PDA

View Full Version : Might Rings



Xelix
23-04-2011, 09:10
Po założeniu Might Ringa gdy gracz chce zaatakować drugiego gracza, nie mnie to użycia might ringa schodzą jeśli nawet nie atakuje we mnie. To jest irytujące...

Dla kogoś kto nie zrozumiał opisze poprzez rysunek ;D

A - Gracz 1 bijący się
B - Gracz 2 bijący się
C - Gracz 3 stojący obok

A C
B

Jak widać gracz C jest w polu rażenia czarów obojga graczy który siebie atakują, a gdy gracz C ma na sobie Might Ringi to schodzą mu użycia.

Okey
23-04-2011, 11:53
Tak było od zawsze... on jest na 20 uderzeń, nie ważne jakich.

1st R. Boonek
23-04-2011, 12:59
Wlasnie mialem o tym napisac, tak to irytuje, wczesniej jak mozna je bylo kupic w sklepie to jeszcze bylo znosne, ale teraz ich cena jest duzo wyzsza... i nie po to sie je loci zeby ci jakis noob wbijajacy mlv marnowal ...

zmienic to!:O

Zarexoholik?
23-04-2011, 13:20
To dlatego że na APO jest zupełnie inny system pvp niż na globlu. Tam bijąc czar obszarowy zawsze zadajesz wszystkim obrażenia i might ring od tego chronił, tutaj żęby kogoś bić trzeba mieć go zaznaczonego lub musi mieć skulla. Niby można poprawić.

Splaxor
23-04-2011, 14:32
Jak kiedyś ringi były dostępne u npc to używałem ich i denerwowało mnie to, ale teraz ich nie używam i dlatego nie ma powodu się denerwować z tego powodu.
Mimo wszystko do poprawy, ale nie wiem czy da się to naprawić.

Xelix
23-04-2011, 15:34
#up

Da się, wystarczy zmienić linijkę z if(damage >= 0) na if(damage >= 1) o ile dobrze pamiętam :p

#edit

Jednak się myliłem ;)
Trzeba zamienić to:

if (ring && ring->getCharges() > 0)
na to:


if (ring && ring->getCharges() > 0 && damage > 0)


Nie jestem pewien czy będzie prawidłowo działać, choć powinno :p

Hide
23-04-2011, 19:57
A co za problem jest go zdjąć i zakładać tylko wtedy, gdy tak naprawdę jest potrzebny??

zbędne :) mi to nie przeszkadza

Teza
24-04-2011, 13:41
#up

Da się, wystarczy zmienić linijkę z if(damage >= 0) na if(damage >= 1) o ile dobrze pamiętam :p

#edit

Jednak się myliłem ;)
Trzeba zamienić to:

if (ring && ring->getCharges() > 0)
na to:


if (ring && ring->getCharges() > 0 && damage > 0)


Nie jestem pewien czy będzie prawidłowo działać, choć powinno :p

Nie szpanuj. ; >

Up:
Zazwyczaj placzą Ci z autoringiem na wosso.

Temat:
Pvp na apo wciąż ma od cholery bugów. Zamiast dodawać multum nowych głupot, byloby lepiej dopracować wszystko do konca, acz to powyższe akurat jest malo mierżącą kwestią.