Zaloguj się

View Full Version : Brak forsowania poniektorych komend



Chaos
09-08-2011, 11:30
Jak wiemy, duzo osob na serwerze APO dopiero zaczyna swoja przygode z CS'em

Takie osoby nie wiedza, jak powinni dostosowac swojego CS'a do przyjemnej gry, dla siebie i dla innych.

Problem zwlaszcza pojawia sie u osob nie posiadajacych Steama, gdyz Steamowskie protokoly sa w jakims stopniu skonfigurowane w porownaniu do protokolow 47 (NS)

Oto demko z gry na serwerze:
http://www.speedyshare.com/files/29782303/Trafialnosc.rar

Preferuje skupic uwage na pierwsza nagrywana runde (Dokladniej pierwszy strzal oraz drugi, ktore powinny wejsc w 100%tach)

W trzeciej nagrywanej rundzie trafilem, mimo ze trafic nie powinienem.
Dalej juz mozna tylko plakac, ogladajac demko.

Widac rowneiz trafialnosc w osoby, ktore juz jakis czas graja i wiedza jak konfigurowac swojego cs'a, a osobami, ktore widze pierwszy raz na serwerze (Zapewne Wy tez)

Moja propozycja?

Forsowanie komend interpowych i rate'owych (Nie, nie wszystkie sa forsowane Crayonku :*)

Co sadzicie?



-----------------------

FAQ dla Crayona

P: Dlaczemu zrobiles ten temat w ogolnych?!?!!

O: Bo inaczej w zyciu nie zajal bys sie sprawa ;(

deeL `
09-08-2011, 12:55
Niestety ten serwer mają w dupie, chociaż ciągle temu zaprzeczają. Głupiego rankingu nie chcą zresetować. Myślę, że gdybyś mu to nawet na gg napisał to by nic nie zrobił ;/ Takie jest moje zdanie.

n a j o m i .
09-08-2011, 13:54
Zgodzę się z deeL'em. Wieeeeeeeeeele propozycji już było i każdą mają w dupie <3

Soi
09-08-2011, 14:06
Omg.. a moze dlatego, ze na wszystko potrzeba czas u i wszystkiego sie nie robi 5 minut? Jak jest jedna prop w realizacji to drugiej nie wezma tylko musza 1 skonczyc... :| Dla mnie nie potrzebna mam steam, wszystko ladnie ustawione i mi sie dobrze gra :)

Chaos
09-08-2011, 17:21
@up

Danie ifow na wartosci komend to 5 minut.

'Oxidosis'
09-08-2011, 18:06
Nie wiem, może Crayon coś takiego wprowadzi, ale czy Ty naprawdę myślisz, że ustawienie poprawnych komend wszystko naprawi? To, że czasami kula przeleci przez typa niezależy tylko od komend w cs'ie, składa się na to naprawdę wiele czynników, a podstawowym z nich jest Twoje łącze. Uwierz mi, że mając dobrego neta masz z góry ogromną przewage nad innymi ;) pozdro

Chaos
09-08-2011, 21:28
@up

Mhm, wlasnie w tym celu oplacmy kazdemu swiatlowody.

Chyba logicznym jest, ze jezeli nie da sie odniesc perfekcyjnego rezultatu, to przynajmniej powinno sie poprawic cos do granic mozliwosci.

Patryk1551
10-08-2011, 02:36
Nie wiem, może Crayon coś takiego wprowadzi, ale czy Ty naprawdę myślisz, że ustawienie poprawnych komend wszystko naprawi? To, że czasami kula przeleci przez typa niezależy tylko od komend w cs'ie, składa się na to naprawdę wiele czynników, a podstawowym z nich jest Twoje łącze. Uwierz mi, że mając dobrego neta masz z góry ogromną przewage nad innymi ;) pozdro
true mi w AK 2 pocisk leci w chuj wyżej a na bocixach 2 blisko siebie 3 wyżej.
#t
ważne że jakiekolwiek są wymuszane interp rate itp.