Plendil
11-09-2011, 16:34
Witam. Tak jak w tytule chodzi tu o to, że wychodzi sobie taki (nowy) gracz z rook'a na main, bierze temple quest (3cc) idzie sobie spokojnie do depo, a tu nagle (you are dead) i np taki 500+ lvl go zabił ot tak sobie, bo mu się nudziło i miał wolnego fraga. I teraz mój pomysł polega na tym, że jakby jakiś (np 500 lvl) zabił (nowego z 15 lvl'em) to żeby automatycznie był karany ( i tu kilka propozycji kary)
1. teleport do ciasnego miejsca w którym czekało by na niego (kilka silniejszych mobów, np 7 um, 7 ots queen, itp. ) oczywiście większy lvl miałby silniejsze moby
2. teleport do specjalnie przygotowanego duużego labiryntu z pz (żeby nie mógł ćwiczyć mlvl, także nie było by w nim żadnego ognia (żeby nie mógł sobie szybko paść i mieć z głowy) i żeby nie mógł robić tzw. click map to co 2 sqm byłyby (fioletowe bądź żółte Fieldy, które nie zabierają hp a click map po nich się nie da).
3. Więzienie na ileś tam minut ( z pz za Kratkami i chodzący npc co mógłby informować o pozostałym czasie do wyjścia)
Głosować, komentować, dodawać inne pomysły :)
1. teleport do ciasnego miejsca w którym czekało by na niego (kilka silniejszych mobów, np 7 um, 7 ots queen, itp. ) oczywiście większy lvl miałby silniejsze moby
2. teleport do specjalnie przygotowanego duużego labiryntu z pz (żeby nie mógł ćwiczyć mlvl, także nie było by w nim żadnego ognia (żeby nie mógł sobie szybko paść i mieć z głowy) i żeby nie mógł robić tzw. click map to co 2 sqm byłyby (fioletowe bądź żółte Fieldy, które nie zabierają hp a click map po nich się nie da).
3. Więzienie na ileś tam minut ( z pz za Kratkami i chodzący npc co mógłby informować o pozostałym czasie do wyjścia)
Głosować, komentować, dodawać inne pomysły :)