View Full Version : [7.6] Nie zadzia?a? kiedy? SL na servie?
szewczenko
19-07-2011, 17:45
Czy spotkaliście się z czymś takim, że koles ma pacc, brak rs a mimo to traci itemy?
Helyezze
19-07-2011, 17:47
Mając sl masz 99% pewności, że nic Ci nie spadnie.
Kaziu Extreme
19-07-2011, 17:56
jest 99.99% ale i tak dziala zawsze, a jak nie zadziala to leszek peszek ;\
Niby jest 99%, ale nigdy mi się nie zdarzyło tak, że by mi SL nie zadziałał. :)
A gram na APO od 2007 roku z przerwami.
Biorąc pod uwagę sferę techniczną, to StarLight zawsze musi działać, bo jest to skrypt. Być może celowo jest 99% co powoduję pewne ryzyko. Mnie osobiście zawsze działał.
Nie jest powiedziane że działa w 100% , pamiętam momenty w których sl'e nie działały.
Tak jak ktoś pisał masz 99.99% pewności i zawsze możesz trafić na to 00.01
Mi kiedys czesc eq spadlo a na 100 % mialem wtedy na sobie Sl'a oraz pacc :)
<Magiczny>
19-07-2011, 18:48
Mi sie to jeszcze nie zdarzylo, ale kolega kiedys pisal, ze spadlo mu pare lvl a mial sl i pacca XD
Nie, nie spotkałem się z takim czymś.
StarLight powinien zawsze zadziałać, jeśli posiadasz Premium Account, nie ma takiej opcji aby nie zadziałał. Nie rozumiem po co temat - straciłeś EQ pomimo noszenia SL i posiadania PACC ;)
Mała uwaga, jeśli masz Red Skull, a posiadasz SL i PACC i tak stracisz to wszystko jak zginiesz.
Osobiście mi się tak nigdy nie przytrafiło, ale widziałem kilka razy na forum, że ktoś się na to skarżył, ale bez 'dowodów'.
sqlterpa
19-07-2011, 21:39
Tygrys to kiedyś tłumaczył, musisz mieć niezwykłego pecha żeby trafić na ten 1% niefarta xD
bo sl to gwarancja tylko 99%, że nie stracisz nic
; o a mi raz dawien dawno skonczyl sie pacc i jak sie logowalem bylo konto facc a normalnie biegalem po pacc zone i dzialal mi sl ;[
a co do sla kiedys na najezdzie dostalem bulem i padlem ale sl dalej byl na swoim miejscu ;P
drugi raz padlem i znikl ; /
G_R_U_L_I_X
19-07-2011, 22:21
W historii było napisane ileś tam tematów, że sl nie zadziałał.
@edit