Midas
11-12-2009, 10:54
Witam.
Wpadłem wczoraj na 2 pomysły, bawiąc się w pk na mainie.
Póki co przedstawie propozycje dla graczy facc.
Chodzi o nowy amulet :
Nazwa: Amulet of exp.
Działanie: Po śmierci nie tracimy punktów doświadczenia (albo tracimy np 20% tego co teraz). Jednak w zamian za to nie mamy żadnej ochrony na utratę przedmiotów.
Występowanie: Można kupić tak jak Aol, jednak jest droższy (50 cc). Jako że Aol dropi z potworów (Dark lord), niech Aox wypada z Bossów (Old Widow, Belhior, Oceanus, Demodras - rzadko; Oshraball - często).
Wygląd: Obecnie mamy sporo nieużywanych wyglądów amuletu. Niech ten ma wygląd Woolf Tooth, czy jakoś tak.
Zalety pomysłu:
Gracze facc mieliby do wyboru - utrata expa, albo itemków w przypadku śmierci. Na pewno zainteresowałoby to osoby powyżej 150 lvl, gdzie strata xp i skili jest już znacząca.
A małe grupy pkujące miałyby frajdę. Bo obecnie zabicie kogoś, to tylko kolejny frag na koncie. I tak każdy bez premium ma Aol. A po zmianie pkowanie bardziej przypominałoby to z rl Tibi, gdzie jest duża szansa na "Zdobycie" czegoś fajnego.
Myślę ze pomysł ten nie zaburzy jakoś gry. Pacc nadal będzie używał nowych amuletów, albo Starlight (nie mogę się doczekać, kiedy quest na Perfecta zrobię).
Wpadłem wczoraj na 2 pomysły, bawiąc się w pk na mainie.
Póki co przedstawie propozycje dla graczy facc.
Chodzi o nowy amulet :
Nazwa: Amulet of exp.
Działanie: Po śmierci nie tracimy punktów doświadczenia (albo tracimy np 20% tego co teraz). Jednak w zamian za to nie mamy żadnej ochrony na utratę przedmiotów.
Występowanie: Można kupić tak jak Aol, jednak jest droższy (50 cc). Jako że Aol dropi z potworów (Dark lord), niech Aox wypada z Bossów (Old Widow, Belhior, Oceanus, Demodras - rzadko; Oshraball - często).
Wygląd: Obecnie mamy sporo nieużywanych wyglądów amuletu. Niech ten ma wygląd Woolf Tooth, czy jakoś tak.
Zalety pomysłu:
Gracze facc mieliby do wyboru - utrata expa, albo itemków w przypadku śmierci. Na pewno zainteresowałoby to osoby powyżej 150 lvl, gdzie strata xp i skili jest już znacząca.
A małe grupy pkujące miałyby frajdę. Bo obecnie zabicie kogoś, to tylko kolejny frag na koncie. I tak każdy bez premium ma Aol. A po zmianie pkowanie bardziej przypominałoby to z rl Tibi, gdzie jest duża szansa na "Zdobycie" czegoś fajnego.
Myślę ze pomysł ten nie zaburzy jakoś gry. Pacc nadal będzie używał nowych amuletów, albo Starlight (nie mogę się doczekać, kiedy quest na Perfecta zrobię).