
Boty [TURN ON]
3.Jesli mamy danego GM w VIP'ach,w przypadku gdy jest online powinien byc widoczny tak jak normalny gracz.
J/w.
Zatem jestem na wszystko na nie :c
Niech zrobią infolinie 24/7 i wszystko jasne
Fatalnie
14-02-2011, 13:03
Poczekam jaki bedzie "przebieg" mojej sprawy,i na wlasnym przykladzie Wam to opisze,wstepna rozmowa z osoba z administracji byla,po 3 dniach czekania w grze,udalo mi sie zlapac,postanowilem zlapac w grze poniewaz wyslalem 2 emaile na pomoc*********.pl i przez 9 dni nie otrzymalem odpowiedzi.Gdy sprawa zostanie "rozwiazana",mam taka nadzieje,opisze Wam rezultat,jak narazie czekam na wylapanie nastepnego logowania tej osoby,ktora od 2 dni znow sie nie logowala,wiec bedzie ciezko.
@Wcale nie devil murder
Najpierw zajrzyj w liste banowanych osob,pozniej spojrz kto w danym okresie najczesciej banuje,te osoby powinny zostac tak jak teraz ze wzgledu iz prowadza porzadek na serwerze pod wzgledem makr/wyzwisk/handlu.
Osoby z wyzsza ranga,jak np Santano,powinni byc otwarci na problemy graczy w grze kiedy sa online,a uwierz mi,ze ostatnio niestety ciezko ich zlapac.I co moze zlapac osoba ktora loguje sie do gry na 5 min co 2-3 dni?
Nie odbierajcie tego zle,to nie jest nagonka na Santano,jesli jest probuje pomoc,ale niestety to wymaga takze odrobine czasu,a 5 min do 10 min w grze co 2 dzien na to nie pozwala.
Jezeli na e-mail ciezko jest otrzymac odpowiedz,w grze ciezko jest zlapac osoby ktore maja wiekszy szereg opcji (jak sprawdzenie logow itp),to kto ma zalatwic powazniejsze sprawy?
Co ma zrobic osoba ktora ma powazny problem,nie otrzymuje odpowiedzi na e-mail,przez dlugi czas nie moze skontaktowac sie w grze z osobami (ktorych na obecna chwile nie jest duzo,kazda osoba odsyla do Santano,a niestety widocznie teraz ma on malo czasu,i to jest normalne,ale jednak ludzie nie odbieraja tego dobrze)
Co ma wtedy taka osoba zrobic?
Takich osob jak ja jest wiele,ludzie pytaja na Game Chat o wszelkie inne sposoby kontaktu z administracja,bo na emaile nie otrzymuja odpowiedzi.
Podzial obowiazkow to sukces.
Boty to nie wszystko,to nie jest priorytet,jak widac jest Caav,Magic,Febris,maja wiecej czasu,wiec sie tym zajmuja,Santano itp powinni teraz poswiecic czas na problemy graczy,maja wieksze "pole do popisu"(wglad do logow i innych rzeczy),ktorych niektorzy nie maja,i nie moga pomoc.
Najlepszym rozwiazaniem w tym przypadku jest zapewnienie darmowego kanalu na TS3 badz Ventrilo (ktorych jest mnostwo),gdzie bedzie kilka podkanalow np:
1.Zajety
2.Sprawy graczy
3.Wyczekiwanie admina
Wtedy bedzie mozna zobaczyc,jesli dana osoba np Santano (podaje teoretycznie) jest online na TS,wypatrujemy jesli jest na kanale Sprawy graczy to wchodzimy i probujemy opisac sprawe,bedzie miala chwile wejdzie na kanal Sprawy Graczy.
Jest to lepsze rozwiazanie,niz kampienie admina w grze,ktory i tak loguje sie na niewidce.
Poprzez bezposrednia rozmowe,bedzie to lepsze ulatwienie,trzeba tylko chciec.
Proponowalbym aby kazdy kto nalezy do administracji,nie ustawial na forum,a takze w grze opcji takich jak "Ostatnia wizyta" i tzw "Niewidka" na przyklad,aby ludzie mogli zerknac kiedy ostatni dany GM byl na forum.
Takie coś jest, tylko każdy (prócz Tygrysa) z Ekipy i tak ma to wyłączone dla świętego spokoju bo bylibyśmy zaspamowani głupimi pytaniami.
Do tego dochodzi jeszcze magiczna strona (http://www.armia.toproste.pl/zbanowani/) (byłbym zapomniał!) + zgłoszenia (http://www.forum.toproste.pl/forumdisplay.php?f=47) i skargi (http://www.forum.toproste.pl/forumdisplay.php?f=49).
Kontakt przez e-mail jest ciezki bo zazwyczaj trudno jest szybko albo czasem w ogole otrzymac odpowiedz,niektore sprawy sa zawile i nie da sie tego zalatwic 1 emailem,potrzebna jest bezposrednia rozmowa
Jak napiszesz rzetelnie tego maila, opiszesz wszystko co i jak w sposób taki, aby Administracja nie musiała Cie potem ciągnąc za język i pytać o jakieś dodatkowe rzeczy to uwierz, ale opowiedz dostaniesz dość szybko.
Poza tym dochodzi także kwestia tego, ze na maile odpisują 2 osoby, mail dziennie przychodzi około 100 (?) z czego: 20% o treści niezrozumiałej, 30% o treści niepełnej, 30% zawierającą problemy banalne gdzie gracz jest w stanie sam sobie poradzić, 10% gdzie jest zbyt mało dowodów (hacki, różnego rodzaju kradzieże itd.) i w końcu 10% tych maili, które są napisane w pełni poprawnie - a przeczytać trzeba każdego!
Administracja powinna byc otwarta i nie utrudniac kontaktu z graczami,kampienie po 3 dni w grze aby zlapac danego GM jest trudne tymbardziej ze czesto loguja sie oni na 10 min dziennie,na e-maile ciezko dostac odpowiedz.
Ja jestem trochę więcej niż 10 minut. Wystarczy napisać poprawnie raporta opisując w pełni swój problem... Raporty typu "mam problem, prosze GM'a" z reguły są olewane. Jeśli jest naprawdę poważny problem sprawę kieruję od razu do kogoś z wyższą ranga.
Precyzujac:
1.Wlaczenie opcji na forum "Ostatnia aktywnosc"
2.Dodanie na stronie zakladki "Administracja online",wszyscy czlonkowie z dopiskiem offline/online
3.Jesli mamy danego GM w VIP'ach,w przypadku gdy jest online powinien byc widoczny tak jak normalny gracz.
Podsumowując:
1. Jest, ale nikt tego nie używa.
2. Beznadzieja, ale jest coś podobnego - ctrl + r.
3. Jest, wyjaśnione gdzieś wyżej - GM bez niewidki widoczny jest w VIP.
Ps=edit: Poza tym taki temat już chyba był.
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.