View Full Version : Trenujecie pi?ke no?n? ?
Hellmans
29-03-2010, 20:40
Trenujecie gałe w jakimś klubie ? Jeśli tak to w jakim wieku jesteście na jakiej pozycji gracie ?
.:Speed Fireman:.
29-03-2010, 20:46
Piłkę nożną trenuję od 8 roku życia
7 lat w Lechii Gdańsk
a od 2 lat Gedania Gdańsk
Pozycja: Prawa,lewa pomoc, ewentualnie atak
Old Shidishi
29-03-2010, 21:54
Tak trenuję. Obecnie mam 17 lat, trenuję od 11 roku zycia. Jednak za pilka lubialem latac gdy mialem 5,6 lat ;)
Pozycja: lewa,prawa obrona, ew. for-stoper.
Mikiel Król Sedesów, ej!
29-03-2010, 22:13
W podstawówce trenowalem rok w Pogoni Szczecin, grałem na pozycji pomocnika :(
gram dla relaksu na dworze, mialem propozycje grac w 2 klubach ale odmowilem;/
ogolnie gram jako napastnik
Tak, gram okazyjnie, z kolegami.
Takto trenuję siatkówke, na AZS Częstochowa.
Kiepski Ferdzio
30-03-2010, 15:40
ja trenuję bardzo często z kolegami kiedyś grałem w Sokole Pyrzyce ale zrezygnowałem szybko. Nawet w zime na śniegu gram.:)
Sub Zero 2
30-03-2010, 15:52
@Up
Nie ma to jak granie w zimie.
@top
Ja nie trenuje,ale mam zamiar to robić.Oczywiście z kolegmi codziennie.Pozycja pomocnik,obrońca,bramkarz!
Wnorekkk
30-03-2010, 17:00
@Up
Nie ma to jak granie w zimie.
Gra w zimę jest fajna. Ja z kumplami przy -13 graliśmy :<
#topic
Gram w szkolnej drużynie. Na gimnazjadzie miasta zajęliśmy 4 miejsce, a niedługo jedziemy na wojewódzkie :]
Azbestowy - KRUL FETYSZUW
30-03-2010, 20:33
Jako, że Azbest ma zajebisty refleks, to gra jako bramkarz. Częściej w ręczną niż w nożną :f
Granie podczas zimy to nie jest żaden problem. Wystarczy dobrze się ubrać i nie ma różnicy, czy jest -10, czy +10.
Mnie rotacyjnie stawiają na boisku. Raz jestem prawym obrońcą, raz lewym(4-4-2, 4-5-1, 5-4-1 z wysuniętymi bokami obrony jako wsparcie ataku). Czasami gram jako lewy środkowy pomocnik(3-4-3), albo jako defensywny pomocnik(przed środkowymi obrońcami w taktyce 4-1-2-1-2).