PDA

View Full Version : Problem z aplikacją IKO - telefon



Sasha Rookslayer
02-09-2022, 19:55
Witam, może ktoś mi pomóc odnośnie aplikacji bankowej IKO? Kupiłem drugi telefon i niestety nie chce mi się aktywować aplikacja.. Gdy klikam AKTYWUJ po sekundach wyskakuje komunikat: "NIE UDAŁO SIĘ WYKONAĆ OPERACJI - aktywacja na urządzeniu bez karty jest niemożliwa", a mam kartę. No i po czasie przychodzi komunikat, że jest zbyt długi czas oczekiwania i tak w kółko.. Dzwoniąc do tych tłumoków z bankowości, żadna z pięciu osób nie potrafiła mi pomóc.
Odnośnie Waszych pytań - mój drugi telefon to Huawei P40 Lite E. Na pierwszym - Xiaomi normalnie działa.

Wiecie co może być powodem tego, że nie chce mi się aktywować aplikacja? Jest to Android, jest to dual sim (przekładałem sloty), jest to polski numer, telefon nie ma Sklepu Play tylko AppGallery. Usuwałem również niejednokrotnie powiązanie na telefonie Xiaomi i nic nie pomogło. :<

Ostatnia odpowiedź z banku:



Szanowny Panie, dziękuję za kontakt.
Przeprowadzona weryfikacja nie wykazała zależnych od banku przyczyn występowania utrudnień w aktywacji aplikacji IKO na Pana telefonie.
Aktywacja nie dochodzi do skutku ponieważ nie otrzymujemy wiadomości SMS potwierdzającej Pana numer telefonu. Przyczyna tej sytuacji jest niezależna od infrastruktury banku. Przyczyną mogą być ustawienia
telefonu lub działanie innych aplikacji, które uniemożliwiają poprawną wysyłkę wiadomości weryfikacyjnej bądź zmieniają jej treść. Są to kwestie pozostające poza możliwością naszej weryfikacji.
Podkreślam, że do wysyłki wiadomości weryfikacyjnej należy korzystać wyłącznie z domyślnej aplikacji do obsługi SMSów. W związku z tym, należy nie korzystać w tym czasie, do ich obsługi z innej aplikacji np.
Messenger, Signal, itp.
Przed ponowieniem aktywacji proszę o usunięcie powiązania, które aktywował Pan w dniu 31 sierpnia 2022 roku na innym urządzeniu gdyż powiązanie to blokuje możliwość nowej aktywacji na numerze telefonu XXX XXX XXX. Usunięcie jest możliwe w serwisie internetowym iPKO - Ustawienia - Aplikacja IKO.



Dałeś aplikacji uprawnienia do dzwonienia? Z tego co pamiętam, chyba jest to wymagane do potwierdzenia. Ewentualnie możesz spróbować jeszcze raz przeinstalować aplikację, wyczyścić cache albo ostatecznie cały telefon i próbować jeszcze raz

Robiłem już to i dupa.


Spróbuj pobrać apkę/sklep GSpace i z niego pobrać aplikację IKO. Ewentualnie sprawdź czy podczas próby aktywacji telefonu nie tworzy Ci się "robocza" wiadomość do aktywacji. Z tego co pamiętam czasem trzeba było ręcznie pomóc w wysłaniu.

Próbowałem i nie da rady. Temat już nieaktualny, kupiłem nowy telefon. Czytałem, że w tym telefonie owa aplikacja jak i wiele innych po prostu nie działa. :<

ZioMekCK
02-09-2022, 22:34
Dałeś aplikacji uprawnienia do dzwonienia? Z tego co pamiętam, chyba jest to wymagane do potwierdzenia. Ewentualnie możesz spróbować jeszcze raz przeinstalować aplikację, wyczyścić cache albo ostatecznie cały telefon i próbować jeszcze raz

Azielu$
14-09-2022, 23:12
Spróbuj pobrać apkę/sklep GSpace i z niego pobrać aplikację IKO. Ewentualnie sprawdź czy podczas próby aktywacji telefonu nie tworzy Ci się "robocza" wiadomość do aktywacji. Z tego co pamiętam czasem trzeba było ręcznie pomóc w wysłaniu.