PokerowyKoc
11-07-2011, 19:19
Moja propozycja jest prosta a polega na tym aby dodać quest na ilość uderzeń.
Miało by to wyglądać tak dodajemy nowego NPC Hity[nazwa byle jaka]
Który daje nam quest na początku na 100 uderzeń.
Pewnie chcecie wiedzieć co to są uderzenia albo jak je interpretować. Mianowicie po prostu za wypełnione zadanie npc daje nam 100 uderzeń do skilla.
Czyli np: mamy 18 skill sword'a i brakuje nam 80 uderzeń w potwora to będziemy mieli 19 skill i 20 uderzeń na nim wbitych :).
Szybkość jednego uderzenia to 1.2 sekundy.
Czyli (100[uderzeń]*1.2s):60=2minuty.
Czyli pierwszy quest na 100 uderzeń daje nam 2 minuty mniej bicia w trinera.
1000 daje nam 20 minut mniej bicia.
10000 daje nam 200 minut mniej bicia.
100000 daje nam 2000 minut mniej bicia.
1000000 daje nam 20000 minut mniej bicia.
Oczywiście im więcej uderzeń nam daje tym trudniejszy quest.
Rodzaj w jaki sposób miałby wyglądać quest czy przynieść przedmioty czy zabić potwory czy to i to. To zależy tylko od nas i od administracji.
Moim zdaniem też warto by było zrobić wymagania lvl'owe u takiego npc.
Czekam na wasze wypowiedzi. Zarazem te krytyczne jak i te które mogą ten pomysł udoskonalić. Jeżeli w moim pomyśle są wady walcie prosto z mostu :)
Tylko proszę bez takich "nie róbcie z rook'a main'a"
Pozdrawiam.
Miało by to wyglądać tak dodajemy nowego NPC Hity[nazwa byle jaka]
Który daje nam quest na początku na 100 uderzeń.
Pewnie chcecie wiedzieć co to są uderzenia albo jak je interpretować. Mianowicie po prostu za wypełnione zadanie npc daje nam 100 uderzeń do skilla.
Czyli np: mamy 18 skill sword'a i brakuje nam 80 uderzeń w potwora to będziemy mieli 19 skill i 20 uderzeń na nim wbitych :).
Szybkość jednego uderzenia to 1.2 sekundy.
Czyli (100[uderzeń]*1.2s):60=2minuty.
Czyli pierwszy quest na 100 uderzeń daje nam 2 minuty mniej bicia w trinera.
1000 daje nam 20 minut mniej bicia.
10000 daje nam 200 minut mniej bicia.
100000 daje nam 2000 minut mniej bicia.
1000000 daje nam 20000 minut mniej bicia.
Oczywiście im więcej uderzeń nam daje tym trudniejszy quest.
Rodzaj w jaki sposób miałby wyglądać quest czy przynieść przedmioty czy zabić potwory czy to i to. To zależy tylko od nas i od administracji.
Moim zdaniem też warto by było zrobić wymagania lvl'owe u takiego npc.
Czekam na wasze wypowiedzi. Zarazem te krytyczne jak i te które mogą ten pomysł udoskonalić. Jeżeli w moim pomyśle są wady walcie prosto z mostu :)
Tylko proszę bez takich "nie róbcie z rook'a main'a"
Pozdrawiam.